HAUISTRIBAALI!

127 posts, 7 pages, 18,259 views

#21 • • Daniel Braun Guest

Hauistribaali... Piikkilankaa... Lavistyksia... Jaa nille nyt nauretaan?

Haistakaa itte. :p

Niin, oudosti muuttuvat mielipiteet...
Ehkä se vain on siitä kii että jostakin jutusta tulee "liian" suosittu. :(
Ei sinänsä, mun mielestä noi hauistribaalit/piikkilangat/jne on ollu aina kaameita.
Kiinalaiset/tms merkit olivat ihan ok mun silmään, mutta kun katukuvaan ilmestyi jokatoiselle semmoinen merkki joka loppupeleissä tarkoittaa kanakeittoa, sanoin itse irti niiden diggailusta.

Tatuointeja itseltäni eip löydy kuin yksi vaivainen.
Vasemmassa olkapäässä pikkuinen tikku-ukkopiru.
Paha puoleni.
Siinä se on nököttänyt nelisen vuotta odottaen oikealle olkapäälle tulevaa pyhimystä.
Niinkuin Aku Ankalla on ne piru ja enkeli...
Ja aivan varmasti ainutlaatuinen kuva, kaveri piirros...
#22 • • Tapi T Guest

Pah, noi on tollasia juttuja mitkä tulee ja menee; tatska on ja pysyy.
Kasvissyönti on sitäpaitsi ihan yleishyödyllinen juttu ja paljon kantaaotta-
vampi kuin joku tribaalitatska.

Alun perin tässä topiikissa oli käsitykseni mukaan tarkoitus irvailla nykyajan trendihömpötyksille, joiksi kasvissyönnin ja kielilävärit jossain määrin miellän.
älkööt kukaan kasvinsyöjä ota tuosta trendiläpästä nokkiinsa. Uskon, että kasvissyöjistä huomattavan enemmistön motiivi ruokavaliolleen on trendien ulkopuolella.

(Nojoo, ehken mä enää ihan samaan ratkasuun päätyis, vaikken kuitenkaan osaa hävetäkään).

Onksul ihan oikeesti piikkilankaa? Siis ihan aikuisen oikeesti? :D
#23 • • upee Guest

(Nojoo, ehken mä enää ihan samaan ratkasuun päätyis, vaikken kuitenkaan osaa hävetäkään).

ota siihen joku pieni lisäys viereen, "i had this made in 1989" tms niin ilmaiset olleesi pioneeri asiassa!

eikä moinen nyt huonoimmasta päästä oleva roiske ole milleenkään. siisti ja suht huomaamaton lienevät oikeat adjektiivit.
#24 • • Juha Vilkamo Guest

Btw, kuka lähtee messiin astangajoogatunnille?

Hopp!

Itsekin välttelin tota astangajoogaa sen takia etten voinut sietää sellaista "Ihanaa, ai säki joogaat!!11" -trendipelleilyä. Mutta aloitin ja olinkin väärässä ja porukka oli pääsääntöisesti vetämässä joogaa joogan vuoksi, ainakin tossa mun ryhmässä. Nyt puolessa vuodessa toi astangajooga on mm. parantanu vaivanneet selkäkivut kokonaan ja laajentanut liikeratoja todella paljon et en vertais tota kumminkaan kielikoruun ja tatskoihin. :)
#25 • • HardS Guest

Btw, kuka lähtee messiin astangajoogatunnille?

Hopp!

Itsekin välttelin tota astangajoogaa sen takia etten voinut sietää sellaista "Ihanaa, ai säki joogaat!!11" -trendipelleilyä. Mutta aloitin ja olinkin väärässä ja porukka oli pääsääntöisesti vetämässä joogaa joogan vuoksi, ainakin tossa mun ryhmässä. Nyt puolessa vuodessa toi astangajooga on mm. parantanu vaivanneet selkäkivut kokonaan ja laajentanut liikeratoja todella paljon et en vertais tota kumminkaan kielikoruun ja tatskoihin. :)

:DD
#26 • • Juha Vilkamo Guest
Vittuuks naurat :DD

Mental location: Turku
#27 • • Felis Guest
Eiks toi jooga oo jo hei ihan out? Nykyään on kuulemma in joku taijin tapanen juttu jossa heilutellaan jotain aromipalloja ::shocked:
#28 • • LindaGP Guest

Eiks toi jooga oo jo hei ihan out? Nykyään on kuulemma in joku taijin tapanen juttu jossa heilutellaan jotain aromipalloja ::shocked:

En mä sitten lähdekään. Mä luulin että siellä heilutellaan aromipesiä.
#29 • • Pilkku Guest
:D

tytöille alaselkään yhtä muodikas vaihtoehto, joka näkyy hyvin kunhan on tarpeeks matalat housut :crybaby:
#30 • • Tapi T Guest

tytöille alaselkään yhtä muodikas vaihtoehto, joka näkyy hyvin kunhan on tarpeeks matalat housut

Aika harva alaselkään tatskan ottaneesta tietää, että se estää usein epiduraalipuudutuksen(?), jota käytetään esim. synnytyksissä.
#31 • • serotonot Guest

tytöille alaselkään yhtä muodikas vaihtoehto, joka näkyy hyvin kunhan on tarpeeks matalat housut

Aika harva alaselkään tatskan ottaneesta tietää, että se estää usein epiduraalipuudutuksen(?), jota käytetään esim. synnytyksissä.

