Tunteet <-> inspiraatio

20 posts, 1 page, 3,394 views

Avatar
#1 • • timppa^ Guest
Muusikot hoi!
Minkälaiset tunteet inspiroivat juuri sinua tekemään musaa? Mun kaveripiirissä tuntuu vallitsevan sääntö, että ahdistuksesta syntyy parhaat träkit, mutta mä en pysty ahdistuneena edes avaamaan mitään musasoftaa. Keskittymiskyky ja motivaatio ihan nollassa. Parhaiten homma sujuu pirteässä, rauhallisessa ja kaikinpuolin miellyttävässä olotilassa, kun mikään ei paina mieltä. Ei mikääln ihme ettei mitään oo syntynyt ziljoonaan vuoteen :rolleyes:
Avatar
#2 • • Ana-- Guest
Sillon ku sängyllä makoilee lehteä selaava nainen, ulkona paistaa aurinko,
jääkaapissa on kaljaa ja on sellanen lämpöinen hyvän olon tunne, sillon
syntyy sitä ihme pimppahousea mistä oon joskus saanu kehasuja. Sillon
taas kun tyttö karkaa ulkomaille gigolon perään, syntyy hyvää tela-
murskarankasua tyyliin "Turkish Lover" :) Eli kaikki on suhteellista. Ittellä
on ollut nyt tällanen hämmentävä siirtymäkausi käynnissä, enkä oo saanu mitään luovaa tai asiallasti aikaseksi. Ehkä myöhemmin sitten kun taas
siltä tuntuu. Nyt oon lähinnä hämmentynyt :)
Avatar
#3 • • Jusu Guest
"Onnellinen mies ei hyvää laulua tee", totesi joku rokkimuusikko aikanaan. (Entäs naismuusikot?)

Mulla parhaat satsit syntyy kesällä, syksyllä tai talvella, keskiyön jälkeen, kun on tarpeeksi pimeää ja muut hommat voi unohtaa - pystyy keskittymään. Keväällä on aina luova ummetus: vaikka kuinka ponnistaisi, mitään ei tule ulos. Yleensä onkin terveellisempää pitää suosiolla taukoa. Liian hilpeällä mielialallakaan ei mitään hyvää pääse muodostumaan. Ehkä se on tää suomalainen melankoliameininki, mikä vaikuttaa...
Avatar
#4 • • Hexe Guest
Mä en anakaan ite tunteista ammenna... Jos olen innostunut, innostelen vain ja sählään. Jos olen masentunut (tod. harvoin tosin ehkä kerran vuodessa) Makaan sängyllä, katson tyhjyyteen enkä puhu sanaakaan vaikka joku tulis juttelemaan... Ei inspaa oike migään varsinkaan musisointi. Kerran koitin, mut seinässä vieläkin nyrkin jälki. Ensmäne kerta kun löin mitään vihasta eikä toista tule... En uskalla koittaa enää...
Väsyneenä ei jaksa...
Parhaimmat inspikset saa lomapäivä/viikonloppuaamuisin (jos ei darre!)
Silloin herään, teen aamupalaa ja syön jotain hyvää ja juon kahvia samalla kun aamutakki päällä pimputan pianoa tai soitan kitaraa. Aamuisin saa ihmeitä aikaan... Viimeks tuli joku 4 min. kestävä 12 soinnun sointukuvio, ja kun myöhemmin kuuntelin tuon läpi tekee mieli saada sama fiilis päälle ja jatkaa biisiä... :)
Avatar
#5 • • mark hamilton Guest
Mä olin kerran todella masentunut ja ahdistunut mutta sitten soitin pienet setit ja olotila parani.
Avatar
#6 • • SnoXn Guest


Parhaimmat inspikset saa lomapäivä/viikonloppuaamuisin (jos ei darre!)


Itse saan parhaimmat inspikset nimenomaan krapulassa.

(jos nyt ei ihan sellainen henkeä-viedään-olo ole..)
Avatar
#7 • • Daniel Braun Guest
Paras inspiraatio?
No yöllä tietenkin!

Pieni väsymys, kaikkialla hiljaista ja pimeää.
Silloin niitä ideoita syntyy.
Harmin paikka kun ei saa vain sit koskaan jatkettua sitä biisiä... :(

Mielialasta riippuu että millaista kamaa tulee tehtyä.
Jos on just safkannu jonkun kivan iltapalan ja on katsonu vaimokkeen kanssa leffan ja neiti on sit nukahtannu siihen sohvalle, niin tulee tehtyä ehkä vähän "lempeenpää" ja herkempää tavaraa.
Joskus oikein vittuuntuneena tulee sit tehtyä vähän sitä sun tätä.

Mut se väsymys on se avainsana.
Silloin kun ruumis käy vaipumaan iltahorrokseen, mieli keksii mitä ihmeellisempiä juttuja.
Ainakin mulla.
Avatar
#8 • • Leaphion Guest
Parhaimmat inspiraatiot tulee vessassa. Oikeesti.

Siis kelaa, sä istut siinä pytyllä vääntäen ulostetta,
mahdollisesti luet lehteä tai sitten että, kunnes yhtäkkiä
alkaa sun pää muodostamaan patterneja. Enemmän ja
enemmän. Sit niit alkaa "hyräilemään" ja hupsistakeikkaa,
sä fiilistelet siinä pöntöllä tulevaa nostatusta ja pompit.
Sama toimii myös suihkuinspiksinä, paitsi että tamppaaminen
suihkussa saattaa olla vaarallista.

