M: Technics sl-1200 mk2 + Stanton 500 (myyty)

5 posts, 1 page, 1,184 views

Avatar
#1 • • Edited theblender Guest
M: Technics sl-1200 mk2 Levari + Stanton 500 äänirasia

Elikkä teknaria ois tarjolla, teknisiä vikoja ei laitteessa ole, itse olen käyttänyt noin ½ vuotta ja koen sen melkeen hyödyttömäksi nykyään, cd:tä tulee soitettua enemmän..

kotisoittelussa toimii todella hyvin, mutta jos aikoo raahata jonnekki pimeenpään ni kannattaa hommata tohon "neulalle osottavaan lamppuun" uusi lamppu, entinen on palanut...

hp 410e postikuluineen (tarjota saa).... privaa jos kiinnostaa tai tähän jos haluaa tarjota!!! Neula toimii hyvin kanssa....

laitetaan nyt tarjouksiin aikaa tollanen viikko, jos on paljonkin alle niin en myy pois... mutta jos on valmis maksamaan hintapyynnön ni saa heti tämän sitten...
Avatar
#2 • • theblender Guest
niin ja jos asuu joensuun lähellä ja on valmis tulee hakee ton joensuusta niin sellanen sopii kanssa... "postikulut" korvautuu sillon vitosella, itsellä tulee jonkin verran matkaa joensuuhu... eli sanottaisko vaikka et jos haluu ton nyt hintapyynnön mukaan joensuuhu ni luovun siitä 400 eurolla...
Avatar
#3 • • theblender Guest
Hinta nyt 400e postikuluineen, otan myös tarjouksia vastaan... jns lähistölle 390e hintaan...(siis haku joensuusta)
Avatar
#4 • • theblender Guest
350 e tarjottu, onko kellään varaa tarjota enempää?
Avatar
#5 • • theblender Guest
laite on siis myyty, en tie tos oikees topicin aihees ainakaa mulla se ei näy ennen ku tulee tähä sisää... :confused: