messis - she's in [house]

13 posts, 1 page, 1,595 views

Avatar
#1 • • Edited messis Guest
Lupasin palata miksaukseni kanssa takaisin vasta kun olen oppinut sen hyvin. No toisin kävi :D Jostain (ehkä kevään tulosta?) sain päähäni tehdä house-miksauksen.
Kämmejä löytyy kuten kaikista tuotoksistani, mutta toivottavasti ei niin pahoja, että hyvä mieli laskisi. Itse olen kuunnellut tätä monesti ja on niin rokkaavia viisuja omasta mielestäni, että ainakin minulla alkaa peppu heilumaan :)

messis - she's in

playlist:
ben neville + losoul - petid (losoul v1 remix)
glove feat julia w - wunderbar
achilles - i love you more than my own time
captain comatose - $100 version francaise
ercola - disco sormi
freeform five - eeeeaaaooww
chicken lips - he not in
the whitest boy alive - inflation
unknown - erotic funk
the ravens - strange little girl
björk - kindness kind (dislokated imposters remix?)
black strobe - italian fireflies
Avatar
#2 • • kytkönen Guest
iiihan vitun hyvä!!! parasta housea mitä oon kuullu! bigup!
Avatar
#3 • • crash Guest
just eilen manasin mielessäni, kun messikseltä ei pitkään aikaan ole tullut mitään uutta. kas kummaa, samantien pukkaa kunnon houserevittelyä ilmoille. loisto homma!
Avatar
#4 • • kytkönen Guest
jep. varsinki toi 3. biisi nappas mukaansa!
Cutoff

Posts: 14

#5 • • Cutoff
Iso plussa kaikille jotka soittaa Da Funkin :)
Hyvä tää on muutenki. Yks vaa ottaa hulluna päähän...toi lopetusbiisi. Black Strobe/Zogamin kääntökiekolla oleva italian fireflyeswhaeva.
Avatar
#6 • • Milla Lehto Guest
maistuu! :)

ylläri oli se, että meidän musamaut on näin lähekkäin. chicken lips -he not in on kyllä mun pitkäaikainen lemppari ja sitten toi vika biisi "hotel 17" (mikä on kyllä aika törkeä :D) on myös mun miksauksella.
rakenteesta en kyllä oikeen ota selkoa ja miksaus vähän kökköä välillä, mutta eipä tuo menoa haitannut.
Avatar
#7 • • messis Guest
kiitoksia kommenteista. joo kökköä miksausta kuten aina :(

en ole tässä yhtään oikein treenaillut joten eipä ihme (seliseli, paska mikä paska :)), joten mihinkäs ne taidot olisi karttunut. koitin tehdä toisenkin version ja aattelin et ehkä kolmannenkin ennen kuin oisin ulos laittanut jotain, mut jotenkin tossa ekassa oli eniten fiilistä mielestäni. outoa sinäänsä vaikka oli noin paska. oon liian hätänen :|
Avatar
#8 • • Milla Lehto Guest

kiitoksia kommenteista. joo kökköä miksausta kuten aina :(

en ole tässä yhtään oikein treenaillut joten eipä ihme (seliseli, paska mikä paska :)), joten mihinkäs ne taidot olisi karttunut. koitin tehdä toisenkin version ja aattelin et ehkä kolmannenkin ennen kuin oisin ulos laittanut jotain, mut jotenkin tossa ekassa oli eniten fiilistä mielestäni. outoa sinäänsä vaikka oli noin paska. oon liian hätänen :|



välillä hyvä vetää fiilispohjalta ja ei kaiken tartte olla niin täydellistä, hyvä musa on kuitenkin pääasia ja sitä sulta löytyy :)
Avatar
#9 • • olliS Guest

björk - kindness kind (dislokated imposters remix?)

Toi taitaapi olla kuitenkin (delikate imposters remix ;) )

Voiskin kuunnella tämän ja katsoa miten toi progeraita sopi tähän kokonaisuuteen :D
Avatar
#10 • • messis Guest
olli, niin siitä on monta mieltä. netistä löytyy tuo sama remixi juuri tuolla dislokated imposters remix nimellä, mutta levyssä ei lue mitään muuta kuin bjork - kindness kind - W#178165 X 012
noin tarkalleen siinä lukee. ja ei, ei se proge sovi siihen varsinkaan kun sen jälkeen vielä tulee jotain tech-housea. mutta minkäs olli teet jos olen paska :D
Avatar
#11 • • mosaik Guest

...ja ei, ei se proge sovi siihen varsinkaan kun sen jälkeen vielä tulee jotain tech-housea. mutta minkäs olli teet jos olen paska :D


:laugh:
Avatar
#12 • • Kalle Karvanen Guest
Pakko sanoa kaiken hehkutuksen jälkeen, että mulle ei oikein uponnut. Puolet biiseistä oli vähän sellaista ohi-sektoria ettei itseäni hirveesti jaksa kiinnostaa, muutama ihan kiva veisu siellä täällä ja pari aika inhotusta.

Sori vaan, mutta kaikkia ei voi aina miellyttää :)

Täytyy kuitenkin todeta että sulla on tähän asti ollut ihan voittaja miksauksia, joten ei tämä vaikuta juurikaan mihinkään, eli et ole paska :)
Avatar
#13 • • kytkönen Guest
messis, jäbä on paska :sad: