Kenjido Okiru - Sonic Breakz Sessions [progtrance breaks]

43 posts, 3 pages, 3,631 views

Avatar
#1 • • Edited okiru Guest
promopic_plat.jpg

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Huhtikuu aloitetaan uusin tuulin ja tässä olisi teille meikäläisen sessio sunnuntailta. Tein tällä kertaa pelkän breaks setin, kun sellaista on muutamaan otteeseen pyydetty tekemään. Toivottavasti setti maistuu teille ja toki palaute on aina erittäin tervetullutta. :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Kenjido Okiru - Sonic Breakz Sessions [192kbps] [84:34] [116mb]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

01. Halogen vs Nash T - On A Bridge [CPR004]
02. Derel Howell - Falling In Lust [EDM Digital cdr]
03. Digital Witchcraft - Kaylee's Blanket [Institution Breaks]
04. Jiva - Strange Dimensions [Bedrock Breaks]
05. Anglo Aura - Sojourn (Breakz mix) [Futureshock Music]
06. Duran & Aytek - Elysium [Deep]
07. Blake Jarrel & Starkid - Apricot [3 Beat Breaks]
08. Yunus vs Subsky - Airfuzz [Red Flag Collective)
09. Quivver - Space Manouvers (Part 3) (edit) [Boz Boz]
10. Moshic - The Myth of Osiris (Part 2) [3 Beat Breaks]
11. Pete Gawtry - It's Life [Electrofly]
12. James Talk - Beef Curtains (Fretwell mix) [Segment]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Setistä tuli hieman aiottua pidempi. Jos haluat polttaa tämän cd:lle niin tässä on tarjolla versio, joka mahtuu cd:lle.
Imaiseppa myös tämä cue-file, jotta saat välit oikeisiin kohtiin. Täten on mukavampi miksausta kuunnella esimerkiksi autossa tai lenkillä. ;)


Olkaa hjuva,

Mika


www.r-syke.com | www.slip.cc
Avatar
#2 • • Taajuus Guest
Herranjumala sentään! :eek: Aivan taivaallista karkkia suoraan korvaan heti ensimmäisestä biisistä lähtien (erityisesti siitä). Kiitos tästä, todella todella mahtava setti, tätä jaksaa varmasti kuunnella! :hearts: :hearts:
Avatar
#3 • • Homegrove Guest
En nyt sen enempää sano kuin että tuli mieleen Northern Exposurejen ykkös CD:t ja Phil K:n Australia Breaks CD joka tuli taannoin DJ Magin mukana (paras lehden mukana tullut CD ikinä).

Tulee kuunneltua varmasti pirusti. :D
Avatar
#4 • • timoteus Guest
Lusheja breikkejä :excellent:

Noi edellä olevat vertaukset on kyllä aika kovia....mut toisaalta kyllä pitää paikkansa!!

Ja propsit ProtonRadio -setistä, pitääpä tsekata sekin.

Keep up the good work, mään :)
Avatar
#5 • • okiru Guest
Kiitoksia tähänastisista palautteista :) Kiva, että setti on maistunut. Homegroven vertaukset on kieltämättä himpun verran kovia, mutta hienoa, jos noin hyvin tippuu.

Edelleenkin mielipiteeni on kallistunut siihen suuntaan, että tämä setti on oiva himakuunteluun ja muuhun etkoiluun ennen klubille lähtöä. Peaktime kamaa tämä ei ihan ole.

Mutta toivottavasti muutkin uskaltaisivat muutaman sanan sanoa setistä. Rakentava palaute olisi erittäin toivottua.

-mika
Avatar
#6 • • Mikko Guest
ei pysty kyl mitään pahaa sanaa sanoon tästä(kään) setistä. vaikkei breiksit ookkaan mulle ihan se juttu, tätä on tullu kuunneltuu kyl jo useemman kerran.
Avatar
#7 • • anjuna Guest
Hyvää settiä ihan omassa progebreaks-genressään eli hieman tylsähkö, kiitos viimeaikaisen pilinämelodioiden yliannostuksen (Digital Witchcraft, Jiva yms yms) ja epämääräisen äänimattomeiningin. Kyllä settiin mahtuu paljon hyviäkin raitoja keskinkertaisten joukkoon, joten pisteitä siitä. Mut sitten..

