Bussi ja paperirullat!

67 posts, 4 pages, 8,173 views

Avatar
#61 • • Tres Guest

Ei tässä aiheessa onneks oo sysätty vastuuta kai ykskantaan kenenkään
niskoille, sensijaan iltalehti otsikoi tänään "Miksi maanteillä saa kuolla?"

Öh? Miksi kotonaan saa kuolla? Tai sairaalassa?



(Taedium huom.)
'Just näin' :mad:

Toi oli mulle viimenen pisara, meinas
otsasta verisuoni puhjeta ku näin
ton otsikon, toki kompattuna noiden
Bagdad-tappojen otsikoinneilla.

Mä en vaan kestä. Siis miten voi olla
noin pälli otsikko, onko niillä oikeesti
siellä duunissa joku joka varta vasten
miettii, et miten saatais turhautuminen
ja vitutus kanavoitua johonki mahdollisimman
irrelevanttiin aspektiin.

MIKSI AUTOILLA SAA YHÄ AJAA
Avatar
#62 • • Individual Guest
Niin kauan kuin mainostajat ( isot ) eivät ärähdä => siirrä mainosmarkkojaan muualle ja levikit ei laske, niin tuo linja ei tuosta muutu.

( Eihän toi nyt sentään kuitenkaan yllä minnekään "brittiskandaalilehdistön sfääreihin, ainakaan vielä...)
Avatar
#63 • • Remotion Guest
Joo, jätän kyllä ihan suosiolla noi keltaisen lehdistön jutut omaan arvoonsa. Sellaiset jutut mitä on tehty esim. meikäläisen uskonnosta tms niin aina on tiedot on olleet harhaanjohtavia yleensä ihan suoraa kusetusta ja lisäksi niitä on kaivettu pois asiayhteyksistään. Mikä vielä ihmeellisempää, ne on yleensä tapahtunut monta vuotta takaperin jo. :scared:
Avatar
#64 • • Taedium Guest

(Taedium huom.)
'Just näin' :mad:

Noh, samaa mieltahan minakin olen, etta nuo otsikot ovat rahastusta kauhealla tavalla. (Sitapaitsi en kieltanyt sinua sanomasta 'Just nain', vaan sanoin, etten itse sanoisi niin... Nostin siis itseni roolimallin asemaan.)

Mutta kuten sanoin, se on vain kestettava, silla ihmiset ovat idiootteja. Ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan. Niin kauan kun ihmiset ovat typeria laumassa liikkuvia hysteerisia idiootteja, tuollaiset otsikot myyvat. Et voi muuttaa ihmisluontoa.
Avatar
#65 • • Ana-- Guest

Joo, jätän kyllä ihan suosiolla noi keltaisen lehdistön jutut omaan arvoonsa. Sellaiset jutut mitä on tehty esim. meikäläisen uskonnosta tms niin aina on tiedot on olleet harhaanjohtavia yleensä ihan suoraa kusetusta ja lisäksi niitä on kaivettu pois asiayhteyksistään. Mikä vielä ihmeellisempää, ne on yleensä tapahtunut monta vuotta takaperin jo. :scared:



Sopiiks kysyy mikä sun uskonto on?
Avatar
#66 • • Juha Vilkamo Guest

Ei ole oikein antaa idiootin pitaa rahansa.



Eikös henkisesti/fyysisesti heikompien ihmisten riistämisen (manipulointi yms) sijaan voisi esimerkiksi käyttää lahjansa jotenkin hyödyksi edes itselleen?
Avatar
#67 • • Ana-- Guest

Ei ole oikein antaa idiootin pitaa rahansa.



Eikös henkisesti/fyysisesti heikompien ihmisten riistämisen (manipulointi yms) sijaan voisi esimerkiksi käyttää lahjansa jotenkin hyödyksi edes itselleen?



Jos ihmisellä on jotain mikä kuuluu sulle ja sen siirtäminen sulle tyydyttää
molempia, mikä siinä voi mahdollisesti olla väärin? :) Myy ihmisille sitä, mitä
ne haluaa ostaa.