Siinä tiedotus, ja sitten tiedustelu:
Ketkä vaan nopeimmin tietoa ko. viruksesta saavat - mitä kaikkea tekee, mitä tulee välttää, miten saada pois koneelta - info otetaan kernaasti vastaan.
-K
29 posts, 2 pages, 5,250 views
Käytä screeniä. Never look back.
Itse pidän mIRC:in käyttöliittymää niin paljon mukavampana, että käytän irssiä vain pakosta (koulussa).
uninstall mirc. :cool:
Okei, toi linuxin ja irssin promoaminen (ja mIRCin bashaaminen) ei yhäkään ole mitenkään rakentavaa.
caro2 blah blah.
ok: uninstall mirc. get putty tai joku muu ssh konsoli. Hommaa aksut johonkin unix tunkkiin jossa pyörii irssi, tai instaa ite linux palvelimees. (leetimpää)
Käytä screeniä. Never look back.
Okei, toi linuxin ja irssin promoaminen (ja mIRCin bashaaminen) ei yhäkään ole mitenkään rakentavaa.
1. Irssin saa myös Windowsille + blablabla
Kaipa mun nyt pitää tulla kaapista. Eli kyseinen virus on mulla, ei Karrilla. Poistin mIRCin ja asensin sen uudelleen, mutta virus ei ilmeisestikään lähtenyt (hieman vaikea tarkistaa kun ei tiedä missä se piileksii). Itselläni oleva ajantasainen päivittynyt F-securen viruspoisto-ohjelma ei sitä ainakaan tänään aamupäivällä vielä löytänyt.
Nyt siitä olisi ollut hyötyäkin, ellen itse olisi tyhmyyksissäni yrittänyt vielä ie:llä. Edelleen otetaan siis vinkkejä vastaan miten poistaa k.o. virus. Olen itse kotona koneella vasta huomisiltana.
Ketkä vaan nopeimmin tietoa ko. viruksesta saavat - mitä kaikkea tekee, mitä tulee välttää, miten saada pois koneelta - info otetaan kernaasti vastaan.