Tää on kyl vuoden läppä:
09. Quivver - Space Manouvers (Part 3) (Okirus 2x More Lush Breaks Edit) [cdr]

Heh, mitä mies on kelannu? Biisihän on iha KLASSIKKO jo itessään ja sitte mennään ja raiskataan ihan vaa siks, että voi ilmeisesti pistää träklistoihin hienon CDR-leiman ja oman nimensä editoijana. Tää sun edit on ensinnäki miksattu iha päi helvettiä (tasot iha liian kovalla), joka johtunee 2x LUSH BREAKSEISTÄ :) Tuplataan hei rummut ja sit on mielettömät editit ja meiningit! Ok, no se siitä :)

Mut teknisesti hyvin miksattu setti, vaikkakin sisältää suuret määrät (tosi uusia, siitä varmaan jotai pisteitä kai pitäs antaa) tylsiä träkkejä. Siispä, jotain yllätyksellistä ois kiva kuulla välillä ja muutaki ku unettavaa pilinää ja epämääräisiä vokaalilurituksia.. Breiksiähän on tehty ennen vuotta 2003-2004 muuten.. Vinkkinä tulevia settejä varten!

Pisteitä levyraatini antaa teidän miksaukselle 6/10.
Avatar
#8 • • Edited okiru Guest
Kiitos palautteesta ja tässä hieman vastauksia muutamaan mietteeseenne:

Hyvää settiä ihan omassa progebreaks-genressään eli hieman tylsähkö, kiitos viimeaikaisen pilinämelodioiden yliannostuksen (Digital Witchcraft, Jiva yms yms) ja epämääräisen äänimattomeiningin. Kyllä settiin mahtuu paljon hyviäkin raitoja keskinkertaisten joukkoon, joten pisteitä siitä.



Progebreikit ovat kieltämättä alkaneet toistaan toinen toistaan. Paljon laatua löytyy, mutta myös paljon kuraa. Meitsi kyllä lämpenee kyseiselle tyylisuunnalle. Chillii menoo ja hempeetä leijailua fiiliksellä eri tunnetiloja varten - paljon musaa mikä sopii elämän eri tilanteisiin. Harmillista, että kaikki ei syty tälle tyylille yhtä palavasti kuin itse. :sad:

Tää on kyl vuoden läppä:
09. Quivver - Space Manouvers (Part 3) (Okirus 2x More Lush Breaks Edit) [cdr]

Heh, mitä mies on kelannu? Biisihän on iha KLASSIKKO jo itessään ja sitte mennään ja raiskataan ihan vaa siks, että voi ilmeisesti pistää träklistoihin hienon CDR-leiman ja oman nimensä editoijana. Tää sun edit on ensinnäki miksattu iha päi helvettiä (tasot iha liian kovalla), joka johtunee 2x LUSH BREAKSEISTÄ. Tuplataan hei rummut ja sit on mielettömät editit ja meiningit! Ok, no se siitä



Meitsi on kelannu et originaali on lievästi tylsä. Koin tarpeelliseksi tuplata rummut ja luoda lisää "täytettä" biisille. Ei mitään sen suurempaa operointia. Tasot voivat heitellä kyllä, johtunee kompuroinnin skippaamisesta ym. viilaamisesta. Ei, en "raiskannu" biisiä sen takia, että sais jonkun vittuheitsiigaamullaonjulkasematontamatskuujotenkumarra-cdr merkinnän perään. Ihme skitsoiluu yleensäkin jengillä ton cdr jutun suhteen. Cdr ei ole minulle muuta ihmeellistä, kuin viittaus formaattiin millä se minulla on. Ja cdr nimikettä käytän ainoastaan, jos kyseinen raita ei ole tarjolla minkään lafkan/vinyylin muodossa. Ja kyllä, tuo meininki tolla versiolla on rokkaavampi livenä, kuin originaalilla imo.

Nimi muokattu ny kuitenkin pelkäksi editiksi, neutraali vaihtoehto kun on.

Mut teknisesti hyvin miksattu setti, vaikkakin sisältää suuret määrät (tosi uusia, siitä varmaan jotai pisteitä kai pitäs antaa) tylsiä träkkejä.



Kiva jos teknisesti toimii. Ja pisteitä ei tule antaa onko viisut uusia vai ei. Ei ole se pointti tässä hommassa, kuten sen varmaankin tiedät. Nuo biisit sattuvat mielestäni sopimaan keskenään paremmin kuin ne vanhemmat kiekot mitä settiä varten olin funtsinu. Edelleenkin on harmillista et löytyy tylsiä biisejä makuusi. Kaikkia ei voi musiikkimakuni miellyttää.

