KOLINA: March04"Rhythm Oasis"(tribal&prog)

14 posts, 1 page, 1,747 views

Avatar
#1 • • Edited kolina Guest
Download the mix here!

Tracklist:

1. Dimas & Martinez - The Death of My Soul (Adolf Marsan remix)[Beatfreak]
2. Sander Van Doorn - Loaded (S.V.D remix) [Oxygen]
3. Avus - Real (Nathan Fake remix) [Border Community]
4. Paul Hamill - Access Psycatron (Marty Goodwin remix) [Alt. Route]
5. Simon & Shaker - Osbourne [Beatfreak]
6. CMPM - Rastafari (tech mix) [Renaissance]
7. Obelix - Lick My Bass [Alola]
8. Abraham Bam Boogie - Deep Satisfaction [Kinky Vinyl]
9. Salco - Dark Side of The Groove [Black & White]
10. Pankaj & Matt Edwards - 4 Corners (Peter Bailey mix) [Fuju]
11. Dimas - Continental Drift (D-formation mix) [Beatfreak]


..elikkäs, tässä ois tarjolla tän hetken parhaat tribali ja progejytinät maustettuna parilla hieman vanhemmalla klassikolla. Jos promoottoreita kiinnostaa, niin voin lähettää teille cd:llä saman. Risuja ja ruusuja saa toki antaa!

---
dj Kolina aka. Jussi Kauppinen (Entropy)
phone: 0415360410
mail: [email protected]

3252_8401.jpg
Avatar
#2 • • ilarip Guest
Lataukseen lähti! Palautetta myöhemmin :)
Avatar
#3 • • kolina Guest

Lataukseen lähti! Palautetta myöhemmin :)



Noh, joko unohdit, Lightsi???

Oiskos muita jotka ovat ladanneet tän (..ja jopa kuunnelleet )?? Ois mukava kuulla ees jotain, ennen kuin tää vaipuu unholaan lopullisesti. Niille, joille biisien nimet sano mitään, voin kertoa että olen koittanut valita mahdollisimman uniikkia soundia ja jättää kaikki mainstream/mitäänsanomattomat/junnaavat perusprogettelut yms. pois. Rakenteen oon pyrkinyt kokoamaan siten, että jokainen raita tois selkeästi jotain uutta fiilistä settiin ja tarkoitus on että tän setin jaksais kuunnella/tanssia alusta loppuun ilman kyllästymistä. Kyseessä ei siis oo mitään minimalista taustajunnausta, vaan enemmänkin tanssilattialle houkuttelevaa biittiä.

Kerro, jos olit eri/samaa (tai ihan mitä vain) mieltä!
Avatar
#4 • • J-P Guest
ennakkoluulot oli suuret, koska en todellakaan ole mikään progen ystävä.
mutta tässä on oikeasti todella hyviä raitoja! tietenkin sitä perus nenänkaivuuta on mukana, mutta varsinkin 15min eteenpäin synkemmät biisit upposi aivan kympillä.

11 biisiä ja 66+ minuuttia, eli keskimäärin nopsasti megakalkulaattorilla laskien 6min/biisi... kyllä sitä voi nopeampiakin vaihtoja tehdä ;)
pikkuista kikkaa olis myös kaivannut.
imo parasta progesaundia mitä oon kuullut... mutta siltikin progea ;)
Avatar
#5 • • ville e Guest
Nice! En yleensä lämpene ihan näin napakalle menolle, mutta ennenkaikkea loppuosa miksauksesta rullailee tosi nätisti!

Ehkäpä tän kaltanen soundi kaipais kuitenkin vähän lisää kikkaa, kuten tossa edellä jo mainittiinkin. :)
Avatar
#6 • • A-E Guest
Mä tykkäsin tästä. Sopivan napakka saundia, mutta nopeemmat vaihdot, ememmän biiseejä ja muutamat kikat olis tehny tälle miksille todella hyvää. Nyt tää miksi ei hirveästi tosta perus nenäkaivuun progesta erottunut.

Cue file ja vähän pidempi miksaus niin tää olis cd:lle polttamisen arvoinen tuotos.

EDIT: Olis ihan kiva tietää noin biisit julkaiseet levymerkit.
Avatar
#7 • • nenna- Guest
Uuh! :excellent: ..setti ollu koneella jo pitkään, ja autokuuntelussa myös, nyt vasta ehtii ottaa kantaa..
..aloitusraita kertoo heti, et mikä on homman nimi!..toimii!!..ja kakkosraita lähtee rullaamaan kuin 100hirveä! ..seuraavax Access Psycatron kolisee oikeen mukavasti :) ..mut rastafari on kyl ehkä mixin paras biisi!:heart:..Pankaj & Matt Edwards - 4 Corners:in kans :winkwink: ..mitäpä tässä enempää höpisemään, loistokamaa..välil pientä hakuu, mitä osaan eideejiinä sanoo..mut ei haittaa, ainakaa mua..kokonaisuudessaan pirun hyvä mixi! :heart:
Avatar
#8 • • kolina Guest
Lisäsin labelit.

Kiitos palautteesta tähän asti! Joo, oishan tähän voinu heittää jotain pientä kikkailuakin sekaan ja pari raitaa ehkä venähti vähän pitkäks. Jälkiviisaana en kuitenkaan nopeuttaisi vaihtoja kuin korkeintaan parissa kohtaa. En halunnut pätkästä hyviä raitoja kesken. Kikkaillaan sitten ensi kerralla enemmän. :laugh:
Avatar
#9 • • A-E Guest

Lisäsin labelit.



Yhtiömme kiittää. Nyt tiedän, että Beatfreak levymerkin julkaisuja kannattaa tarkastella tarkemmin.
Avatar
#10 • • trusti Guest
oikeestaan parasta progea mitä oon kuullu, ällöttävät imelät trance-elementit minimissään, mukavaa kolistelua.. :cool:
Avatar
#11 • • ilarip Guest

Lataukseen lähti! Palautetta myöhemmin :)



Noh, joko unohdit, Lightsi???



Voi helvetti näemmä unohdin antaa palautetta :) lupaan kaivaa miksauksen uudelleen esille ja palata palautteen merkeissä :)
Avatar
#12 • • ilarip Guest
Risujen ja ruusujen aika.

Puolentunnin paikkeilla tuli mieleen että ajattelitko tappaa tanssilattian?
Jos kemuissa vastaavaa saundia tulisi niin henk. koht. olisin hiestä märkä ja pulssi kymmenentuhatta.
Eli siis LOISTAVAA saundia! :hearts:

Mielenkiinnolla jäin odottamaan miten seuraavat kolme varttia menisivät.
Tästä eteenpäin saundi jotenkin jäi kiertämään pienemmälle vaihteelle.
Jota jatkuikin melkeen loppuun saakka lukuunottamatta muutamaa räväytystä.

Teknisesti toimiva paketti, hyviä raitoja lukuunottamatta muutamaa suorastaan todella ärsyttävää viisua.

Miksauksen rakenteeseen olin hiukan pettynyt, mutta jätit sen sellaiseen paikkaan että siitä olisi ollut seuraavan hyvä jatkaa.

8/10

Kiitos!
Avatar
#13 • • miquel Guest
Imuun meni, kommentit myöhemmin :)

.m
Avatar
#14 • • anskuli Guest
Hyvä Jussiiii!!
Tykkäsin!! Tai tykkään.. eli menee varmaan kuunteluun uusikskin :D