Voller, Klinstman zwei, Riedle...
77 posts, 4 pages, 14,328 views
Berner! Aber die bure?
Voller, Klinstman zwei, Riedle...
Mutta pari kaveria puhuu kännissä ruotsia, suomea ja englantia sekaisin :scared:
Mutta pari kaveria puhuu kännissä ruotsia, suomea ja englantia sekaisin :scared:
Suomenruotsalaisia? :D
Kotkassa, jossa on vähintäänkin nyrpeä suhtautuminen meihin Kotkassa pikupikupienen vähemmistön edustajiin.
Kotkassa, jossa on vähintäänkin nyrpeä suhtautuminen meihin Kotkassa pikupikupienen vähemmistön edustajiin.
huoh, miten te jaksatte... eiköhän tuo ilmiö ole sama kaikkialla Suomessa, länsirannikkoa lukuunottamatta (kiitos pakkoruotsin, I guess).
sellainen on vitun ärsyttävää, jos joku käy keskustelua jollakin muulla kielellä kuin äidinkielellään, vaikka keskustelu olisi mahdollista käydä äidinkielelläkin. tällaisia juttuja ei kyllä jaksa kuunnella yhtään ja tilanteesta on päästävä pois asap.
... vaikka keskustelu olisi mahdollista käydä äidinkielelläkin ...
Likaväl kan jag ju då börja skriva hit på mitt modersmål, men jag kan tro att jag int blir hemskt väl bemött. Modersmål som modersmål.
sellainen on vitun ärsyttävää, jos joku käy keskustelua jollakin muulla kielellä kuin äidinkielellään, vaikka keskustelu olisi mahdollista käydä äidinkielelläkin.
Ajattelisivatpa kaikki niin kuin sinä. Entisessä asuinkaupungissani minua jopa vainottiin (ja uhkailtiin fyysisesti) ruotsinkielisyyteni takia.
Ketä ne vikat maalit lauko?! Mulla on muisti huonontunu ihan
laittoman paljon.
... vaikka keskustelu olisi mahdollista käydä äidinkielelläkin ...
Likaväl kan jag ju då börja skriva hit på mitt modersmål, men jag kan tro att jag int blir hemskt väl bemött. Modersmål som modersmål.
vilken del förstår du inte? jag kan översätta den till dig.
edit: no, ok, sanotaan että "vaikka keskustelu sujuisi luontevammin äidinkielellä", kun kerran tälle linjalle lähdetään.
Wo ist mein Kaffee?! :mad:
Taalla puhutaan kielilla! :eek: MEITSI SOITTAA Manaajan mestoille! *cue* tubular bells *cue* :happyroll:
"Ich bin ein Berliner oder ich bin ein Hamburger..." :excellent:
"Minä olen berliininmakkara"?