Club colors?

4 posts, 1 page, 803 views

Avatar
#1 • • TuoppI Guest
Semmonen kysymys että meinataanko kyseistä clubia pitää vielä tulevaisuudessa? Itse en päässyt menneisiin osallistumaan intin ja alhaisen iän vuoksi. Noita huippunimiä ois tosi kiva mennä kattomaan.
Avatar
#2 • • defa Guest

Semmonen kysymys että meinataanko kyseistä clubia pitää vielä tulevaisuudessa? Itse en päässyt menneisiin osallistumaan intin ja alhaisen iän vuoksi. Noita huippunimiä ois tosi kiva mennä kattomaan.


Tsekkaa jostain sivulta 3,siellä lukee jotain..(**ttu en osaa pistää suoraa linkkii..)
Avatar
#3 • • Ezzy Guest
onhan tuonne tulossa joku "isonimi" taas parin kk:n sisällä. evvk kuka tosin, ihan vain itse mestan takia.
Avatar
#4 • • Bedrock Guest
Erick Morillo plays Colors

Erick Morillo, "a jack of all and master of many", is to headline the first Colors event this year and make his Finnish debut on Sunday, May 16th in Helsinki Club. The legendary Subliminal label boss has announced that he is to quit DJing in 2005, so probably this will also be your last chance to catch a piece of clubbing history and eye-witness his set in Finland. Advance tickets go on sale in April and will be available exclusively from Street Beat.


http://www.streetbeat.ac/catalog/news.php