M: Teknarit ja Mixeri MYYTY

7 posts, 1 page, 1,290 views

Avatar
#1 • • Edited root Guest
Laitetaan ilmoitus tännekkin..

Elikä myynnissä olisi:

2 kpl Technics SL-1810MK2 suoravetoista levysoitinta.

Kyseessä EI siis ole perus-teknari vaan lievästi eri näköinen kapistus. Levylautanen, äänivarsi sekä track light ovat samat (lue: identtiset) kuin 1200sessa. Olen kokeillut myös 1200sen levylautasta soittimessani ja eroa ei ole pyörityksessä eikä väännössä. Kestää myös scratchingin kuin 1200.

Merkittävin ero on pitchi, joka on rulla-tyyppinen feiderin sijaan rangella +-6% mutta hienoilla ledeillä. Kyllä, nämäkin teknarin ovat ruuvattavissa. Itse en ole sitä tehnyt, mutta moottorin pcb on identtinen myös 1200sen kanssa. Kvartsi-lukko skulaa ja nollakohdat ovat kohdallaan.

Kelvot soittopelit, jotka ovat olleet keikoilla myös Vanhalla (tosin itse roudattuina).

Elämää nähneet mutta toimivat. Sitten viat/epäkuntoisuudet:

-Tracklightit palaneet
-Joitakin naarmuja
-Yksi jalka puuttuu toisesta.
-Toisen pohjassa pieni kolo (n. 15mmx60mm)
-Ei pölykansia

Mukaan Stantonit (500mkII ja SK) Technicsin kelkoilla.

1 kpl Gemini PMX-25 Technomaster

Elämää nähnyt mutta kaikki ominaisuudet toimivat täydellisesti. Li'ut eivät vuoda eivätkä rätise. 2/4ch+mic, bass/treble/gain/kanava ja mukava PFL.

http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/unixterminal/album?.dir=/techgear

Levarit samanvärisiä kuin 1210. Kuvia osoitteesta http://www.vintagetechnics.com (1800mk2 ja 1810mk2 muuten identtiset paitsi väri)

Saa testata Töölössä. En mielelläni postita.

HP e350/setti tai tarjous

pm tai 050 548 40 52, soita tai txt tai email [email protected]
Avatar
#2 • • Quu Guest
:eek:

Halvalla on lähdössä. Sinuna vielä tsekkaisin, ettei näillä teknareilla ole mitään spesiaalia keräilyarvoa. Itseäni kiinnostaisi suunnattomasti tuollaiset harvinaiset kappaleet, mutten ole levareitani vaihtamassa :/
Avatar
#3 • • root Guest

:eek:

Halvalla on lähdössä. Sinuna vielä tsekkaisin, ettei näillä teknareilla ole mitään spesiaalia keräilyarvoa. Itseäni kiinnostaisi suunnattomasti tuollaiset harvinaiset kappaleet, mutten ole levareitani vaihtamassa :/



Vintage Technics antaa "ohjehinnan" 300usd/kpl mutta sehän riippuu kunnosta.

Itse asiassa pelkät levarit voin myydä ilman kelkkoja yht. hintaan 300e. Tai 320e tracklightit vaihdettuina.

Haussa itselläni on 1200, mutta mieluiten todella ruma ja kolhuinen sekä ruuvattu (mieluiten 0-kohta v*tuillaan). :panic:

Minulla on perverssi harrastus ehostella vanhaa elektroniikkaa...

edit: smilies.
Avatar
#4 • • thomas Guest

:eek:

Halvalla on lähdössä. Sinuna vielä tsekkaisin, ettei näillä teknareilla ole mitään spesiaalia keräilyarvoa. Itseäni kiinnostaisi suunnattomasti tuollaiset harvinaiset kappaleet, mutten ole levareitani vaihtamassa :/



Haussa itselläni on 1200, mutta mieluiten todella ruma ja kolhuinen sekä ruuvattu (mieluiten 0-kohta v*tuillaan). :panic:

Minulla on perverssi harrastus ehostella vanhaa elektroniikkaa...

edit: smilies.



eikös zwekillä ollut tuossa vähän aikaa sitten tuommoinen teknari myynnissä.
siitä oli kyllä kai mennyt virtaskakin, mutta kumminkin :)
Avatar
#5 • • ReQ Guest
Ostin koko setin :D (ts. MYYTY!)

-rEq-
Avatar
#6 • • root Guest
Jeps! Eli Sold to the man in the back with a black hat!

Thomas- Oli kyllä myynnissä mutta hinta turhan suolainen sillä hetkellä, valitettavasti.
Avatar
#7 • • thomas Guest

Jeps! Eli Sold to the man in the back with a black hat!

Thomas- Oli kyllä myynnissä mutta hinta turhan suolainen sillä hetkellä, valitettavasti.



tjoo, harmillista.