Siispä, jotain yllätyksellistä ois kiva kuulla välillä ja muutaki ku unettavaa pilinää ja epämääräisiä vokaalilurituksia.. Breiksiähän on tehty ennen vuotta 2003-2004 muuten.. Vinkkinä tulevia settejä varten!



Jeb, täytyy kattoo tulevaisuuden varalle, jos jotain iskevämpää sattuisi saamaan aikaiseksi. Kiitos mietteistäsi ja toivottavati tulevaisuudessa löytyy jotain, mikä maistuu myös sinulle paremmin. Eniten juuri arvostankin suorasanaista palautetta ja sinulta sitä tuntuu saavan roppakaupalla. :) Ei muuta kuin tsekkaillaan.

-mika



[vuodatus]

Alkaa näin off-topikkina muuten lievästi vituttaan tää ainainen kitisiminen yleisesti. Käyttää tuoretta matskuu niin alkaa jengi nipottaan promohaukka, -huora ym. termejä. Tai, jos biisi on muutaman kk tai enemmän vanhempi niin vastaavasti ei settiä edes vaivauduta kuuntelemaan sen "puuduttavuuden" vuoksi. Millon vitussa jengi meni tällätteeks ja se tärkein eli musiikki unohtui?! Voisi jopa harkita freestyleen tai vastaavaan topikin perustamista aiheesta. Ei voi joskus ymmärtää tätä menoo. Itse asiassa alkaa jopa kyllästyttää niin voisi melkein harkita hanskojen naulaan lyömistä ja palata takaisin vaan diggaan musaa. Tämähän ei ole ketään henkilökohtaisesti ajatellen. Fiilis on nyt vain tämä..

[/vuodatus]
Avatar
#9 • • mosaik Guest

...Mut teknisesti hyvin miksattu setti, vaikkakin sisältää suuret määrät (tosi uusia, siitä varmaan jotai pisteitä kai pitäs antaa) tylsiä träkkejä....


Toihan on fakta jonka voi luonnollisesti bongata lähestulkoon jok'ikisen proge-dj:n setistä ;)
Avatar
#10 • • anjuna Guest


[vuodatus]
Alkaa näin off-topikkina muuten lievästi vituttaan tää ainainen kitisiminen yleisesti. Käyttää tuoretta matskuu niin alkaa jengi nipottaan promohaukka, -huora ym. termejä. Tai, jos biisi on muutaman kk tai enemmän vanhempi niin vastaavasti ei settiä edes vaivauduta kuuntelemaan sen "puuduttavuuden" vuoksi. Millon vitussa jengi meni tällätteeks ja se tärkein eli musiikki unohtui?! Voisi jopa harkita freestyleen tai vastaavaan topikin perustamista aiheesta. Ei voi joskus ymmärtää tätä menoo. Itse asiassa alkaa jopa kyllästyttää niin voisi melkein harkita hanskojen naulaan lyömistä ja palata takaisin vaan diggaan musaa. Tämähän ei ole ketään henkilökohtaisesti ajatellen. Fiilis on nyt vain tämä..
[/vuodatus]



Musiikki NIMENOMAAN on tärkeintä ja siks ei aina oikeen tajuu, että miks teitin progepäiden setit koostuu kaikenmaailman editeistä, CDRistä, promoista tai muuten vaan _pelkästään_ uusimmistä biiseistä.. Yllätyksellisyyttä ja vaihtelua setteihin tuo nimenomaan vähän muunkin kun viimesimpien joka progejannun biisien soittelu.

Näitä perusprogeDJ:tä on Suomessakin iha liikaa ja kun lähdetään maan rajojen ulkopuolelle, niin samanlaisia setittäjiä on potenssiin x, joten omaa musalinjaa on parasta puolustaa muutenki ku kopsaamalla muiden progesoittajien tai "kuumien" levykauppojen top10-listoja.

Mut kuten sanottua, sun miksauksen tekninen laatu on erinomaista, joten eiköhän kappalevalinnat ja oma linjakin sieltä jostain löydy ajan kanssa.
Avatar
#11 • • okiru Guest


Musiikki NIMENOMAAN on tärkeintä ja siks ei aina oikeen tajuu, että miks teitin progepäiden setit koostuu kaikenmaailman editeistä, CDRistä, promoista tai muuten vaan _pelkästään_ uusimmistä biiseistä.. Yllätyksellisyyttä ja vaihtelua setteihin tuo nimenomaan vähän muunkin kun viimesimpien joka progejannun biisien soittelu.



