Viina!

20 posts, 1 page, 3,165 views

Avatar
#1 • • louis Guest
:crybaby: Lääkäri varoitti että mun pää kestää enemmän viinaa kuin laki sallii mutta maksa voi pettää sitä ennen. :scared: :panic:

--

Mikä on kohtuukäyttö?

Juotko olutta vai ihan raakaa viinaa?
mikä on suosikkisi?

:(
Avatar
#2 • • Bio Guest
Kyllä mä yleensä kallistun tolle kirkkaan puolelle.. ei tuu niin helposti krapulaa, kun juo kohtuuden rajoissa. Tietty välillä mopo lähtee käsistä :D Mut yleensä kunnon pohjat kotona ja muutama drinksu paikan päällä, sit siirryn veteen tai kokiksen juontiin. Eikä aamulla oo niin kauheet nestehukkaa.
Avatar
#3 • • serotonot Guest
"muu käyttö, perustele.."

kuivat laatikkovalkoviinit <3

ja siks ku niis o hyvä asio-tuki ja cubase tukee sitä. Tai näin oon huomannu empiirisesti
Avatar
#6 • • Taedium Guest

Mikä on kohtuukäyttö?

Ei ainakaan noista pollin vaihtoehdoista muu kuin "muu". Jos juo joka paiva edes sen puoli tuoppia, niin onko se, jos viikonloppuna dokaa enemman? Jos ei dokaile ollenkaan, ja juo tuopin illassa, niin se on mielestani kohtuukayttoa. Jos taasen kiskoo viela viikonloppunakin humalat, niin se alkaa olee jo aika kayttoa.
Avatar
#7 • • Ezzy Guest
jättää väliin kokonaan, niin maksa ja pää kiittää :)
Avatar
#8 • • jouni a Guest
Pullo pari/ilta ei oo paha
Avatar
#9 • • mark hamilton Guest
24 kaljaa
Avatar
#10 • • Hexe Guest
Viinan käyttö on vielä kohtuullista kun ottaa korkeintaan yhden päivässä ja viikon loppuna hiukan enemmän illalla. Tosin tulee siitä vähän sellane olo et onko ton/mun/sen pakko joka ilta juoda "se yksi"... Paras käyttötapa olis ehkä sellanen et ei joka, vaan joka toinen päivä vois ottaa yhen ja ehkä kerran kuussa enemmän... En puhu ikävä kyl omista tavoista... Tulee sitä otettuu pari kertaa kuussa hiukan "enemmän". Tosin jos juon niin juon viikonloppuna... En mene esim. keskivikkona baareihin. Turhaa mielestäin...
Avatar
#11 • • Juki54 Guest

En mene esim. keskivikkona baareihin. Turhaa mielestäin...



Eikä oo! :laugh:
Avatar
#12 • • louis Guest
Noin. :excellent:
Avatar
#13 • • SnoXn Guest
Joko persekännit tai sitten ollaan selvinpäin. Ei ole koskaan valjennu tuollaisen pari-kolme kaljaa-tissuttelun hauskuus mulle. Oli sitte kohtuullista tai ei.
Avatar
#14 • • ville Guest
Alkoholin juominen loppuu kun ei enää pidä humalasta. Itselleni kävin juuri näin eli vielä n. 5 vuotta sitten viinaa meni väh 10 annosta kerralla yleenä n. 20. Sitten huomasin että itseasiassa känni ei ole kiva olotila, sillä silloin tulee tehtyä asioita joita ei normaalisti tekisi, puhe sammaltaa, tasapaino pettää ja seuraavana päivänä on tosi paska olo.

Nykyisin tulee joutua viikoittain, mutta annosmäärä on 99% tapauksista alle 3 ja nekin hyvin monen tunnin aikana. Tällaisilla annoksilla olo muuttuu hieman sosiaalisemmaksi ja ruokakin alkaa maistua paremmalta eli olotila on pelkästään positiivinen.
Avatar
#15 • • JussiS Guest
Nykyään tulee vedettyä baarissa ihan hillittömiä määriä, erityisesti jos ei oo missään "bileissä". Sen seurauksena saakin sitten hävetä itseään tehokkaasti aina sunnuntaisin.

Kuten Homegrove joskus sanoi: "Jussi juo albanian vuosibudjetin edestä viinaa keikalla". (Toi ei tosin pidä paikkaansa, mä juon vasta keikan jälkeen, kun kännissä on huono soittaa).
Avatar
#16 • • vaavu Guest
Drinkkejä kotona, korkeintaan yksi tai kaksi illassa. \o/
Avatar
#18 • • xybo Guest
Ikinä! en oo viinaa juonnu. Enkä saatana juo! Näin.

-- xybo
Avatar
#19 • • rewind Guest

Ikinä! en oo viinaa juonnu. Enkä saatana juo! Näin.



Ja sen huomaa.
Avatar
#20 • • murQla Guest
kyllä sitä tulee juotua sit ihan kunnolla jos jotain juo...kerran tai useammin viikossa jos siltä tuntuu