Toinen milloin minulla inspiraatioita tulee, on yö. Kun alkaa
nukkumaan, huomaa ettei saa nukutuksi kun juuri kehitetty
bassline vetää kaiken huomion tasaisesta uinumisesta.
Avatar
#9 • • serotonot Guest

Parhaimmat inspiraatiot tulee vessassa. Oikeesti.

Siis kelaa, sä istut siinä pytyllä vääntäen ulostetta,
mahdollisesti luet lehteä tai sitten että, kunnes yhtäkkiä
alkaa sun pää muodostamaan patterneja. Enemmän ja
enemmän. Sit niit alkaa "hyräilemään" ja hupsistakeikkaa,
sä fiilistelet siinä pöntöllä tulevaa nostatusta ja pompit.
Sama toimii myös suihkuinspiksinä, paitsi että tamppaaminen
suihkussa saattaa olla vaarallista.

Toinen milloin minulla inspiraatioita tulee, on yö. Kun alkaa
nukkumaan, huomaa ettei saa nukutuksi kun juuri kehitetty
bassline vetää kaiken huomion tasaisesta uinumisesta.



kuulostaa NIIIIIN tutulta. Ihmettelenki et mitä jätkä ramppas parin patternin jälkeen aina vartiks vessaan.
Avatar
#10 • • sauce Guest
hauskinta musiikinteko on just kun on herännyt, käynnistää vehkeet, keittää kahvit ja on mistä jatkaa... siis ettei tartte pimputella enää perusmelodiaa vaan saa alkaa säätää ja rakentaa:)

mut paras melodia-inspiraatio tulee after sex. silloin useesti oikein kipinöi. enkä tarkoita munia :D
Avatar
#11 • • miniMe Guest
joo, ehdottomasti biisin tekemisessä auttaa vittuilu, päähän potkiminen, arvojen mollaaminen, musiikin kautta raiskaaminen ..lista on loputon.

MINÄKÄÄN EN OLE SAANUT MITÄÄN AIKAAN KIITOS VITTUPÄIDEN JOTKA ARVOSTAVAT OMAA MUNAANSA TOISIA IHMISIÄ ENEMMÄN.

Eipä sillä, kaipa se kynttilän valoon verrattava kajo näytöstä ajaa pikkuhomoja liikkeelle tuon asian suhteen.Vetäkää linuxinne anaaliin ja hankkikaa elämä, linux anaalissa tai ilman.



:king: Mii
Avatar
#12 • • timppa^ Guest


MINÄKÄÄN EN OLE SAANUT MITÄÄN AIKAAN KIITOS VITTUPÄIDEN JOTKA ARVOSTAVAT OMAA MUNAANSA TOISIA IHMISIÄ ENEMMÄN.

Eipä sillä, kaipa se kynttilän valoon verrattava kajo näytöstä ajaa pikkuhomoja liikkeelle tuon asian suhteen.Vetäkää linuxinne anaaliin ja hankkikaa elämä, linux anaalissa tai ilman.



:king: Mii



täh
Avatar
#13 • • sauce Guest


MINÄKÄÄN EN OLE SAANUT MITÄÄN AIKAAN KIITOS VITTUPÄIDEN JOTKA ARVOSTAVAT OMAA MUNAANSA TOISIA IHMISIÄ ENEMMÄN.
:king: Mii


"en olee kaatkeera mutta kuiteeenkiiiiiiin, ehkä elämäääältä liiiikaaaa oodoooootiiiiiiiiin...."
Avatar
#14 • • timppa^ Guest
mä en tajuu taas mitään
:confused:
Avatar
#15 • • sauce Guest

mä en tajuu taas mitään
:confused:



joo, en mäkään tajunnut mitään, mutta miniMeen supernegatiivinen asenne elämään ja platiniumiin toi mieleen ton "en ole katkera"-säkeen... :roll:
Avatar
#16 • • Remotion Guest
onko minime katkeroitunut digitalbeat? :confused:
Ante

Posts: 16

#17 • • Ante

Vetäkää linuxinne anaaliin ja hankkikaa elämä, linux anaalissa tai ilman.



Mikäköhän jakeluversio sinne pitäis asentaa? Ei mielellään mitään kauhean raskasta.

Yleensä musiikkia tulee tehtyä silloin, kun ihan hyvä fiilis. Melodioita ja muita juttuja on mielessä jatkuvasti, mutta niiden toteuttaminen vaatii sellaisen stressistä vapaan ja suht tyytyväisen tasapainoisen olotilan - sellainen olo kun on hyvin syöneellä ja levänneellä.
Avatar
#18 • • louis Guest
Yleensä sen jälkeen alkaa pakostakin rallatteleen.

Hee.. :hah:
Avatar
#19 • • miniMe Guest

Mikäköhän jakeluversio sinne pitäis asentaa? Ei mielellään mitään kauhean raskasta.



*reps* ..viimeinkin.Katkeroitunut suosittelee jotain 70mb versioa, jota saa hallittua ilman typeriä grafiikoita jotka vaan pidemmän päälle saavat pään särkymään heleän kilahduksen myötä.

:king: Mii
Avatar
#20 • • Keniro Guest
Parasta inspiraatioo saan kun mua todella vituttaa jokin niin teen vaan hirveellä raivolla biisejä tai sitten jos oon surullinen tai muutenvaan tunne-kuohun vallassa tai mul on hyvä fiilis, no musa syntyy mulla aina tunteiden mukaan :)