Eikös sitä yllätyksellisyyttä ja vaihtelua tuo juuri nuo uudet ja julkaisemattomat biisit myöskin? Jengi, joka kuuntelee progee enemmän kuin pelkästään bileissä ja on muuten aktiivinen genren jäsen, kyllästyy suurimpaan osaan vanhemmista viisuista suhteellisen helposti, mikä pätee jokaiseen tyylisuuntaukseen. Näin ollen esimerkiksi, jos seuraa juuri rajojen ulkopuolella tapahtuvaa touhua niin on se tätäkin astetta hektisempää. Ellei käytännössä joka biisi setillä ole asteella: "Hetki sitten julkaistu / promo / test press / cdr" ja tai et ole ehtinyt luomaan nimeä maailmalla, ei valitettavasti jengi vaivaudu sinua noteeraamaan. Tälläinen mielikuva minulla on, kun vuoden päivät on seurannut progressiivisen housen ja breikkien foorumeita ja jutellut lukuisten eri tiskijukkien kanssa. Täällä Suomessa on vielä ihan siedettävä tilanne tämän kanssa imo. Voin toki olla ihan hakoteillä asian kanssa.

Itse olen pyrkinyt aina huomiomaan vanhempia biisejä setissäni. Nyt, kun tarkemmin katselin kaikkien jaossa olleiden settieni biisilistoja on tämä ensimmäinen missä ei ole kuin pelkästään uusia raitoja. Ja kappas kehveliä minkälaisen reaktion se sai, noh tähän mennessä, aikaseksi sinussa anjuna. Ei kai se nyt niin hirveetä voi olla, jos setti sisältää uudempia raitoja?
Suosin AINA vanhoja, hyviä biisejä ja ennen kuin himanauhaa teen niin käyn hyllyni lävitse vanhoista, jotka setin ajatellun progression kulun kannalta sopisi settiin. Eli julkaisupäivällä ei ole minulle mitään merkitystä setin lopullisen lopputuloksen kannalta. Ja syy miksi osassa on uusia on, että DJ:n rooli on osakseen promota tuottajia ja tuoda heidän töitään esille. Jos tutut tuottajat pyytävät minua sisällyttämään heidän uusimman tekeleensä nauhalle, en toki kieltäydy jos itse olen samaa linjaa ajatellut toteuttaa. Mutta olet erittäin oikeassa, että nykyistä enemmän jengin tulisi alkaa kaivelemaan niitä vanhempiakin levyjään esille. Nostalgia toimii seteissä usein paremmin kuin hyvin.

Näitä perusprogeDJ:tä on Suomessakin iha liikaa ja kun lähdetään maan rajojen ulkopuolelle, niin samanlaisia setittäjiä on potenssiin x, joten omaa musalinjaa on parasta puolustaa muutenki ku kopsaamalla muiden progesoittajien tai "kuumien" levykauppojen top10-listoja.



Onhan se totta, että Suomessa on paljon progressiivisen musiikin jukkia. Sille ei voi mitään, jos erittäin moni rakastaa samaa musiikkia. Tästä syystä onkin erittäin vaikeaa saada jo Suomessakin näkyvyyttä. Taisteluksi tuntuu menevän. Esimerkiksi OlliS on äärimmäisen hyvä esimerkki miten voi nousta makuukamarien kätköistä Suomen ykköskaartiin. Tähän tilanteeseen moni varmasti toivoo pääsevänsä. Toiset onnistuu, toiset ei. Kaikki on itsestään kiinni.

Otetaas vielä uudestaan pätkä johon haluan kiinnittää erityisesti huomiota:

"...omaa musalinjaa on parasta puolustaa muutenki ku kopsaamalla muiden progesoittajien tai "kuumien" levykauppojen top10-listoja."

