HAUISTRIBAALI!

127 posts, 7 pages, 18,227 views

#81 • • Ms. Piipi Guest

sukka.jpg

wooooord up.....
Noi on kyllä miesten sukkia, onkohan noiden valmistaja jo tajunnut , että Suomesta voi löytä LEIDEJÄ, jotka haluu leikkuvaakunan joka paikkaan....
Tässäpä pari tuoteideaa:
-alusvaatteisiin
-yöasuihin, esim. sellanen kiva toppi ja kivat hipsterit, ja väri ois vaikkaaaa.... musta! Olkaimet vois olla sellasta esim. hopeista matskuu, vaakuna ois hopealla, sellasta missä ois mahdollisimman paljon hilettä.

Joo, taikka über bling-bling vaakuna asusteet ois sellasia, missä leijona vaakuna ois kirjailtu sellasista pienistä feikki, kristallikivistä, ts. timanteista.

Toinen värivaihtoehto ois sit tietty pinkki!!! :D Joo, mä ostasin kohta tollasii ihan muuten vaan....
#82 • • Hugo Guest
Leveitä poikkiraitoja neule*henkisessä* paidassa, pillifarkut ja tennarit. Parhaimmillaan kokonaisuus on hankittu täältä.

Sit vaikka lisäks semmonen ketju roikkumaan silleen kivasti täydentämään asustusta.

:)
#83 • • Aulis_G Guest
Pinkit kännykät ja kaameet kapulat , ei jumalauta...
#84 • • Tapi T Guest
Louis-Vuitton's-classic-Mon.jpg
#85 • • kukaan Guest
Mä olen aina miettinyt, kuka noita elämääkin rumempia laukkuja käyttää.
#86 • • Tapi T Guest
scarf.jpg

18723.jpg
#87 • • Hansu Guest

Mä olen aina miettinyt, kuka noita elämääkin rumempia laukkuja käyttää.

Kiitos kiitos kiitos, Kukaan! En ole sittenkään yksin inhoni kanssa. Mieluummin vaikka se kuuluisa Siwan muovikassi.
#88 • • ken-guru Guest
Yks ääni rumille laukuille. Hrr... On sitä tyylikkäämpiäkin tapoja osoittaa että on hynää polttelemassa lompuukissa :-)
#89 • • kukaan Guest

Mieluummin vaikka se kuuluisa Siwan muovikassi.

Suunnilleen. Noissa laukuissa on erikoista juuri se, että ne ovat suosittuja vaikka
a) ne ovat ruman värisiä
b) ne ovat kalliita
c) niissä on ruma kuosi, pelkkiä tyhmiä kirjaimia
d) niihin ei mahdu mitään sisälle!

Mutta entäs kaikki miljoonat muut naisten ihkuhärpäkkeet? Kapenevakärkiset kengät, joihin ei meikäläisen jalasta mahtuisi puolikasta pikkuvarvastakaan? Burberry-kuosi? Puhumattakaan kosmetiikkatuotteista, jotka on pakattu maailman pienimpii kullanvärisiin purnukoihin, ja joiden litrahinta on samaa luokkaa kullan ja hampaan paikka-aineen kanssa. Niittivyöt alkavat kai onneksi olla jo out.
#90 • • Hugo Guest

Yks ääni rumille laukuille. Hrr... On sitä tyylikkäämpiäkin tapoja osoittaa että on hynää polttelemassa lompuukissa :-)

Täh? Onks jollain muka oikeesti aito versio tosta LV:n laukusta?? :laugh: (tai LV:n laukuista ylipäätään :hah:)
#91 • • Loopy Guest

Niittivyöt alkavat kai onneksi olla jo out.

Hei hitto, nyt vasta huomasin, että noita ei ole näkynyt enään kaupungilla liikkuessa.

\o/
#92 • • Taedium Guest

Noissa laukuissa on erikoista juuri se, että

...ne on old-skool mummolaukkuja, jotka on alunperin suunitelty 90+ mummeleille jotta saa rahapussin ja kahvipakettikupongit mukaan ja sit ne laitetaan siihen uniformuskaalaan, eli muotiin ja kaikki ostaa ku ne on pakko olla, et itse on "in". Helkkarin fiksua niiltä, jotka noita tekee.

Pitäs keksii joku uskomattoman ruma, mutta halvalla valmistettava vaatekappale. Vaikka aaltopahvista hattuja joihin oksennusläiskiä. Ja sit vaa Milanoon muodittamaan se ja sitten odottaa ku rojaltit tulee tilille.

D&G, Nike, Tommy... ne ei enää myy vaatteita, vaan merkkiä. Ne on brändituotteita, joilla ei ole vaatteiden kanssa mitään tekemistä. Sattuvat ne myytävät mainokset, eli logot olemaan kiinni niissä tuotteissa, mitä ne feikkaa myyvänsä. Ja idiootit maksaa siitä, että ne saa mainostaa.

Tulee mieleen Kummelin se eka leffa, se sketsimallinen. Missä niil rallikuskeilla loppu fyffe korjaa sitä autoo ja toinen kysyy:
"Missä sponssirahat?"
"Mitkä sponssirahat?"
"Älä ny mee sanoo, että sä annoit laittaa nää tarrat tähä autoo ilmaseks?"
"E. Kylä mä niistä maksoin."

