Bling bling! :)
29 posts, 2 pages, 7,485 views
Vaihatko ton setelin kolmeen pesukoneessa pyörineeseen sytkäriin (mallia: "eräs suuri hotelli/ravintola/päivittäistavarakauppa") + kahteen kovaan paperipalloon (mallia: "nenäliina ja purkkapaketti")??
...
Mä löysin tässä muutama vuosi sitten kadulta 500mk:n setelin kun olin ulkoiluttamassa koiraa. Arvatkaapa veinkö löytötavaratoimistoon? Vihje: olin silloin vielä köyhä opiskelija...
:D
Mä laitan kaikki taskunpohjalta löytyvät kolikot aina säästöpossuun. Viikko sitten oli kivaa käydä tyhjentämässä se ja miettiä mitä tekee ylimääräisellä kahdella sadalla eurolla.
Mä laitan kaikki taskunpohjalta löytyvät kolikot aina säästöpossuun. Viikko sitten oli kivaa käydä tyhjentämässä se ja miettiä mitä tekee ylimääräisellä kahdella sadalla eurolla.
Kaverit keräs tolla tavalla vuodessa itelleen lomamatkan.
Pienen laskutoimituksen tuloksena 5 kg kymmenpennisiä on noin 47e.
Bling bling! :)
Pienen laskutoimituksen tuloksena 5 kg kymmenpennisiä on noin 47e.
Ootko nyt varma, että se on euroja eikä markkoja?
Entäs sitten kun heräät aamulla, et muista mitään eilisestä, mutta perse on kipeä ja housuntaskusta pilkottaa tonni? Onko se sitten appreciationin paikka?
-TommyT-
Ps. En puhu omasta kokemuksesta.
Entäs sitten kun heräät aamulla, et muista mitään eilisestä, mutta perse on kipeä ja housuntaskusta pilkottaa tonni? Onko se sitten appreciationin paikka?
-TommyT-
Ps. En puhu omasta kokemuksesta.