Leffat joista kaikki puhuvat mutta joita et ole nähnyt

56 posts, 3 pages, 8,182 views

Avatar
#1 • • Edited miikkaL Guest
En ole koskaan nähnyt:

Uhrilampaita
Matrix jatko-osat
Avatar
#2 • • Hugo Guest
MIB - Men In Black.... Kyllähän mä sen omistankin mutta ei vaan oo voinu kattoo vielä :(
Avatar
#3 • • Tres Guest
Matrix Reloaded & Revolution :sleepy:
Avatar
#4 • • :t:c: : : Guest
No todellakin olis tämmöset kun:

'Waiting' (KLF VT007)

A very rare 42-minute ambient video filmed on the Isle of Jura, was released in November 1990 and sold via mail order only, is now deleted and is PAL/VHS only. I doubt you'll ever find a copy. In it the KLF are filmed waiting for their equipment to arrive, recording the sounds of nature (birds, surf etc.) and then re- broadcasting the sounds back at the ocean, along with some techno.

This Is What The KLF Are About

150 min extravaganza of the 'Work' and 'Waiting' videos, various other promos, and lots of bad quality TV appearances. Its not in stereo, and there are some patches of nothing

ja

Rites Of Mu

Charlie Sheen narrated vid from the lost continent


Jos joku tuntis/tietäis/jotain/jostain niin tää kyl menee sarjaan 'mämaksanmitävaan'. Niinjoo, eikä näistä kyl 'kaikki' puhu mut pitäis! :D
Avatar
#5 • • serotonot Guest
Kaikki LOTR:it
Avatar
#6 • • ipe Guest

Kaikki LOTR:it



Samma här! Yhtään osaa en oo vielä nähny. Tarvis varmaan periaatteessa jossain vaiheessa kattoo. Vaan ei kyllä suoraan sanottuna yhtään edes kiinnosta.
Avatar
#7 • • serotonot Guest

Kaikki LOTR:it



Samma här! Yhtään osaa en oo vielä nähny. Tarvis varmaan periaatteessa jossain vaiheessa kattoo. Vaan ei kyllä suoraan sanottuna yhtään edes kiinnosta.


Mä en aio edes katsoa. Jotain periaatteita pitää ihmisellä olla. Olkoon se mulla toi kun kaikista muista on annettu jo periksi.
Avatar
#8 • • miikkaL Guest

Kaikki LOTR:it



Samma här! Yhtään osaa en oo vielä nähny. Tarvis varmaan periaatteessa jossain vaiheessa kattoo. Vaan ei kyllä suoraan sanottuna yhtään edes kiinnosta.


Mä en aio edes katsoa. Jotain periaatteita pitää ihmisellä olla. Olkoon se mulla toi kun kaikista muista on annettu jo periksi.



No kyl noi pitäis nähdä! :hah: Onko joku joka ei ole nähnyt Titanicia?
Avatar
#9 • • jUSSi Guest
käytännössä kaikki viimeiset kolmen-neljän vuoden aikana ilmestyneet hollywood-elokuvat sekä suurin osa muistakin leffoista, joita ei ole näytetty telkkarissa (poislukien Lost In Translation, jonka kävin katsomassa).

Mulla on älyttömän suuri kynnys maksaa 10 euroo (plus sivukulut) mahdollisesti paskasta elokuvasta, kun

a) mulla on älytön kasa kirjoja luettavana
b) telkkarista tulee "aivot narikkaan" -viihdettä ihan tarpeeksi
c) ne leffat tulee kuitenkin joskus telkkarista
d) mulla ei oo aikaa juosta leffateattereissa
e) leffat on älyttömän kalliita
f) mulla ei oo dvd-soitinta
g) kaikki muu antipatia hollywoodia ja sen asenteita kohtaan ei todellakaan lisää kiinnostusta
Avatar
#10 • • jUSSi Guest

Onko joku joka ei ole nähnyt Titanicia?



o/

ja jos se on minusta kiinni, en tule koskaan näkemäänkään...
Avatar
#11 • • SamZa Guest
LOTR -Kuninkaan paluu :confused:

Muut on nähty mut tämä on musta-aukko Trilogian suhteen..
Avatar
#12 • • Tapi T Guest
Mä oon tosi huono kattomaan leffoja, enkä juuri koskaan jaksa katsella leffoja varsinkaan pieneltä ruudulta. Musta tuntuu vaan turhalta istua passiivisena töllön edessä pari tuntia ja katsoa liikkuvaa kuvaa. Lisäksi multa jää ihan älyttömän usein leffan katsominen kesken - tämä varsinkin silloin, jos huomaan rainan olevan vain joku keskitason tusinatekele.

Lisäks oon aika laiska käymään leffassa, joten about kaikki uusimmat leffat ovat näkemättä. :D
Avatar
#13 • • A-E Guest
Last Samurai. Kaikki kaverit ovat kehuneet tätä leffaa, mutta en ole vaan saanut aikaiseksi mennä katsomaan tätä elokuviin.
Avatar
#14 • • miikkah Guest
Levottomat 1-3.

Sovittiin kaverin kanssa, että kun L5 tulee vuokraamoon, niin sitten katsotaan kaikki kerralla.
Avatar
#15 • • SnoXn Guest
Kaikki LOTR:t ja Levottomat
Avatar
#16 • • Homegrove Guest
Suurin osa suomalaisista elokuvista Levottomat ykköstä lukuunottamatta (tissit laittoi katsomaan kun tuli telkusta). Kotimaiset leffat kuin palvelee usein aika huonosti elokuvista eskapismia hakevaa...
Avatar
#17 • • Tres Guest


No kyl noi pitäis nähdä! :hah: Onko joku joka ei ole nähnyt Titanicia?



_o/

Enkä näit uudempia Star Warseja myöskään,
eikä kyl yhtään kiinnosta, en oo niistä vanhoistakaa
ollu koskaan oikee innoissani.

Enkä Kuninkaan paluuta, odotan extended DVD:tä,
teatteriversiot oli niin nihkeitä nosita aiemmistakin
osista.

Enkä Levottomia 1-3, enkä Hymypoikaa.
Avatar
#18 • • NoStatus Guest
Citizen Kane

Valittu monet kerrat maailman parhaaksi elokuvaksi. Kai se pitäis joskus tarkistaa...
Avatar
#19 • • Funkatronik Guest
Titanic (Tai no, rehellisyyden nimissä olen nähnyt siitä jotain viimeiset 15 minuuttia jostain syystä)

Star Wars 2. Ei vain jaksanut katsoa.

Kuninkaan paluu. Sama syy.

Polkupyörävaras. Kaikki (siis "kaikki" kaikki) sanovat tämän olevan maailman parhaan elokuvan, pitäisi kaiketi nähdä.
Avatar
#20 • • drS Guest
mistähän sitä alottais..

Citizen Kane
Ben Hur
Tuulen viemää
Yksi lensi yli käenpesän
Chinatown
Reservoir dogs
Kolme väriä -trilogia
Full metal jacket
Rocky

noi ny tuli ekana mieleen..