Keri Russell a.k.a. Felicity - ennen vai jälkeen

26 posts, 2 pages, 5,685 views

Avatar
#1 • • Edited da_chef Guest
Viitaten tuonne toisaalle, missä on käynnissä pitkät vai lyhyet hiukset tytöillä.

Felicity ennen

toinen kuva jos ei ylempi toimi

vai jälkeen

Väittävät, että Felicityn katsojaluvut tippuivat roimasti tuon hiustenleikkuun jälkeen.
Avatar
#2 • • Hexe Guest
Lyhyemmät hiukset on muutenkin pop... Ei liian pitkä eikä liian lyhyet.. Tietenkin henkilökohtaista kuinka sopii... Jälkeen :excellent:
Jokatapaukses kohtis peijpe kyl...
Avatar
#3 • • Tres Guest
mun mielestä toi on vastenmielisen
näkönen tsubu ennen ja jälkeen,
tollanen hengitysongelmaisen kiinanpalatsikoiran
näkönen :scared:
Avatar
#4 • • Ana-- Guest

Viitaten tuonne toisaalle, missä on käynnissä pitkät vai lyhyet hiukset tytöillä.

Felicity ennen

vai jälkeen

Väittävät, että Felicityn katsojaluvut tippuivat roimasti tuon hiustenleikkuun jälkeen.



Ennen-linkki ei toimi :( Ennen, silti. Pitempi parempi.
Avatar
#5 • • timppa^ Guest

Viitaten tuonne toisaalle, missä on käynnissä pitkät vai lyhyet hiukset tytöillä.

Felicity ennen

vai jälkeen

Väittävät, että Felicityn katsojaluvut tippuivat roimasti tuon hiustenleikkuun jälkeen.



Ennen-linkki ei toimi :( Ennen, silti. Pitempi parempi.



toimii, ku meet eka tonne wallpaperbase.com ja pastetat linkin osoitekenttään.
Avatar
#6 • • OSC8 Guest
Mun mielestä ehkä parempi esimerkki olis Alyssa Milano, täydellinen muodonmuutos babe-of-tha-month'sta naapurintytöksi.. Tsek:


Befou'h

Af'tuh


Vaikka eihän se oo miesten asia määritellä miten naiset hiuksensa leikkaa.. Mut miksei mielipidettään sais ilmasta ;) :D
Avatar
#7 • • xybo Guest
Ehdottomasti pitkät...

tollaset lyhyet ns. "petolinnunperse" lookit ei nappaa

-- xybo
Avatar
#8 • • miikkaL Guest
Jos on lyhyet hiukset, pitää olla suuret rinnat
Avatar
#9 • • Hempp@ Guest
No se on nyt se ja sama,pääasia että sukupuoli säilyy entisellään.
Avatar
#10 • • thomas Guest
ennen tietenkin, mutta tossa alyssan tapauksessa vois tietty jälkeenkin olla jees.
Avatar
#11 • • A-E Guest
Ihan sama. Molemmat muijat on joka tapauksessa hemmetin rumia.
Avatar
#12 • • serotonot Guest

mun mielestä toi on vastenmielisen
näkönen tsubu ennen ja jälkeen,
tollanen hengitysongelmaisen kiinanpalatsikoiran
näkönen :scared:



Veit jalat suustani


tietäispä vaan että minne



ja miks


:(
Avatar
#13 • • JussiS Guest
Joo, ei kans koskaan ollu mun makuun toi, ainakaan verrattuna Alyssa Milanoon, joka on kyl :hearts: ja :heart:
Avatar
#14 • • Daniel Braun Guest
Vastaus polliin aivan sama...

Mut Alyssa Milano :heart:
Toimii!
Aivan sama onko lyhyet vai pitkät.

Sama pätee myös hieman todellisempiin naisiin (ei siis mitää leffa/tv-sarja bongailua).
Ihan sama, toisille sopivat pitkät hiukset ja toisille lyhyet.
Joillekin vaihteluna molemmat...
Avatar
#15 • • Bio Guest
Kyllä ne pitkät hiukset on paremmat, sit vanhempana naiset voi laittaa lyhyemmät.
Se on aika kauheen näköst kun iäkkäämmät naiset yrittää viel kasvattaa pitkiä hiuksia, etenkin jos ne on harmahtavat.. :scared:
Avatar
#16 • • taro Guest

Kyllä ne pitkät hiukset on paremmat, sit vanhempana naiset voi laittaa lyhyemmät.
Se on aika kauheen näköst kun iäkkäämmät naiset yrittää viel kasvattaa pitkiä hiuksia, etenkin jos ne on harmahtavat.. :scared:


Aina haaveillu pitkistä harmaista hiuksista :D Noh, ei musta tarvikkaan tykätä.
Avatar
#17 • • sixtus Guest

Jos on lyhyet hiukset, pitää olla suuret rinnat

:scared:

..ei ku just toiste päin!!!
Avatar
#18 • • Taedium Guest

Se on aika kauheen näköst kun iäkkäämmät naiset yrittää viel kasvattaa pitkiä hiuksia, etenkin jos ne on harmahtavat.. :scared:

No en tieda... Semmonen nelikymppinen epsanjooli, jolla on parikymppisen vartalo ja pitkat tummat kiharat ja sit otsan oikealta puolelta lahtee sellanen yksi harmaa raita, kuten Ryhma-X:n Roguella molemmin puolin valkoiset, niin kyl se nayttaa ihan kivalta.

(Olin eilen kahvilassa, jonka omistaja oli epsanjooli. Jammas koko ajan musan tahtiin yksinaan tiskin takana. - Asia meininki!)
Avatar
#19 • • valo Guest

Mun mielestä ehkä parempi esimerkki olis Alyssa Milano, täydellinen muodonmuutos babe-of-tha-month'sta naapurintytöksi..



Noi Alyssan uudet hiukset ei oo kyllä varsinaisesti lyhyet vaan ennemminkin puolipitkät (kysytään vaik kampaajilta!) :)

Vaikka eihän se oo miesten asia määritellä miten naiset hiuksensa leikkaa.. Mut miksei mielipidettään sais ilmasta ;) :D



Musta tuntuu, että moni niistä naisista jotka leikkaa pitkät hiukset lyhyeks on vaan kyllästyny siihen ku joka paikka on täynnä puolimetrisiä hiuksia :scared: (mun kämppä ainakin on... :D )
Avatar
#20 • • Jobie Guest
Hitsi vieköön, täältähän puuttuu Alyssa Milanon Superlyhyt fledakuva( http://www.safesearching.com/alyssamilano/gallery/ )kokonaan.. se oli kunnon viikon puheen aihe jenkkinaistenlehtien sivuilla, ts. iso kohu maassa jossa naiset ovat naisia vasta pitkillä hiuksilla, feikkikynsillä,muhkeilla pusuhuulilla ja silikonilla täytettynä..vive la America!