Wert - Must (re-edit) [Trance]

9 posts, 1 page, 1,394 views

Avatar
#1 • • harlequin Guest
Must @ Premiere nights, Hki on 11.2.2004

01. Riva - Morning Dust
02. Dj Tatana vs. Mystery - Soulcry
03. The Freak - Rising Angel
04. Dark Monks - Insane
05. Ferry Corsten - Right of way
06. Scott Mac - Twilight
07. Airscape - Sosei
08. G&M Project - Sunday Afternoon
09. DP - Infectious
10. Re:Locate - Waterfall
11. John oo Flemming - The Main Voyage


Aloin aamulla fiilistelee ja ne joilta jäi Must 11.2. väliin nii mun panos oli tällanen... :)
Setin tein uudelleen tänä aamuna ja nauhotettu kerralla.. kerran taitaa mittari mennä punaselle mutta ei anneta sen häiritä..

http://www.clubfury.org/wert/Wert_-_Must_(Re-edit).mp3

Kiitän Club Furyn porukkaa että saan käyttää heidän serveriään

Palaute suotavaa :cool:
Avatar
#2 • • drS Guest
noniin, mukavan menevä setti wertiltä taas :)

pari biisiä ei jälleen iskenyt allekirjoittaneeseen yhtään, mutta joukossa on kuitenkin paljon hyvää uutta ja vanhempaa saundia. progressio on ok, joskin infectiouksen jälkeiset biisit ovat mielestäni hieman liian 'kevyitä' loppuun :) kyllähän tämän toiseenkin kertaan kuuntelee!

insane, sunday afternoon ja infectious rokkas!
Avatar
#3 • • harlequin Guest
kiitos kommentista drs.. arvaan jo melkein että mitkä biisit ei maistunu.. ;)
toivottavasti muutki jaksaa kuunnella.. jotain tähän suuntaan luvassa Trinityssäki kesällä :cool:

ja jos viel jaksatte muutaman sanan tänne laittaa...
Avatar
#4 • • h.renell Guest
noniin, vihdoin kotosalla oman rakkaan koneen äärellä.

asiaan.

sain setin cd.lle Helsingissä pari päivää sitten, lähdin yötäkohden ajamaan kohti Lahtea. Matkalla sain todistaa luonnon omaa valoshowta; revontulia. Koko taivaanrannan täyttävä iso pyöreänmuotoinen vihreän välkkyvä revontuli -roihut hyppivät musiikin tahtiin, voitte valitettavasti vain kuvitella miltä saundi kuulosti tuolloin! Huomasin 15min jälkeen että iho oli ollut kokoajan kananlihalla ja sävähdyin kun suustani valui kuolaa.

Helvetin hyvää settiä, teknisesti tietenkin loistokasta, kuten aina.
Avatar
#5 • • harlequin Guest
nää biisit saa mun ihon kananlihalle ilman revotuliakin ;) tietty kiva että tällasia luonnonilmiöitä havaittavissa... mitähän tosiaan tapahtuu ku kesäkuun puoliväli koittaa :D
Avatar
#6 • • harlequin Guest
hmm.. tietokantamme väittää että reilusti yli 200 kertaa on settiä ladattu ja vasta 2 kommenttia...
avautukaa ihmiset :)
Avatar
#7 • • harlequin Guest
settiä ladattavissa vielä rajoitetun ajan... risuja ja ruusuja otetaan vastaan :)
Avatar
#8 • • JsL Guest
Ihan ok. Alkupuolen biisit oli hieman tylsähköjä. :)
Avatar
#9 • • preminalakerta Guest
Aivan huippu setti taas kerran wertiltä, en osaa kirjottaa sitä sun uutta artistinimeä....
Mutta tosiaan setti pareni loppua kohden, ei siinä alussakaan mitään vikaa ollut mutta ehkä mun mielentila vaan muuttui loppua kohden wertinpään suuntaan.. mun mielestä sun pitäis lähtee IBIZALLE soittaa!!! CYA!!!!