Voi herrajumala tämä setti on hyvä!
Mukavan rauhallinen, mutta silti mukaansatampaava aloitus, tunnelma alkaa syventyä nätisti tossa vartin paikkeilla, ja 20min kohdalla setti rullaa jo nätisti ja sukat alkaa pyörii jalois. 22min kohdalla alkavat vokaalit on kauneimmat mitä oon kuullu aikoihin, mikäs toi biisi nyt sitten onkaan?
Motorcycle remixikin toimi yllättävän hyvin, olin ajatellu etten enää sitä viisuu jaksa kuulla, mut pery o'neil remiksi sopi tuohon kun nyrkki ********n.
Vika viisu oli imo, vähän laimea lopetusraidaksi, mut ei missään nimes kuitenkaan huono biisi. (mitä vittuu on se kakofonia siel lopus?)
Yhtään häiritsevää tunnelman muutosta ei ollu koko setin aikana, mikä on vielä mainitsemisen arvoinen asia.
Laukkoja minä nyt en huomaa vaikka mulle sellaset näytettäis, niin siltä puolelta en ala avautuun.
Liian harvoin tulee näitä Xlk:n settei, mutta toisaalta ehkä juuri siksi näitä harvoja helmiä osaakin arvostaa niin paljon.
Miksei herraa kuule koskaan bileis??!! :angry:
Thanks a lot kommenteista Zeta! Kulkuun on pyritty kiinnittämään huomiota ja ei näköjään turhaan :happyroll:
22min kauneimmat vocaalit-> René Amesz - Spicey slice
Motorcycle => nam, me like too!
Viimeisen biisin tarkoituksena oli saattaa mixi loppuun kevyellä hymyä tuottavalla iloisella tunnelmalla -tai jotain sinne suuntaan ;)
Hmm... kakofonia juu! Näköjään korruptoitunut poltto ja siitä mp3 suoritus... Onnex vain viimeiset sekunnit. Sorry. Pyritään korjaamaan tässä lähipäivinä :)
Lisää risui&ruusui tervetullut