drS:ala-aste classics (oldskool techno, house & rave)

26 posts, 2 pages, 3,044 views

Avatar
#1 • • drS Guest
45586-001.jpg

drS:ala-aste classics (oldskool techno, house & rave '91-'94)

taas on aika uudelle klasarisillisalaatille, tosin tällä kertaa ei flashbackin tavoin liikuta wanhan hardtrancen ja upbeat reivin parissa vaan keskitytään lievästi sanottuna erilaiseen saundiin.

tietyt biisivalinnat saattavat tuntua joillekin itsestäänselviltä ja yllätyksettömiltä klasareilta, mutta joukossa on myös niitä hieman tuntemattomampia ja vähemmän soineita biisejä.

vaihdot on suht hassuja ja joukkoon eksy jokunen ihmeellinen kikkakin, huomaa kyllä että en oo pahemmin tottunu tällasta soittelemaan... asiaa ei myöskään auttanut suht mukava humala. mut selittelyt sikseen, imutelkaa! 65min, 160kbps

1 rozalla everybody's free
2 sil blue oyster
3 n-joi papillon
4 GTO bullfrog data flow mix
5 fierce ruling diva I need drugs all time high mix
6 ingator skyscratch (mano mano) tresor mix
7 west inc. I'm gonna get you...
8 robert armani circus bells hardfloor mix
opus III it's a fine day accapella
9 felix don't you want me
10 altern-8 evapor-8
11 transformer 2 pacific symphony
12 gat decor passion naked mix
13 jam & spoon stella
14 moby move (you make me feel so good)
15 jaydee music is so special
16 nikolai ready to flow
17 baby d let me be your fantasy
18 orbital chime live style mix
19 cappella u got 2 let the music pagany KM 1972 mix
20 praga khan injected with a poison

ja palautetta sitten kans!

PLUR
Avatar
#2 • • A-E Guest
Imussa vasta tämä, mutta biisi lista näyttää hyvältä ja erikoiselta. Kommentteja mixistä heti kohta.
Avatar
#3 • • akir0 Guest
Alku on kyl jo helvetin tiukka, tulee mielee Lahti ja Vesitorni!
Avatar
#4 • • Pomo Guest
Tosi hieno valikoima 90-luvun alun "parhaita". Pelkästään jo raitalistaa katsellessa tulee muistoja mieleen.
Avatar
#5 • • A-E Guest
Alku oli hyvä, mutta lopussa jotenkin fiilis hyyty. Vaihdot olis voinu olla enemmän "oldschool" henkisiä. Mutta ihan jees mix perjantai illalle.
Avatar
#6 • • benn Guest
Kädet polviin siksaktanssi \o/
Avatar
#7 • • Edited ipe Guest
Vakuuttava tracklist! Heti lataukseen.

Mä olin kyllä jo lukiossa näihin aikoihin. :scared:

Edit:
Oli miten hittibiisejä tahansa niin näistä ihanista klassikoista tulee hienoja muistoja mieleen. Loistavaa musiikkia loistavalta aikakaudelta. Ja olihan tämä vielä hyvin miksattukin. Varsinkin loppupuoliskon hieman chillimpi meininki kolahti kuin metrin halko takaraivoon! Kiitos kovasti!

5star.gif
Avatar
#8 • • J-P Guest
hitto sentäs mikä raitalista, miksauksista ei mitään väliä, kun on noin hittiä shittiä!
ps: kyllä se on kuule lukio-klassiks ;)
Avatar
#9 • • xybo Guest
juu. onhan tuossa dance hittejä. ehkä kuitenkin reippaasti
liian perus hittivetosta.. :(

-- xybo
Avatar
#10 • • drS Guest
te ootte kaikki liian vanhoja :(

mutta xybo! etkö muka keksi muuta dissattavaa? ;)
Avatar
#11 • • xybo Guest

te ootte kaikki liian vanhoja :(
mutta xybo! etkö muka keksi muuta dissattavaa? ;)



ei mulla oo mitään dissattavaa tähän miksaukeen. mutta sun
asennetta voisin dissata, mikä vittua sua vaivaa, että pitää
aina itkeä ja valittaa? koittaisit edes joskus pitää itses kasassa..
iso mies.

