Koneismo - Panic (junkkaa)

8 posts, 1 page, 1,312 views

Avatar
#2 • • pie Guest
Big up Rovaniemi!

Biisi on hyvä. Rumpupuolesta pidän paljon, mutta bassoihin kaipais lisää vaihtelua, etenkin loppupuolella. Uusi Muffler? :)
Avatar
#3 • • Ana-- Guest
Ihan super-yli-liikakompressoitu komppi hyökkää tosi ilkeesti takaa, täs on
selkeesti haettu vähän technical itch / Dom+Roland-fiilistä rummuissa ja
basslinessä, ja edelleen, käyttäsit sitä reverbiä ja delayta huolella. Esim toi
vingahteleva eka liidi kuulostaa kuivana tosi ilkeeltä mut pienellä
reverboinnilla siit sais paljon toimivamman. Rummut Peittyy aika pahasti
kun bassline tulee kehiin, kompressointi on vähän pielessä. Elementit sinänsä
toimivia ja istuu hyvin yhteen, tässä on aika vanhanaikainen saundi, mut to-
teutus on ihan puolitiessä. Takas sorvin ääreen :)
Avatar
#4 • • (<onta(<tor Guest
Aaiee,

Pirun maukasta menoa. Toi rouhee kompurointi on just asiallista. Biitit on kivan rapsakat ja blinekin möyhii mukavasti. ;)
Avatar
#5 • • rjv Guest
Vallan on agressiivista menoa. Rummut potkii kyllä kovaa kasseille, mutta jää vähän ton bassosoundin alle, joka saa biisistä vähän mössöä. Ehkä hieman hellempää otetta tohon kompressointiin ja toisaalta equta ehkä tota bassoa hieman enemmän niin että jää rummuille enemmän tilaa ja toisaalta kantsii tsiigaa ettei tavallaan basari ja basso mee päällekkäin taajuuskaistalla tjsp.

Basson yläpäähän kantsis pistää enemmän säröä niin tulis vähän ronskiutta siihen.

Rummut on kyllä tiukat, tai toi breikki mitä sä käytät tässä, mut kaikenlainen lisähärpäke ois kivaa. Jotain snadia perkkanaputusta, haikkoja, tamburiineja tai jotain?

Pohjimmiltaan kyllä mukavaa mäiskettä, mutta ehkä turhan minimalistinen mun makuun. Kaipais jotain kunnon padeja tai atmoja ja jonkinlaisen suvannon joka tois vähän kontrastia tohon mättöön. Nyt tää on vähän semmonen että 7 minuuttia armotonta paniikinomaista jyristelyä :D

Mutta musta tuntuu että mä taidan katsastella noita muitakin sun biisejä nyt :)
Avatar
#6 • • Ana-- Guest
oonks mä ainoo jonka mielestä Kone-Ismon tuotanto kärsii reverbien puut-
teesta?
Avatar
#7 • • rjv Guest

oonks mä ainoo jonka mielestä Kone-Ismon tuotanto kärsii reverbien puut-
teesta?



no etpä oikeestaan :)
Avatar
#8 • • Koneismo Guest
se on Koneismo!!! ei Kone-Ismo :D
juu ehkä vois vähän käyttää tuota reverbiä enempi noissa biiseissä... en tiiä...