Ärsyttävimmät artisti-/tuottajanimet

135 posts, 7 pages, 32,648 views

#121 • • Erno Guest
Mulle tuli omasta menneisyydestä tällanen mieleen...
Tyrävyö ??!
wtf... Ko. Pändin nimi ennen tyrävyötä oli James Bondin Kello ??! Kirjoitettuna niin että kaikki A kirjaimet oli ns anarkisti-A kirjaimia. nojoo sitä ennen pändi teki musaa englanniksi ja nimi oli The Raining :K (tuolloin pändin keski-ikä oli 9v)

// Erno
#122 • • drS Guest

boys 2 men (???)

te ootte kaikki VÄÄRÄSSÄ! :mad:

se on boyz II men :heart:
#123 • • Hempp@ Guest
Törmäsin tänään netissä johonkin DJ rEAL_HarDC0rE nimiseen henkilöön.
Oli kowaa kamaa setissäkin,jopa Darudea ja Dance Nationia (nykyistä Double Nationia). :excellent:

Ryssin vähän,piti korjata
#124 • • Digital Beat Guest
N'Sync
#125 • • HydroGen Guest
Daddy Dj
Pikku G
Raimssi
Moby
...
#126 • • KarriN Guest
Mietinkin, eikö kukaan ole vielä keksinyt jenkkiläisen vitunpaskan"punkki"rockin helmiä Blink 182, Sum 41 yms, mutta olivathan ne siellä.

Yhdistetystä vitunpaska"punkki"rock- ja pomppumetallilistasta jäivät puuttumaan vielä ainakin Puddle of Mudd, P.O.D. ja Hoobastank.

Ja Dido muistuttaa mua aina Dodosta.
#127 • • Ana-- Guest

Ja Dido muistuttaa mua aina Dodosta.

Dodo, herrojen herkku :hearts:
#128 • • Boot Guest
En tiedä onko jo mainittu:

Kyyria. :eek:
#129 • • Villa Guest
Kaikki jotka käyttää DJ:tä tai MC:tä nimen alussa, jotka ei niitä oikeasti ole..Esim. onko DJ Bobo tehnyt dj-keikkoja? Vai soitteliko se nuorempana radiossa polkka levyjä? (miksaamatta niitä) :crybaby:
Onneks monet pitkän linjan dj:t on jättäny sen "DJ:n" nimen alusta. Esim. Hell, Krust..
No toi Project-pääte tulee kyllä aina ekana mieleen, kun ite tekee jotain biisejä "sivuprojektina".. DJ Alligator Project on kyllä tyhmimpiä!
Entäs Eiffel65:n levyn nimi "Europop" :angry:
#130 • • Villa Guest
Btw, ootteko kuunnellu tarkemmin tota DJ Bobon "räppiä", joka toinen sana on "everybody" tai sitten jotain "Move Your Body" "It's Time To Party".. :angry: Ja Millonkohan JS16 tuottaa levyn, jossa ei oo jotain rockin' tai rocking kappaletta?
#131 • • J Raninen Guest

Btw, ootteko kuunnellu tarkemmin tota DJ Bobon "räppiä"

Yrittäny välttää parhaani mukaan..
Mua sen sijaan rassaa nää hiphoppareiden vääntelyt, jotka ei aukee, ennekuin ne lausuu:
-Ludacris
-40 thevz
-Ginuwine
Pyhäinhäväistyksenä tuolta jostain charteilta löyty lisäks:
-Plaztikman..
#132 • • SnoXn Guest

Kaikki jotka käyttää DJ:tä tai MC:tä nimen alussa, jotka ei niitä oikeasti ole..Esim. onko DJ Bobo tehnyt dj-keikkoja?

Jostakin kuulin että Bobo oli jonkunsortin hiphop-dj ennen kun alkoi tekemään musiikkia.
#133 • • Villa Guest

Jostakin kuulin että Bobo oli jonkunsortin hiphop-dj ennen kun alkoi tekemään musiikkia.

Oikeastiko? Siinä se on varmaan sivussa opetellu itekin sitten räppäämään.. :crybaby:
¡ Previous post a few years ago !
lopez

#134 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Notkea Rotta :'(

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.