-- xybo
Avatar
#12 • • djsakke Guest

juu. onhan tuossa dance hittejä. ehkä kuitenkin reippaasti
liian perus hittivetosta.. :(

-- xybo



Nono, altern 8 - e-vapor-8 on ainoo hyva cover-versio strings of lifesta. toimii aina, vaikka tollasen humpan keskella. ja baby d on hieno poppi-biisi; data flow mix bullfrogista on kuraa, muuten hieno raita.
Avatar
#13 • • desouza Guest
No annetaan tänne "seniori kansalaisten" sekaan kommentti myös nuoremmalta. Itse olen tosiaan ollut silloin ala-asteella ja kasetilta soinut Dr Alban tai Vanilla Ice. Ehkä pahimmassa tapauksessa NKOTB :scared: No eipä vaan :cool:

Aluksi en tunnistanut listalta kuin muutaman kappaleen, mutta kuuntelun jälkeen löytyihän sieltä usempikin tuttu biisi. Vaikka itselleni ei koskaan oldskool dance tekno olekkaan kolahtanut, niin ihan hauskahan noita biisejä oli tuolta tunnistaa. Ja eihän noissa vaihdoissa mitään ole, hyvin ne näytti menevän :excellent:
Avatar
#14 • • Mr. Buzz Guest
Huh aikas rankkaa settii :excellent: Tulee ihan wanhat lukioajat mieleen..
Avatar
#15 • • drS Guest

mutta sun
asennetta voisin dissata, mikä vittua sua vaivaa, että pitää
aina itkeä ja valittaa? koittaisit edes joskus pitää itses kasassa..
iso mies.



:D
Avatar
#16 • • A-E Guest

No annetaan tänne "seniori kansalaisten" sekaan kommentti myös nuoremmalta. Itse olen tosiaan ollut silloin ala-asteella ja kasetilta soinut Dr Alban tai Vanilla Ice. Ehkä pahimmassa tapauksessa NKOTB :scared: No eipä vaan :cool:

Aluksi en tunnistanut listalta kuin muutaman kappaleen, mutta kuuntelun jälkeen löytyihän sieltä usempikin tuttu biisi. Vaikka itselleni ei koskaan oldskool dance tekno olekkaan kolahtanut, niin ihan hauskahan noita biisejä oli tuolta tunnistaa. Ja eihän noissa vaihdoissa mitään ole, hyvin ne näytti menevän :excellent:



En mä ole mikään "seniori kansalainen". Mä olen vasta 21.

Mutta jottei me ihan offtopiciksi sanon viellä sen verran tosta mixauksesta (kun olen sen nyt 3 kertaa kuunnellut), että siitä tulee jotenkin mieleen pentuna kuuntelemani Techno & Dance-levyt.

Tää mix ei toiminut mulle vaan niin hyvin kun se minkä laitoit joulukuussa tänne.
Avatar
#17 • • drS Guest

Tää mix ei toiminut mulle vaan niin hyvin kun se minkä laitoit joulukuussa tänne.



kyseessä tais olla juuri se flashback -klubilla nauhotettu menevämpi setti? ite oon kyllä viime aikoina kallistunut wanhan saundin diggailussa tähän matalatempoisempaan biittiin, ja tulevat ala-aste classics 2 & 3 setit varmaan sisältävät samantyylistä meininkiä. katsotaan kuitenkin jos joskus jaksaisi tehdä myös enemmän flashbackhenkisen mixin..
Avatar
#18 • • -orion- Guest
Nää oli just ne biisit, joita itse hehkutti aikanaan. Ja kukaan muu ei sitten hehkuttanutkaan. Koulukiusaus-mix, tai jotai :)
Rozalla itketti, huippuhetki ehdottomasti Circus Bells + Opus III :)
Avatar
#19 • • JsL Guest
Todella paljon huonoja biisejä tanssimusiikin kulta-ajoilta. :D

Olihan tässä jotain hyvääkin tyyliin Moby ja Armani.

Kiva näitä on kuunnella.. :scared:
Ante

Posts: 16

#20 • • Ante
Voi :heart: ja :( Miksaus on todella mukava. Kyllä aina välillä fiiliksiä nostaa kivasti kuulla näitä klasareita. 11-13 -just oikeat biisit peräkkäin. Eli kiitoksia drS:lle.