Kenjido Okiru @ Proton Radio, Aesthetic Code

5 posts, 1 page, 1,181 views

Avatar
#1 • • okiru Guest
proton.jpg


[ www.protonradio.com ]


Ajattelin tännekin laittaa tämän, ettei pääse ihmisiltä unohtumaan. Eli torstaina, 7. huhtikuuta, kello 02:00 (7pm EST) alkaen on luvassa tunnin miksaus jenkkiläiseltä Proton Radiolta Asif Ahmedin (Cure Records) luotsaamassa Aesthetic Code slotissa. Hieman energisempi miksaus tällä kertaa. Enemmän progetrancen piirteitä ja loppu onkin jo peak time meininkiä parhaimmillaan.
Luultavasti suurin osan on unten mailla setin tullessa, joten setti tulee seuraavana päivänä Demo mixes osioon saataville. Toivottasti kuitenkin löytyy ihmisiä, joilla on intoa touhuta yömyöhään ja samalla virittäytyä Protonin aalloille.

Eli ei muuta kuin haxoroi taajuuksille: High Quality [x] Low Quality [x]
(Jos tuntuu olevan vaikeuksia kuuntelemisessa niin Protonin Help-osiosta löydät kaiken tarpeellisen informaation)


Tässä tulevan setin tracklist:

01. Quivver - Space Manouvers Part 3 (Okirus 2x Lush Breaks Edit) [cdr]
02. Leftfield - Open Up (Zoo Dj's 4/4 mix) [White]
03. Praha pres. Xian - Pachinko [Platipus]
04. Tcak & Haverlik - Synthia [Baroque]
05. Head Honcho - Medicine (There's Grace In Madness) [Jukebox In The Sky]
06. Roland Klinkenberg - Melting Point [Taste]
07. Moshic - The Myth of Osiris (Part 2) [3 Beat Breaks]
08. Blackwatch & Greed - Gentle Rain (Grayarea's Dismembered mix) [Release]


Toivottavasti maistuu ja luvassa Protonilta lähitulevaisuudessa muita Suomen progressiivisen musiikin nousevia kykyjä, joten stay tuned!!

-mika
Avatar
#2 • • Unda Guest
Isot propsit tästä!

Protonradio on mun mielestä netin ehdottomasti parhaita ellei jopa paras radio, ja ne ei varmaan mitä tahansa jöötiä sinne huoli :)

Täytyy kyllä kuunnella, vaikka on tossakin hippusen verran liikaa breakseja mun makuun :winkwink:
Avatar
#3 • • whuf. Guest
Icelands best new talents!
L0L :D
On Mikaki sit muuttanu?

Kyllä tää Islannin heppu pistää tuulemaan siihen malliin ettei voi missata..
Avatar
#4 • • okiru Guest

Icelands best new talents!
L0L :D
On Mikaki sit muuttanu?

Kyllä tää Islannin heppu pistää tuulemaan siihen malliin ettei voi missata..




Skarpataas ny hieman masa ;) Asif pyysi sisällyttämään ton mainos sloganin tuohon, jotta jengi olis tietosia tulevasta ohjelmasta myöhemminkin. :)

Mutta kyllähän sää sen tiesit :winkwink:

Isot propsit tästä!

Protonradio on mun mielestä netin ehdottomasti parhaita ellei jopa paras radio, ja ne ei varmaan mitä tahansa jöötiä sinne huoli



Kiitos paljon jäbä :) Ihan hämmentyy täs. Tosiaan, ei voi muuta kuin kiittää Asifia ja kumppaneita mahdollisuudesta. Kuuntelivat miksauksen ja tykästyivät siihen sen verran, että halusivat sen esittää.

Joten ei voi toivoa muuta, kuin että toivottavasti setti maistuu jengille.


Täytyy kyllä kuunnella, vaikka on tossakin hippusen verran liikaa breakseja mun makuun



Kyl me sut viel koulutetaan diggaan noista :winkwink:
Noei, ;) toivottavasti kokonaisuus tyydyttää kuitenkin.

Kiitos viel kerran sanoistas ja tsekkaillaan :)
Avatar
#5 • • okiru Guest
Nyt se sit alkoi..kaikki yökiipelit kuuntelemaan ;)