Kuulin tästäkin hieman poikkeavaa tietoa, vaikka itsekin elin tässä käsityksessä pitkään. Joku synnyttänyt tahi muuten asiaan perehtynyt nainen (tai miksei mieskin) vahvistakoon
#32 • • JussiS Guest

Onksul ihan oikeesti piikkilankaa? Siis ihan aikuisen oikeesti? :D

Ihan aikuisten oikeesti joo. Tosin toi on kyl aika siisti ja huomaamaton, ja sen verran korkeella kainalossa, et t-paitakin sen peittää. Tosin se ei kyl oo koskaan vielä mua vituttanu, tai ees häirinny.
#33 • • Felis Guest

En mä sitten lähdekään. Mä luulin että siellä heilutellaan aromipesiä.

Me voidaan hei tehdä tästä ihan uus juttu. Hoida sä voimistelut, mä hoidan markkinoinnin :king:
#34 • • hiski Guest

Näin luultiin, mutta ei kuulema näin olekkaan. Lähde olisi tähänkin tietoon jees, mutta kokopäiväisestä tilastotieteen pähkäämisestä johtuen en jaksa etsiä :hah:
#35 • • ER Guest
Jos on niin kova jätkä, että ottaa piikkilankaa hauikseen kannattaa kuitenkin muistaa, että KUKAAN ei voi olla niin kova jätkä, että ottaisi sen oikeasti myös käden sisäpinnalle! TJEU: Big Brotherin kalju mölli.
#36 • • Ana-- Guest

joo, ja aika harva tietää myös ettei toi pidä paikkaansa :) Yks frendi
sai just lapsen ja sillä on koko selkä tatuoitu, ja niin vaan se neula siitä ala-
selästä läpi luiskahti :) Noi on vähän tollasii juttuja ku se ettei voi imettää
jos on nännikoru.
#37 • • JussiS Guest

Jos on niin kova jätkä, että ottaa piikkilankaa hauikseen kannattaa kuitenkin muistaa, että KUKAAN ei voi olla niin kova jätkä, että ottaisi sen oikeasti myös käden sisäpinnalle! TJEU: Big Brotherin kalju mölli.

Siis silleen, että se on ympäri saakka?
#38 • • Taedium Guest

KUKAAN ei voi olla niin kova jätkä, että ottaisi sen oikeasti myös käden sisäpinnalle!

...*pthyi* - Ahti suo antejaan...

Pohkeen ympari otettaessa siina luun paalla ottaa kans aika kivasti. Ei ny niin hirveen voimakkaasti, mut vahan ainakin. Mut jos ympari lahetaan ottaa, ni sit otetaan se ympari.

Otetaaks kieleen tatuoinnit? Ei vaa kesta kovin kauaa sellaset. :(

Sen takia en ottanu viivakoodia alahuuleen. Ois saanu olla parin vuoden valein lisaamassa varia. Ei semmosessa osia leikata irti. Ihan vaa vaha pikku neulalla pistellaan.

Kipu ei satu.

(Oli pakko puolustaa, ettei joku jata ottamatta jonku kipupelon vuoksi.)
#39 • • JussiS Guest

(Oli pakko puolustaa, ettei joku jata ottamatta jonku kipupelon vuoksi.)

No mulla toi on ainakin käden ympäri, ja se on sen verran korkeella, että osa tatskasta menee kainalon sisäpinnalle. Eikä oikeestaan kyl ees sattunu. Kuten ei sattunu lävistyksetkään. Se kipu on kuitenkin tosi erilaista, jos sitä tietää odottaa, eikä sellasta että lyö varpaan kynnykseen yllättäen.
#40 • • Daniel Braun Guest

Se kipu on kuitenkin tosi erilaista, jos sitä tietää odottaa, eikä sellasta että lyö varpaan kynnykseen yllättäen.

Henk.koht. se "kipu" on jotenkin mukavan tuntuista.
Tai, asiaan tietysti on saattanut vaikuttaa se että mihin toi mun ainokainen kuva laitettiin ja sen koko.
Mutta kuitenkin...
Hiton kivalta se kuitenkin tuntui :)