dj ken-guru - space elevator music (electro-funk/tech-house)

6 posts, 1 page, 1,268 views

Avatar
#1 • • ken-guru Guest
Name: Space elevator music
Date: 02/04/2003
Playing time: 68:37
Style: Elektro-funk/Tech-house
Link: http://www.ken-guru.net/mix_space.shtml

Tracklisting:
01. Nu Era - "Ringstone Round" [Twisted Funk Records]
02. Kirk Degiorgio - "Tornado" [Far Out Recordings]
03. SND - "Palo Alto" [Mille Plateaux]
04. Dave Ellesmere - "Laguana Sunrise" [Kanzleramt]
05. Rhythim is Rhythim - "Icon" [Transmat]
06. Beanfield - "Tides" (Carl Craig remix) [Compost]
07. Marshall Jefferson - "Mushrooms" (Salt City Orchestra Out There Mix) [Airtight]
08. Jose Gonzales - "Crosses" (Jori Hulkkonen remix) [White]
09. D5 - "Formation one" [Digital Soul]
10. Quadrant - "Hyperprism" [Basic Channel]
11. Radiohead - "Everything is OK" (Unknown remix) [White]
12. Raiders of the lost ARP - "Highway" (Passarani analog fingerprints mix) [Nature]
13. Rex The Dog - "We live in daddy's car" [Kompakt]
Avatar
#2 • • Samus Aran Guest
"On the fly"-tunnelmia:

Musiikillisesti maistu oikein hyvin, uutta ja vanhempaa soundia ns. klassikkoja unohtamatta. Kokonaisfiiliksen kannalta 'Mushrooms' tuntu imo olevan vähän ihmeellisessä kohdassa, vaikka elementit (miksauksellisesti) tukivatkin toisiaan ja sanomakin tuli perille. Lopun revittelyvaihde meni kans imo muutaman pykälän liian isolle ja liian nopeesti. Em. sivuosumista huolimatta setti maistu kyl hyvin, parhaiten välit 03-05 ja 08-10..

Kiitos siis tästä :)
Avatar
#3 • • da_chef Guest
Pidin tästä myös. Mushroom toimii aina ja tuo Radiohead remix oli ihan mainio, vaikkakin alkuperäisenä se olisi voinut sopia tuohon myös. Miksaamisessa ei ollut moittimista. Kaikin puolin hyvä setti, kiitos.
Avatar
#4 • • desouza Guest
Hitto, et toi Radioheadin remixi on loistava. Saa kerta toisensa jälkeen ihon kanalihalle :heart: : Olen samaa mieltä et lopun revittely tuli aika yllättäen Radioheadin jälkeen, eikä muutenkaan toiminut mulle :eek:
Avatar
#5 • • ojis Guest
Hieno miksaus! Kovia raitoja ja hyviä vaihtoja. Mua ei ainakaan toi lopun "revittely" häirinnyt yhtään, ihan hyvinhän se noin meni ;) . Tää miksaus jää kyllä mun soittimeen pyörimään.

.ojis
Avatar
#6 • • ken-guru Guest
Ok kiitos kaikille kommentoijille.

Ens kerralla sitten iisimmin noita rymistelyjä :-)

Viikonloput ->