En usko, että Suomen progejukat (ym. genren edustajat) määrittelevät oman suosikkimusiikkinsa muiden listojen perusteella? Kaikki lähtee mistä itse kukin diggaa. Valitettavasti proge/house on niin kuin trance, eli erittäin laajan kuuntelijakunnan omaava niin Suomessa, kuin maailmalla. Väistämättä käy niin, että samoja biisejä saattaa löytyä jos toisenkin dj:n listoilta. Juuri henkilökohtaiset chartit kertovat paljon eri jukkien musiikkimausta ja näin ollen antaa suuntaa musiikkimaustaan josta he haluavat pitää kiinni. Esimerkiksi omat listani laadin niiden perusteella mitä tulee eniten keikoilla / himassa kuunneltua. Biisin vanhuudella ei ole merkitystä. Sille emme voi mitään, jos progressiivinen musiikki on muodissa. Uskon kuitenkin, että voin sanoa muidenkin progedj:n puolesta, että soitamme mitä rakastamme.

Mut kuten sanottua, sun miksauksen tekninen laatu on erinomaista, joten eiköhän kappalevalinnat ja oma linjakin sieltä jostain löydy ajan kanssa.



Oma linjaus on hahmottunut vuosien varrella täksi mitä se on nyt. Ja se jatkaa edelleen muovautumistaan. Oman linjani tunnen löytäneeni, mikä erottaa minut muista. Jos se päälleppäin vaikuttaa samalta hutulta niin kenties tarkastelemme asioita aivan eri kannoilta. Asiaa auttaisi, jos esimerkiksi tässä / privateitse kertoisit mistä musiikista pidät ja pidätkö yleensä progesta vai tykkäätkö huvin vuoksi fleimata nykyprogee sellasenaan. Ja selväsanaisesti voisit myös ilmaista mikä nyt miestä kiukuttaa, kun me muut ollaan ihan hämmillämme.
Avatar
#12 • • anjuna Guest
"Eikös sitä yllätyksellisyyttä ja vaihtelua tuo juuri nuo uudet ja julkaisemattomat biisit myöskin?"

Ehkä, jos ne ei olisi niitä samoja promoja ja cdriä, joita just samalla hetkellä länkyttää kaikki muutkin progesedät.

"Jengi, joka kuuntelee progee enemmän kuin pelkästään bileissä ja on muuten aktiivinen genren jäsen, kyllästyy suurimpaan osaan vanhemmista viisuista suhteellisen helposti, mikä pätee jokaiseen tyylisuuntaukseen."

Ehkä jos soittelet alta vuoden vanhoja hittejä, niin jengi ei kiinnostu. Progeakin on kuitenkin tehty ihan 90-luvun alusta, joten eiköhän sitä vanhaa matskua löydy, jota ei jokainen dissaa liikaa soitetuksi. Ei ole pakko soittaa vaan niitä "nostalgisia" klassikkoja parin vuoden takaa.

"Näin ollen esimerkiksi, jos seuraa juuri rajojen ulkopuolella tapahtuvaa touhua niin on se tätäkin astetta hektisempää. Ellei käytännössä joka biisi setillä ole asteella: "Hetki sitten julkaistu / promo / test press / cdr" ja tai et ole ehtinyt luomaan nimeä maailmalla, ei valitettavasti jengi vaivaudu sinua noteeraamaan."

Onneksi tämä ei pidä läheskään kokonaan paikkansa. Kyllä ihmiset noteeravat kunnollisesti rakennettuja settejä, jossa on vanhempaakin kamaa. Ongelma vanhassa matskussa on aikaisemmin mainitsemani "hittien" soittelu. Jos miksaus koostuu pelkästään viime vuoden hittikamasta, joka on soitettu aikoinaan puhki ja sitä kautta liian tuoreessa muistissa, ei ketään nappaa miksaus. Toisaalta ihan sama pätee uusimpien biisien soitteluun - jos seuraa tarpeeksi ulkomaisia DJ:itä, niin kaikki promot soi joka hepulla ja sitä kautta homma muuttuu tosi tylsäksi kuunnella.

"ensimmäinen missä ei ole kuin pelkästään uusia raitoja. Ja kappas kehveliä minkälaisen reaktion se sai, noh tähän mennessä, aikaseksi sinussa anjuna. Ei kai se nyt niin hirveetä voi olla, jos setti sisältää uudempia raitoja?"

Sentään saat muutakin kommenttia, kun näiltä Plattarin progediggareilta selkään läpyttelyä :)

"Ja syy miksi osassa on uusia on, että DJ:n rooli on osakseen promota tuottajia ja tuoda heidän töitään esille. Jos tutut tuottajat pyytävät minua sisällyttämään heidän uusimman tekeleensä nauhalle, en toki kieltäydy jos itse olen samaa linjaa ajatellut toteuttaa."

