vasta pelottavan näkönen onkin :panic:
Hylkeet on söpöjä
:hearts:
60 posts, 3 pages, 9,052 views
EI SE OO PUPU :mad:
Etkös sä Tres postannut tänne joskus vuosi-pari sitten kuvia ocicatseista?
EI SE OO PUPU :mad:
Ootko ajatellut kokeilla jotain sellaista eläintä joka ei ole perseestä?
Itseasiassa luulen että termi 'eläin' on kokonaan mennyt sekaisin jonkin muun kanssa.
Ootko ajatellut kokeilla jotain sellaista eläintä joka ei ole perseestä?
kerran kokeilin ja ihan hyvältä tuntu. tosin kyllä mä oon vahvasti sitä mieltä että jos on kokki niin pitää hommata takapuolilemmikki.
Itseasiassa luulen että termi 'eläin' on kokonaan mennyt sekaisin jonkin muun kanssa.
no itse tota ehdotit tossa ylempänä.
Kutsuksa sun gerbiileita tunteiksi?Noni. DrS muuttu söpöks -> mun tunteet kuoli :(
Kutsuksa sun gerbiileita tunteiksi?Noni. DrS muuttu söpöks -> mun tunteet kuoli :(
Nyt sa sekotat pahasti mua. I want it shaked, not stirred.ei kun mä kutsun niitä niiden omalla nimellä, ni ne ymmärtää paremmin.
pitäis vaan tietää mikä on niiden omaa, ja mikä lainassa
Nyt sa sekotat pahasti mua. I want it shaked, not stirred.ei kun mä kutsun niitä niiden omalla nimellä, ni ne ymmärtää paremmin.
pitäis vaan tietää mikä on niiden omaa, ja mikä lainassa
Siis kutsut sun gerbiileita niiden nimilla, ja ne on kuolleet DrS:n tai Lainan aukoissa? Vai pukeutuuko DrS valilla mekkoon ja haluaa itseaan kutsuttavan Lainaksi?
Ja mitka niiden gerbiilien nimet oli?
Toi kissa on söpö, mutta koirat on haisevia ja rumia otuksia.. Ja entäs ne koiran omistajat. :crybaby: "Meidän musti teki sitä ja tätä ja tota ja niin ja näin ja noin..:" argh
Varsinkin ku kissanomistaja voi vastata: Meidän kissi ei oo tehny mitään muuta ku syöny, nukkunu, paskantanu ja kussu lattialle...ei se edes tottele käskyjä.
kai silläkin voi ylpeillä.... :roll: