251 posts, 13 pages, 97,827 views
En ole itseasiassa asiaan ollenkaan perehtynyt, mutta miksi luottokuntien on niin helppoa liikutella rahaa ulkomaille, mutta pankin kautta tilisiirto ei onnistu? Hullua että minulla on tilillä rahaa, mutta en saa siirrettyä sitä ulkomaalaiselle kauppiaalle ilman luottokorttia. Ehkä olen vain unohtanut jonkun olennaisen syyn/rajoituksen kun netissä surffaillessa ei ole valtion rajoja.
Kuten olen aiemmin jo sanonut, kokeilkaa SAMMON VISA ELECTRONIA, ainakaan Osuus- ja Säästöpankin kortit eivät toimi nettikaupoissa, mutta Sammon vastaava on hyväksytty kaikkialla, missä olen sitä kokeillut. Ei se nyt ole niin iso vaiva avata sinne tiliä, jonne siirtää sitten rahaa aina ennen levytilausta. Nuorilta ei mene tilistä, yhdestä kortista tai nettitunnareista kuukausimaksuakaan.
www.decks-records.com
Meikän ehdoton suosikkikauppa! Maksien hinnat alkaa jostain kuudesta eurosta.. ei yleensä yli kymmentä euroa. Jenkkiplätyt maksaa siinä 8-9 euroo. Toimitus kestää yleensä sen 6-7 arkipäivää (Saksan postilla). Poikkeuksiakin on sattunu. Levyjä voi kerätä läjään, kun lähettää vaan sähköpostia. Ilmanen toimitus kun kerralla päräyttää 200 euron paketin. Muuten maksaa 12-16 euroa.
Maksuvaihtoehtona on postiennakko tai luottokortti.
Musavalikoimista löytyy Trance, Techno, House, Hip Hop yms.
Oletko kokeillut hyväksyykö PayPal sen?
12-16e.pk-maksut?
Mites kun kasasin testimielessä 5kpl.levyjä imos postimaksuks 5,95e.???
näyttäis paypalin sivujen mukaan hyväksyvän luottokorteista Visan, Mastercardin, American Expressin ja Discoveryn (mikä lie?)
mun kokemuksen mukaan tahot jotka hyväksyy Electronin ilmoittaa sen kyllä selkeesti sillä omalla Visa Electron logolla..
näyttäis paypalin sivujen mukaan hyväksyvän luottokorteista Visan, Mastercardin, American Expressin ja Discoveryn (mikä lie?)
mun kokemuksen mukaan tahot jotka hyväksyy Electronin ilmoittaa sen kyllä selkeesti sillä omalla Visa Electron logolla..
argh.. Montako kertaa se pitää vääntää rautalangasta: Kaikissa nettikaupoissa missä käy Visa käy myös Visa Electron. En ole törmännyt poikkeukseen tai kuullut sellaisista. Enkä ole Visa Electron-tunnusta nähnyt yhdessäkään nettikaupassa mitä olen käyttänyt.
Eli Sammon Visa Electron toimii "Visana". Ei voi olla näin vaikeeta.
En ole törmännyt poikkeukseen tai kuullut sellaisista. Enkä ole Visa Electron-tunnusta nähnyt yhdessäkään nettikaupassa mitä olen käyttänyt.
Osuuspankin kortillani ei tasan voi maksaa muualla kuin "Visa Electron" -paikoissa. Ja näitä paikkoja ei ole läheskään tarpeeksi.
Lisätäänpäs listaan ainakin mulle ihan uusi tuttavuus....http://www.buythatrecord.com Aika transe-painotteiselta vaikuttaa...kuitenkin myös progea löytyy ja tilasin mestasta kokeeksi pari promoa kun sieltä näytti löytyvän ja pakkohan ne promot oli saada :D ...hintakaan ei ollut paha, ihan Juno-hinnoissa liikutaan ja levyt tuli noin viidessä arkipäivässä. Lisäksi saitilla on myynnissä myös vanhempia julkaisuja, jopa sellaisia, joita on yleensä hankala saada. Toivepalvelu näyttää myös löytyvän...pitää varmaan jossain vaiheessa kokeilla jollain tosi harvinaisella levyllä, että kuinka toimi...
Huonoa on hauskan näköisten sivujen sisältämä info koskien siis myytäviä levyjä...enemmän vois infoa olla. Audioklipit toimii kyllä hyvin jos sellainen levyllä on.
timoteus
argh.. Montako kertaa se pitää vääntää rautalangasta: Kaikissa nettikaupoissa missä käy Visa käy myös Visa Electron. En ole törmännyt poikkeukseen tai kuullut sellaisista. Enkä ole Visa Electron-tunnusta nähnyt yhdessäkään nettikaupassa mitä olen käyttänyt.
Ei pidä paikkansa. Läheskään kaikissa kaupoissa, jossa aito VISA toimii Electron ei toimi. Nimim. kokemusta löytyy kokeilusta :)
Ois parempi varmaan sitten tehdä joku threadi toimivaksi kokeilluista Electron-mestoista... Phanatic varmaan vois alottaa?
Kokeilitko siis nimenomaan SAMPO-pankin visa electronia vai jonkun muun? Emme ole ainakaan phanaticin kanssa saaneet muita electroneja toimimaan visana