Tää nyt on ihan täyttä bullshittiä. Rupee samalla sit myymään persettä, jos toi on sun asenne.. ;)

"Mutta olet erittäin oikeassa, että nykyistä enemmän jengin tulisi alkaa kaivelemaan niitä vanhempiakin levyjään esille. Nostalgia toimii seteissä usein paremmin kuin hyvin. "

Nostalgia on eri asia kuin muutaman vuoden takaiset hyvät biisit tai yleisesti ottaen hieman laajempi valikoima biisejä. Nostalgiaa sen sijaan löydät Orkidean miksauksista :)

"Oman linjani tunnen löytäneeni, mikä erottaa minut muista. Jos se päälleppäin vaikuttaa samalta hutulta niin kenties tarkastelemme asioita aivan eri kannoilta."

Siis se erottaa sinut muista, että tunnet löytäneesi oman tyylisi vai tunnet löytäneesi tyylin, joka erottaa sinut muista? Enpä itse ainakaan huomaa eroa sinun tai 1000 muun progetiskaajan välillä.

"Asiaa auttaisi, jos esimerkiksi tässä / privateitse kertoisit mistä musiikista pidät ja pidätkö yleensä progesta vai tykkäätkö huvin vuoksi fleimata nykyprogee sellasenaan."

Olen todennäköisesti digannut progesta melko paljon pidempään kuin vaikkapa sinä tai alla olevassa mainitut "me muut".

"Ja selväsanaisesti voisit myös ilmaista mikä nyt miestä kiukuttaa, kun me muut ollaan ihan hämmillämme."

Ketäs te muut ootte? Ei mua kiukuta, mutta ihmetyttää tällästen keskivertosettien ylistäminen pienessä piirissä maasta taivaaseen.
Avatar
#13 • • Edited okiru Guest
Ehkä jos soittelet alta vuoden vanhoja hittejä, niin jengi ei kiinnostu. Progeakin on kuitenkin tehty ihan 90-luvun alusta, joten eiköhän sitä vanhaa matskua löydy, jota ei jokainen dissaa liikaa soitetuksi. Ei ole pakko soittaa vaan niitä "nostalgisia" klassikkoja parin vuoden takaa.

Pitää paikkaansa ja samaa olen ajoittain toteuttanut. Nostalgia oli näin myöhemmin ajateltuna väärä sana kuvaamaan pointtia mitä hain.

Sentään saat muutakin kommenttia, kun näiltä Plattarin progediggareilta selkään läpyttelyä.

Totta. Ja melkein alkaa oleen rakentavaa, kun tän osaa pitää asiallisella tasolla.

Ketäs te muut ootte? Ei mua kiukuta, mutta ihmetyttää tällästen keskivertosettien ylistäminen pienessä piirissä maasta taivaaseen.

Minä plus muut epämääräiset henkilöt, jotka kyseisestä genrestä diggaavat. Ja tottahan toki olet varmasti minua kauemmin kyseistä genreä kuunnellut. Itse aloitin tarkemmin kyseisen tyylin seuraamisen / kuuntelemisen vasta reilu vuosi sitten. Ja onhan tuo totta, että kukaan ei ikinä hirveästi pureudu noihin setteihin muutamaa lausetta enempää. Sääli sinänsä, mutta erittäin ymmärrettävää. Itse pyrin aina luotaamaan setit mahdollisemman hyvin. Mutta kyllähän se niin on että tuttujen settejä kommentoidaan / perustellaan paremmin kuin niiden joita ei liiemmin tunneta. Asia, mitä itse myös koitan parhaani mukaan muuttaa.

Mutta tämä homma alkaa lievästi sanottuna karata tämän topikille tarkoitetusta aiheesta, joten olisiko mahdollista jatkaa tästä vaikka mailitse / privassa / msn välityksellä osoitteessa [email protected]

PS. Jäbän maili ei toiminu viimeks, kun koitin.
Avatar
#14 • • okiru Guest
Eli palaute itse setistä on edelleen tervetullutta. Toivottavasti on maistunut ja muutaman sanan viitsitte sanoa. :)
Avatar
#15 • • -orion- Guest
Erittäin hyvin miksattua chillailuprogea. Ihan tanssilattialla asti tämä ei itselläni toimisi, mutta tällaisena pääsiäisfiilistelynä sitäkin paremmin. Mitään erityistä hetkeä tästä ei löydy, mutta onnistuu kyllä kuljettamaan saman fiiliksen maisemissa alusta loppuun asti. Kyllä tämä kuunteluun jää, kiitoksia.