Mutta entäs kaikki miljoonat muut naisten ihkuhärpäkkeet? Kapenevakärkiset kengät, joihin ei meikäläisen jalasta mahtuisi puolikasta pikkuvarvastakaan?

Edelleen, ne pari kesää sitten tulleet uniformusaappaat, á la Milla Magia... Ei tajuu miks ihmiset ostaa niitä? Niihin kenkiin (jopa sandaaleihin!) sopii mukaan luuta, kahvipannu ja musta kissa.

Mut ku ne on muodissa, ni ne on pakko ostaa.

Muodin perässä kulkevia ei kiinnosta miltä jokin vaate näyttää, vaan ainoastaan kaksi asiaa:

2. Hinta - mahdollisimman korkea lähtöhinta, johon ylemmän keskiluokan ja sitä alempien edustajat sitten vielä saa hehkuttaa ku "sai niin halvalla" jos alennuksesta löysi. Ylemmistöhän hehkuttaa sitten sillä, että "noo... ei ne ollu ku 2700e, mut on ne kyl hyät.", ylempi keskiluokka voi sanoo myös "noo... oli ne vähä kalliit, mut on ne sen arvoset."

1. Se, että se on muodissa. Numero uno syy.

Anteeksi, käyn oksentamassa.
#93 • • master bator Guest
Yksi asia mua on ärsyttänyt jo jonkin aikaa. Mistään ei meinaa löytää farkkuja, jotka olis tyylikkäät ja näyttäisivät myös uusilta farkuilta. Kaikki ovat valmiiksi niin kulahtaneen näköisiä, että ne omat 5v vanhat farkutkin näyttävät paljon paremmilta. Odotan innolla sitä päivää kun kaikki uudet farkut on revitty jo polvista ja haaroista valmiiksi auki. Kaikista huvittavinta näissä on se, että moisista revitään ihan törkeitä hintoja.

Muutenkin ärsyttää se, että on kovin vaikeaa löytää mun makuun sopivia, eli suhteellisen neutraaleja vaatteita. Vaihtoehdot tuppaa olemaan aina joko ihkudaatrendiperseilyä tai sitten jotain Dressmann-osastoa. Suuri osa myytävistä vaatteista viestittää jo sellaisenaan kuulumista johonkin tiettyyn ihmisryhmään. En mä halua näyttää siltä, että olisin punk, hip tai hop, kun en sitä ole. Puhumattakaan siitä, että näyttäisin joltain kokoomusnuorelta tai bisnespampulta.
#94 • • Taedium Guest

Mistään ei meinaa löytää farkkuja, jotka olis tyylikkäät

Tämä lause sisältää jo itsessään totuuden. Riippumatta aikakaudesta.
#95 • • drS Guest

Kapenevakärkiset kengät, joihin ei meikäläisen jalasta mahtuisi puolikasta pikkuvarvastakaan?

joo hyh! muutenkin naisten kenkämuodista löytyy kyllä sellasta matskua ettei meinaa uni tulla öisin.
#96 • • _U Guest
Onks kenellekään tätä muodikasta piikkilankaa ja Uni51koodia96aisgoottitukka-trendiä peniksen ympärillä? Se olis aika tosi jees. Myös rerron ympärillä vois toimia m. anulus spinchterin lyödessä tahtia.

Mäkin oon kelannut, jos liittyisin tähän muodikkaaseen klupiin, farkkuineen, kenkineen ja tatskoineen, ja niinq siirtyisin trendien maailmaan.
#97 • • master bator Guest

Joo mä olin tuota mieltä vielä yläasteella, mutta sen jälkeen olen lähes poikkeuksetta käyttänyt farkkuja. Meizi diggaa.
#98 • • Daniel Braun Guest

Joo mä olin tuota mieltä vielä yläasteella, mutta sen jälkeen olen lähes poikkeuksetta käyttänyt farkkuja. Meizi diggaa.

Kyl joo...
Mul oli toi vaihe vielä kauppiksen ekalla/tokalla 99-00 tms...
Ei ollu kaapissa silloin yhtään farkkuja.
Yhden vähän varkkukankaan oloiset housut, mutta niissäkin mallia enenmmän "siisti suorahousu" :D
Nykyisin toisinpäin, ellei pukuja & työhousuja lasketa mukaan...
#99 • • Hugo Guest

Niittivyöt alkavat kai onneksi olla jo out.

Hei hitto, nyt vasta huomasin, että noita ei ole näkynyt enään kaupungilla liikkuessa.

\o/

Mä näin eilen tommosen :(

Mut miten olis semmonen hiusmalli (kundeilla), että on niiQ takatukkaa ja irokeesia jne.... Vitsit et olis vähän maGee !11yks!1!1
#100 • • Taedium Guest

Mul oli toi vaihe vielä kauppiksen ekalla/tokalla 99-00 tms...
Ei ollu kaapissa silloin yhtään farkkuja.

Mul o joskus skidinä ollu farmarihousut, kun äippä osti...

Mutta ei minusta sittenkään tullut tilallista, joten en tarvitse farmarihousuja.

Kun ostan ensimmäisen navettani, lupaan, ostan myös farmarihousut.