xlk - Mix4 (deeprogtranctodance)

12 posts, 1 page, 1,896 views

Avatar
#1 • • Edited xlk Guest
xlk - Mix4(uus linkki)

ja biisilistaus näyttänee tältä:

G.Pal - OPHRA (Original Mix)
Decent - Projection (gwill morris' main element remix)
NÛGEN - Darksides
René Amesz - Spicey slice
Castelli, dj Chus & Ceballos - Quimera
Brothers of Dub - Orchid house
Subsky - Strawberry fields (Max Graham's third street remix)
Casa Flava - Darka
Motorcycle - as the rush comes (perry o'neil remix)
Echomen - Spirit (Mooncat Mix)

Kannet:
<postettu latauksest>

Enjoy :roll:
..risut&ruusut luonnolliseti..
Avatar
#2 • • Ezzy Guest
uuh, imuun menee
Avatar
#3 • • Zeta Guest
Ehdittiinkin tätä jo odottaa!

Editoin kommentit tähän kunhan pääsen omalle koneelle imuroimaan setin.
Avatar
#4 • • xlk Guest

Ehdittiinkin tätä jo odottaa!

Editoin kommentit tähän kunhan pääsen omalle koneelle imuroimaan setin.



sitä odotelles :)
Avatar
#5 • • Zeta Guest
Voi herrajumala tämä setti on hyvä!

Mukavan rauhallinen, mutta silti mukaansatampaava aloitus, tunnelma alkaa syventyä nätisti tossa vartin paikkeilla, ja 20min kohdalla setti rullaa jo nätisti ja sukat alkaa pyörii jalois. 22min kohdalla alkavat vokaalit on kauneimmat mitä oon kuullu aikoihin, mikäs toi biisi nyt sitten onkaan?
Motorcycle remixikin toimi yllättävän hyvin, olin ajatellu etten enää sitä viisuu jaksa kuulla, mut pery o'neil remiksi sopi tuohon kun nyrkki ********n.
Vika viisu oli imo, vähän laimea lopetusraidaksi, mut ei missään nimes kuitenkaan huono biisi. (mitä vittuu on se kakofonia siel lopus?)

Yhtään häiritsevää tunnelman muutosta ei ollu koko setin aikana, mikä on vielä mainitsemisen arvoinen asia.

Laukkoja minä nyt en huomaa vaikka mulle sellaset näytettäis, niin siltä puolelta en ala avautuun.

Liian harvoin tulee näitä Xlk:n settei, mutta toisaalta ehkä juuri siksi näitä harvoja helmiä osaakin arvostaa niin paljon.
Miksei herraa kuule koskaan bileis??!! :angry:
Avatar
#6 • • xlk Guest

Voi herrajumala tämä setti on hyvä!

Mukavan rauhallinen, mutta silti mukaansatampaava aloitus, tunnelma alkaa syventyä nätisti tossa vartin paikkeilla, ja 20min kohdalla setti rullaa jo nätisti ja sukat alkaa pyörii jalois. 22min kohdalla alkavat vokaalit on kauneimmat mitä oon kuullu aikoihin, mikäs toi biisi nyt sitten onkaan?
Motorcycle remixikin toimi yllättävän hyvin, olin ajatellu etten enää sitä viisuu jaksa kuulla, mut pery o'neil remiksi sopi tuohon kun nyrkki ********n.
Vika viisu oli imo, vähän laimea lopetusraidaksi, mut ei missään nimes kuitenkaan huono biisi. (mitä vittuu on se kakofonia siel lopus?)

Yhtään häiritsevää tunnelman muutosta ei ollu koko setin aikana, mikä on vielä mainitsemisen arvoinen asia.

Laukkoja minä nyt en huomaa vaikka mulle sellaset näytettäis, niin siltä puolelta en ala avautuun.

Liian harvoin tulee näitä Xlk:n settei, mutta toisaalta ehkä juuri siksi näitä harvoja helmiä osaakin arvostaa niin paljon.
Miksei herraa kuule koskaan bileis??!! :angry:



Thanks a lot kommenteista Zeta! Kulkuun on pyritty kiinnittämään huomiota ja ei näköjään turhaan :happyroll:

22min kauneimmat vocaalit-> René Amesz - Spicey slice
Motorcycle => nam, me like too!
Viimeisen biisin tarkoituksena oli saattaa mixi loppuun kevyellä hymyä tuottavalla iloisella tunnelmalla -tai jotain sinne suuntaan ;)

Hmm... kakofonia juu! Näköjään korruptoitunut poltto ja siitä mp3 suoritus... Onnex vain viimeiset sekunnit. Sorry. Pyritään korjaamaan tässä lähipäivinä :)

Lisää risui&ruusui tervetullut
Avatar
#7 • • Jukka I Guest
Aivan loistomatskua alusta loppuun. Toi puolen tunnin paikkeilla alkava torvibiisi meni totaalisesti ohi mutta kaikki muu kolahti ja lujaa. Varsinkin tuo loppupuoliskon tavara osuu yks yhteen oman progemaun kanssa.

Setinrakennus lähentelee täydellisyyttä ja tää on ilman muuta yks rautaisimmista kokonaisuuksista mitä vastaan on tullut.

Tämä jää soittolistalle pidemmäksikin aikaa. :heart:
Avatar
#8 • • xlk Guest

Aivan loistomatskua alusta loppuun. Toi puolen tunnin paikkeilla alkava torvibiisi meni totaalisesti ohi mutta kaikki muu kolahti ja lujaa. Varsinkin tuo loppupuoliskon tavara osuu yks yhteen oman progemaun kanssa.

Setinrakennus lähentelee täydellisyyttä ja tää on ilman muuta yks rautaisimmista kokonaisuuksista mitä vastaan on tullut.

Tämä jää soittolistalle pidemmäksikin aikaa. :heart:



Hmm.. torvibiisi?! ..tarkotit varmaa Quimeraa ...kieltämättä tyylimuutosta mutta se biisi kolahti väännöllään heti ensikuulemisella ja oli pakko tähän laittaa mukaan.
Sanattomaksihan tässä näiden kommenttien jälkeen silti jää :) Kiitos Blackout ja kumarrus!


Muutama muutos:
Kakofoninen versio korvattu ja pitäis olla loppuun asti toimiva.. lisäksi korjattu biisin nimi (Broders of .. -> Brothers of ..) ja lisätty linkit kansiin.
Avatar
#9 • • olliS Guest
Saisikohan tätä vielä online? Kiinnostaisi kovasti kuunnella :)
Avatar
#10 • • xlk Guest

Saisikohan tätä vielä online? Kiinnostaisi kovasti kuunnella :)



Vähän kesti mut tästä sen nyt jälleen sais.. (suurkiitokset disko_joe:lle)

Enjoy :roll:
Avatar
#11 • • sahalaita Guest
huhuh oli ihan pakko ettiä tää viestiketju, tää miksaus on nyt soinu sen verran tiuhaan töissä ja kotona. erittäin saatanan hyvä.

jos nyt ton mix5:n sit.. :)
Avatar
#12 • • Aulis_G Guest

huhuh oli ihan pakko ettiä tää viestiketju, tää miksaus on nyt soinu sen verran tiuhaan töissä ja kotona. erittäin saatanan hyvä.

jos nyt ton mix5:n sit.. :)



Todellakin! :heart: