Rahan löytäminen housujen taskusta appreciation thread!

29 posts, 2 pages, 7,485 views

#1 • • Ana-- Guest
20-euro-back.jpg

Bling bling! :)
#2 • • Tres Guest
Kenen housujen :(
#3 • • LindaGP Guest
Miksei mulle koskaan käy näin? Ainiin, mun taskuissa ei ole housuja. Eikun mun housuissa ei ole taskuja.
#4 • • serotonot Guest
toi kuuluu ihan mun bravuureihin. Onneks on oppinu tarkastamaan kaikki taskut moneen kertaan ennen kuin pistää housut pesuun.

ei oo kerta tai kaks ku on jotai 10-50e seteleit löytyny erilaisista pienistä taskuista mitä noihin housuihin nykyään suunnitellaan.
#5 • • Mrrshan Guest
Taskuista harvemmin löytyy, mutta mä oon vakavasti harkinnu sohvan hankkimista pahimpia rahapulatilanteita varten.
#6 • • Daniel Braun Guest
Vaihatko ton setelin kolmeen pesukoneessa pyörineeseen sytkäriin (mallia: "eräs suuri hotelli/ravintola/päivittäistavarakauppa") + kahteen kovaan paperipalloon (mallia: "nenäliina ja purkkapaketti")??
#7 • • Ana-- Guest

Vaihatko ton setelin kolmeen pesukoneessa pyörineeseen sytkäriin (mallia: "eräs suuri hotelli/ravintola/päivittäistavarakauppa") + kahteen kovaan paperipalloon (mallia: "nenäliina ja purkkapaketti")??

...
#8 • • Daniel Braun Guest

...

Noh... :confused:
Kerrankin voisin sanoa että: "tää raha on löytynyt taskunpohjalta".
Muuten ei meikäläisen tuurilla sieltä löydy mitään.
Muuta kuin pesun jälkeen paperimössöä ja sytkäreitä :mad:
#9 • • ipe Guest
Mä löysin tässä muutama vuosi sitten kadulta 500mk:n setelin kun olin ulkoiluttamassa koiraa. Arvatkaapa veinkö löytötavaratoimistoon? Vihje: olin silloin vielä köyhä opiskelija...

:D
#10 • • Ana-- Guest

Mä löysin tässä muutama vuosi sitten kadulta 500mk:n setelin kun olin ulkoiluttamassa koiraa. Arvatkaapa veinkö löytötavaratoimistoon? Vihje: olin silloin vielä köyhä opiskelija...

:D

Mä oon aina ihmetelly et miten porukka tulee hakemaan rahojaan sieltä..
"Hukkasin helsinkiin eilen illalla viiden huntin setelin"
"Minkä näköinen se oli?"
"Sellanen.. punertava. Siin luki 500 ja siin oli jonku äijän kuva"
"Jaaha, no eiköhän tämä ole teidän"..

Vai olettaksne et porukka pitää listaa hallitsemansa käteisrahan sarjanume-
roista?
#11 • • Hugo Guest
Ostin systerille yo-ruusuja ja housujen takataskusta löyty sibelius \o/ ainoo vaan että eurohin oli jo siirrytty :(
#12 • • Tapi T Guest
Mä laitan kaikki taskunpohjalta löytyvät kolikot aina säästöpossuun. Viikko sitten oli kivaa käydä tyhjentämässä se ja miettiä mitä tekee ylimääräisellä kahdella sadalla eurolla.
#13 • • JussiS Guest

Mä laitan kaikki taskunpohjalta löytyvät kolikot aina säästöpossuun. Viikko sitten oli kivaa käydä tyhjentämässä se ja miettiä mitä tekee ylimääräisellä kahdella sadalla eurolla.

Kaverit keräs tolla tavalla vuodessa itelleen lomamatkan.
#14 • • ipe Guest

Kaverit keräs tolla tavalla vuodessa itelleen lomamatkan.

Mä oon keränny jemmaan n. 5 kg vanhoja kymmenpennisiä. Täytyis vaan pikkuhiljaa päästä niistä eroon. Käsittääkseni ainoastaan Helsingin Suomen pankin konttori ottaa enää vastaan vanhoja kolikoita joten täytyis muistaa ottaa rahat mukaan jokukerta Helsingin reissulle.

Edit:
Pienen laskutoimituksen tuloksena 5 kg kymmenpennisiä on noin 47e.
#15 • • khatt Guest

Ootko nyt varma, että se on euroja eikä markkoja?

Onneksi suomessa ei ole käytössä 1 ja 2 sentin kolikoita. Vaikka brysseli kuinka valittaisi säännöksistä, noin pienistä kolikoista ei olisi kuin harmia.
#16 • • naive Guest

20-euro-back.jpg

Bling bling! :)

Maksa muuten velkas :)
Paljos se olikaan? 20 euroa? ;)
#17 • • ipe Guest

Ootko nyt varma, että se on euroja eikä markkoja?

5kg = 5000g
yksi kymmenpenninen painaa 1,80g, joten
5000/1,80= n. 2777 kappaletta kymmenpennisiä
-> n. 277mk eli n. 46,55e

Korjatkaa jos olen väärässä.
#18 • • TommyT Guest
Entäs sitten kun heräät aamulla, et muista mitään eilisestä, mutta perse on kipeä ja housuntaskusta pilkottaa tonni? Onko se sitten appreciationin paikka?

-TommyT-

Ps. En puhu omasta kokemuksesta.
#19 • • serotonot Guest

Entäs sitten kun heräät aamulla, et muista mitään eilisestä, mutta perse on kipeä ja housuntaskusta pilkottaa tonni? Onko se sitten appreciationin paikka?

-TommyT-

Jos ne on euroja, etkä muista mitään, niin totta helvetissä se on :D
#20 • • Leaphion Guest

-TommyT-

Anal sex. Because my future is worth shit.