Rahan löytäminen housujen taskusta appreciation thread!

29 posts, 2 pages, 7,484 views

#21 • • serotonot Guest

Entäs sitten kun heräät aamulla, et muista mitään eilisestä, mutta perse on kipeä ja housuntaskusta pilkottaa tonni? Onko se sitten appreciationin paikka?

-TommyT-

Ps. En puhu omasta kokemuksesta.

Anal sex. Because my future is worth shit.

:D <- paina mua
#22 • • drS Guest

paina mua

kiitos, mutta juuri nyt ei satu löytymään ylimääräistä tonnia :(
#23 • • serotonot Guest

paina mua

kiitos, mutta juuri nyt ei satu löytymään ylimääräistä tonnia :(

Sä saat korotonta maksuaikaa 2v :heart:
#24 • • Taedium Guest
Harvemmin loytyy pesun jalkeen mitaan taskuista. Tyhjennan kummiskin etukateen.

Ja muutenkin harvemmin loydan rahaa. Joskus joistain taskuista, ku on vaate ollu kaapissa, niin loytyypi jotain muita juttui joiden luuli olevan kadonneen iaksi.

Sä saat korotonta maksuaikaa 2v

Enta jos haluaa corolla?
#25 • • holle Guest

Mä laitan kaikki taskunpohjalta löytyvät kolikot aina säästöpossuun. Viikko sitten oli kivaa käydä tyhjentämässä se ja miettiä mitä tekee ylimääräisellä kahdella sadalla eurolla.

Kaverit keräs tolla tavalla vuodessa itelleen lomamatkan.

Tarkoititkohan mua ja Soilea? Alettiin keräämään hiluja ja pullonpalautusrahoja heti viime loveparaden jälkeen. Nyt on seuraavaa paraatia varten 437,39e!! Ja ei muuten tunnu missään samalla tavalla, kuin "pakolla" säästäminen, eli mitään ei ole tarvinut jättää ostamatta/tekemättä. :)
#26 • • drS Guest

Enta jos haluaa corolla?

Kyllä corollakin saa jos hän vain pyytää nätisti.
#27 • • serotonot Guest

Enta jos haluaa corolla?

Kyllä corollakin saa jos hän vain pyytää nätisti.

Kunhan on takatuuppari DX ja tummennetut takalasit. Mielellään itseasiassa corollassa. KEEP UP THA SUOMISPIRIT!
#28 • • drS Guest

Kunhan on takatuuppari DX ja tummennetut takalasit. Mielellään itseasiassa corollassa. KEEP UP THA SUOMISPIRIT!

takaa tuuppaaminen on kivaa XD. sullakin näemmä miami vice fetissi? tosin yleensä ne lasit lepää laiskasti nenänkärjellä...

ja toi sun suomispirit vaikuttaa fägäriltä texasista.
#29 • • serotonot Guest

takaa tuuppaaminen on kivaa XD. sullakin näemmä miami vice fetissi? tosin yleensä ne lasit lepää laiskasti nenänkärjellä...

ja toi sun suomispirit vaikuttaa fägäriltä texasista.

Mä oon enemmän Florida but not so vice-linjalla. Just sellasel valkosella.

Ja mun lasit ei lepää sillon, ne reivaa ja vonkaa