phantom (dubahtavaa teknahtavaa housea)

7 posts, 1 page, 1,069 views

Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
Ihan törkeän hyvä! :hearts:
Eihän tällaisesta keksi mitään pahaa sanottavaa...
Tai oikeasti kyllä jää täysin sanattomana sheikkaamaan peppuaan tällä näytön takana...

Ihan älyttömän hyvä, koko biisi rakenteineen ja soundeineen toimii mulle kympin arvoisesti!
Ostaisin jos kaupasta eteen tulis...

:hearts:
Avatar
#3 • • Lauri Leino Guest
jooh..
oivallinen ralli ja komppi toimii,
kuuntelin kaks kertaa putkeen yrittäen löytää jotain korjattavaa mut ei tästä juuri löydä.
reilun 3 minsan kohdalla alkavaa groovea olisi voinut jatkaa paljon pidempäänkin.
siinä on tunnelmaa, ne fillit ja vokaalit tulee ja palaa liian aikaisin (minun makuun)
propsit kuitenki.
Avatar
#4 • • aleksivirta Guest
mulle tulee täst mieleen vähän streitimpi versio luomosta - jotkut tietyt saundi- ja rytmivalinnat varmaan tekee sen.

siisti meininki, groovaa just sopivasti. ei pysty saundipolitiikasta ja menosta ainakaan näiden luurien kanssa antamaan mitään kritiikkiä, tiukalt kuulostaa.
Avatar
#5 • • Pomo Guest

Tälläista ruokaa tänään. Toinen versio on matkalla, mutta tulee myöhäisemmällä junalla. Kommentit kelpaa, palaute piristää, feedbäkkiä voi fiilistellä jne :)

phantom (artificially enhanced mix)

http://www.edu.stadia.fi/~0300535/phantom.mp3



Linkki ei ainakaan äsken toiminut. Kokeillaan sitten myöhemmin uudelleen.

EDIT: odottelen innolla.
Avatar
#6 • • scape Guest
Eli nyt taas masiinat pauhaa ja linkit toiminnassa. Kiitoksia palautteesta tähän mennessä!
Avatar
#7 • • J-P Guest
alkuun oli eeeerittäin mukavan kuuloinen, mutta sitten hiljalleen, tuli tuo voksu ja tommonen poppi-melodiakulku. laadukas biisi edelleen, luulis jonkun kiinnostuvan. itse olisin pitänyt enemmän, jos biisi olisi pysynyt alun syvistelyssä... välillä tuntui muuttuvan r'n'b-biisiksi :)

laatua.