Vandals 09.04 Gloria

81 posts, 5 pages, 8,494 views

Avatar
#41 • • Individual Guest

Tässähän tää nähään.
Hopparit alkaa heti uhoomaan muille..
Muistakaa poikaparat nyt leikkiä ghettogangstoja ja ottakaa ne pesarit mukaan...voitte vaikka tehdä sitten siihen glorian ovelle drive-by:n.

säälittävää sinänsä. :)



reps!
Avatar
#42 • • Lauri Leino Guest

jätkät ei oikeesti tajuu mikä on läppää


en luokittele kovin hyväks läpäks tuota jos se sitä oli :)
Avatar
#43 • • Miccael Pop Guest
Okei mä lopetan nyt tän ettei jengi suutu enempää
Avatar
#44 • • AceVentura Guest
mitä vittuu jengi valittaaa täälä vitun tekno likat :) :) :angry:
Avatar
#45 • • Individual Guest

mitä vittuu jengi valittaaa täälä vitun tekno likat :) :) :angry:



:D :D

Niin...minkähän alan foorumi tää mahtaakaan olla...
Täs on aineksia kyllä taas yhdeksi kaikkien aikojen väittelyksi. ( ...hakee bensakanisterin... :angry: )
Avatar
#46 • • tumpsi Guest

En kerjää banneja mul oli oikeesti asiaakin mut unohon laittaa sen tohon ennenku painoin entterii




ok :laugh:
Avatar
#47 • • A-E Guest
Tässä topicissa voitas nyt oikeesti lopettaa toi paskan jauhaminen ja keskittyä siihen olennaiseen.
Avatar
#48 • • Mikko Guest
vitun asiallinen ajotus tälle topikille: kaikki modet etc kelluu jossainpäin suomenlahtea niin on helppo pistää haiseen :hah:
Avatar
#49 • • Individual Guest

Tässä topicissa voitas nyt oikeesti lopettaa toi paskan jauhaminen ja keskittyä siihen olennaiseen.



Niin...olennainen asiahan tässä on se, että kiirastorstain kunniaksi tarjoiltaisiin Gloriassa teknoa ja line-uppi ei varmaankaan jätä kylmäksi.
Yläkerrassa sitten hiphopin ystäville tulee varmaankin myös aika mieluisalla kattauksella musiikkia.
Kerran olen Gloriassa käynyt ja mietityttää vain missä kohdin yläkertaa
sen puolen esiintyjät ovat... :scared:

Mutta eiköhän bileet suju kuitenkin kaikenpuolisessa ymmärryksessä, toivoisin niin...
Avatar
#50 • • frank Guest
Oih vittu, tällä boordilla kans niin vitun takakireetä jengii et perseenreikäki kiristää otsalohkoo. Ei varmaan näy läpi et pari naamaa heittää läppää. Vois joskus herää siihen juttuun jota elämäks kutsutaan ja vähä tsiigaa ympärille niin huomaa erilaisia asioita. Ja pakkoko sitä on aina leikkiä nettipoliisia ja huudella "Tuo on sopimatonta!" Ja mikä vittu siinä hopissakin mättää, imho parasta pajautusmusaa enivei.
Avatar
#51 • • Funkatronik Guest
Hämmentävää myös sikäli etten taida tuntea yhtään konemusiikin ystävää joka ei ainakin jossakin määrin pitäisi myös hiphopista. No, kai sellaisiakin on, nähtävästi.
Avatar
#52 • • Quu Guest
Hassu topicci.

Hyvät bileet tulossa.
Avatar
#53 • • Erno Guest
edit: ei sittenkään mitään
Avatar
#54 • • Individual Guest

Hassu topicci.



Mut ei tää vedä vertoja vielä läheskään kotkalaisten topikeille...
:D
Avatar
#55 • • Timmo Guest
Kotkalaiset riitelee oikeasti, siitä se ero.... :cool:
Avatar
#56 • • Individual Guest

Kotkalaiset riitelee oikeasti, siitä se ero.... :cool:



Tuo kyllä pitää 100 prosenttisesti paikkansa, mutta se meille suotakoon. :winkwink:
Avatar
#57 • • Miccael Pop Guest
Nonni täs tulee fakta...oon itekki tekno dj ja siel ei saa kukaan turpaasa jos se vielä on epäselvää ;)
Avatar
#58 • • AceVentura Guest
miten niin ei saa turpaan :angry: :angry: :angry:
Avatar
#59 • • Lauri Leino Guest

Nonni täs tulee fakta...oon itekki tekno dj ja siel ei saa kukaan turpaasa jos se vielä on epäselvää ;)


no joo ehkä otin liian tosissaan. saattoi johtua tyylistä jolla heitit noita kommenttejasi.
ei oo kyl tapana ollut lähteä edes mukaan näihin "väittelyihin".
lähinnä olen huvittuneena seuraillut silloin tällöin.
ja frankille : mulla on kyllä elämä, eläpä sinäkään ota turhan vakavasti :)

no kuitenkin, mielenkiintoisen kuuloiset bileet :cool:
Avatar
#60 • • Miccael Pop Guest
niin ja vielä mielenkiintosempi mainostustapa