Ja hyvää pääsiäistä.
Avatar
#16 • • ville e Guest
Kivasti kyllä soljuu! Sain vihdoin kuunneltua miksauksesi tässä pääsiäispyhien aikana ja hyvinpä toimivat breiksit lampaan sulattelussa. :)

Ehkäpä jossain 30-40 minsan kohdalla oma korvani rupesi huutamaan jo suoraa biittiä - tai jotain muuta pientä variaatiota. Eli ehkä jonkinasteinen tasapaksuus vaivasi tätä nauhaa.

Mutta kyllä miksaus silti cd:lle paloi, ja varmasti tulee chillailtua useamminkin näiden breiksien tahdissa! :)
Avatar
#17 • • Das.Jonna Guest
Aivan mainiota chillausta. Tuli lanitettua tuossa viikonloppuna tämä taustalla useampaan kertaan kuunneltuna. Mainioita ralleja.

Space Manouversista oma editti, nam.

Mistä sä edes revit kaikki nää herkkubiisit?
Avatar
#18 • • Texx^ Guest
Tää on nyt soinu mul tänpäivän ja pakko sanoo et ihan loistavaa :)
Ulkona paistaa aurinko ja laiskotuttaa ni tää on just hyvää musiikkia tähän fiilikseen.
Avatar
#19 • • Tres Guest

Alkaa näin off-topikkina muuten lievästi vituttaan tää ainainen kitisiminen yleisesti. Käyttää tuoretta matskuu niin alkaa jengi nipottaan promohaukka, -huora ym. termejä. Tai, jos biisi on muutaman kk tai enemmän vanhempi niin vastaavasti ei settiä edes vaivauduta kuuntelemaan sen "puuduttavuuden" vuoksi. Millon vitussa jengi meni tällätteeks ja se tärkein eli musiikki unohtui?!



Jostain syystä mä en oo huomannu
tällasta missään muualla ku progemiksausten
yhteydessä ;)
Avatar
#20 • • okiru Guest

Alkaa näin off-topikkina muuten lievästi vituttaan tää ainainen kitisiminen yleisesti. Käyttää tuoretta matskuu niin alkaa jengi nipottaan promohaukka, -huora ym. termejä. Tai, jos biisi on muutaman kk tai enemmän vanhempi niin vastaavasti ei settiä edes vaivauduta kuuntelemaan sen "puuduttavuuden" vuoksi. Millon vitussa jengi meni tällätteeks ja se tärkein eli musiikki unohtui?!



Jostain syystä mä en oo huomannu
tällasta missään muualla ku progemiksausten
yhteydessä ;)



Totta. Lähinnä tuntuu olevan proge ja trance piirien "ongelma". Noh, katotaan, jos uudet tuulet alkaisi puhaltamaan..

Tää on nyt soinu mul tänpäivän ja pakko sanoo et ihan loistavaa
Ulkona paistaa aurinko ja laiskotuttaa ni tää on just hyvää musiikkia tähän fiilikseen.



Kiitos. Tuohon tarkoitukseen se imo soveltuukin paremmin kuin hyvin. Tulkoon kesä \o/

Mistä sä edes revit kaikki nää herkkubiisit?



Käytännössä seuraan alan eri foorumeita, jossa jutellaan uusista, kuin myös vanhoista loistavista biiseistä. Tottahan toki sitten kuulee kavereiltä ja tutuilta paljon suosituksia eri genrejen helmistä. Myöskin aktiivinen levy-yhtiöiden ja muiden tiskijukkien settien kuunteleminen auttaa itselleni maistuvien biisien spottailussa. Mutta käytännössä lafkat, jotka tällästä materiaalia pukkaa enemmän tai vähemmän ulos on Institution Online, Institution Breaks, 3 Beat Breaks, Electrofly, M Theory, Bedrock Breaks ym. Myös satunnaisesti Release, Deep, CPR ym. julkaisevat breikkejä b-puolillaan. Täytyy sanoa, että valinnan varaa on enemmän mihin omat taloudelliset varat kykenevät ja siksi jääkin valitettavasti ostamatta suuria määriä hyvää musiikkia.

Mutta erittäin hienoa, jos setti on maistunut ihmisille tähän asti ja edelleen kaivataan kommentteja :)