Joten kertokaahan mielipiteitänne. Mä ainakin alan olla sitä mieltä, että olis pitäny lintsata nekin tunnit :mad:
23 posts, 2 pages, 4,434 views
kirjoita siitä kuinka suomessa ei ole tasa-arvoa kun miehiä syrjitään mm. pakottamalla ne armeijaan ja lisäksi joihinkin virkoihin on naisilla sukupuolikiintiöt "jotta tasa-arvo toteutuisi".
kirjoita siitä kuinka suomessa ei ole tasa-arvoa kun miehiä syrjitään mm. pakottamalla ne armeijaan ja lisäksi joihinkin virkoihin on naisilla sukupuolikiintiöt "jotta tasa-arvo toteutuisi".
Toi muuten pistää välillä sapettamaan, kun sukupuolikiintiön avulla nainen, joka on oikeasti vähemmän pätevä johonkin työhön, saa paikan.
En tajuu.
Mutta kyllä se tasa-arvo muuten on ihan jees.
Mikä ihmeen tasa-arvo? Eihän sellaista ole, jos tuollainen kiintiö on ainoastaan toiselle sukupuolelle. Sit viel pitäis saada samaa palkkaa vaikka päästään kiintiöillä sisään...
Kirjoita siitä miten tekniikka, sen sijaan että se lähentäisi meitä,
loitontaa meitä toisistamme, sillä jokaisen uuden vimpaimen
tarkoituksena on eristää meidät muista ihmisistä. TJEU:
Ei tarvitse soittaa, voi tekstata. ei tarvitse mennä pankkiin,
voi hoitaa netin kautta. Ei tarvitse lähteä ravintolaan, deitti-
seuraa saa netistä. Ei tarvitse lähteä kahvilaan keskustelemaan,
ircissäkin voi mököttää hiljaa nurkassa, etc.. Kaikki tää romu
mun ja muun maailman välissä on tässä vaan siks, ettei mun tart-
tis tavata ketään enää ikinä. Piste. :)
Mikä ihmeen tasa-arvo? Eihän sellaista ole, jos tuollainen kiintiö on ainoastaan toiselle sukupuolelle. Sit viel pitäis saada samaa palkkaa vaikka päästään kiintiöillä sisään...
Eiks ne yleensä oo molemmille? et 40% pitäis olla molemman sukupuolen edustajia ainaki joissain paikoissa.
Joo, ma oon halunnu lentoemoks, mutta arvaa oonko paassy?naisilla sukupuolikiintiöt "jotta tasa-arvo toteutuisi".
Joo, ma oon halunnu lentoemoks, mutta arvaa oonko paassy?naisilla sukupuolikiintiöt "jotta tasa-arvo toteutuisi".
tarkoitat nyt varmaan eri oppilaitosten erilaisia opintolinjoja. Mä tarkoitan erilaisia valtion virkoja