Tarkoitatko sitä settiä, missä oli mukana esim. Sunflower - Cold Turkey [Transa Remix] ja Carl Cox - Phuture 2000 [Deepsky Remix]? Tuo oli muistaakseni 2 tunnin setti. Pari viikkoa ennen sitä settiä kirjoitin itse Simonille pienen viestin, missä pyytin trancespesiaalia jossain vaiheessa (muistatko Simon? :)). Myötävaikutin sen setin syntyyn vai en, sillä ei ole mitään merkitystä, mutta dePardy eli jonkinlaisessa symbioosissa kuuntelijoidensa kanssa, mikä oli hemmetin hieno juttu kertakaikkiaan.
Voih, kun en muista siitä oikein muuta kuin sanan Oxygene.. Kerro kaikki biisit mitä muistat siitä setistä! Saattoi hyvinkin olla 2 tuntinen setti.
Tunnistaisiko Simon tai joku muu tän biisin: Muistaakseni acid trance tyylinen biisi, jossa oli nokkahuilua muistuttava melodia. Simon soitti alkuaikoina biisiä ainakin muutaman kerran, mutta missasin/unohdin nimen. Saattoi olla ruotsalaista tuotantoa ja label saattoi olla joku "Rix Rax" tai jotain siltä kuulostavaa. :scared:
Ja tervetuloa plattarin puolelle BF. :)
Kiitti. Tuli vihdoinkin rekisteröityä. :)
Muistatko jos tuo setti oli vuosimallia 2000/2001? Jos kyseessä on joku vanhempi setti, se varmasti ei ole sama. Tiedossa ovat ainoastaan edellämainittujen biisien nimet, mutta muistaakseni oli myös joku PvD biisi/remiksaus mukana siellä loppupäässä. En ole ikinä tutustunut tuohon Sunday Clubin Oxygene-versioon (tietääkseni), tai sitten olen kuullut sen "anonyyminä biisinä" jostain setistä. Juu, ja muistaakseni oli 8 biisin setti.
Kyllä se mikä on mun mielessä oli reilusti viime vuosituhannen puolella..