QPS - Rush (QPS 'Dark Science' Mix) (Proge)

5 posts, 1 page, 1,072 views

Avatar
#1 • • QPS Guest
http://www.mikseri.net/qps - ja tuolta sitten toi 'Rush'

Kyseinen raita on tollanen minimalistinen progepläjäys... Rush sai alkunsa tammikuun lopulla, kun viime aikoina olen ollut hiukan kyllästynyt pelkästään trancen vääntämiseen ja tuloksena syntyikin tämä... Tuloskin on ihan hyvä ;). Ainakin biisi on jakanut porukan hyvin kahtia, että millaista palautetta on sadellut :D!
Avatar
#2 • • :t:c: : : Guest
Downauslinkki olis kyl jees... :)
Avatar
#3 • • QPS Guest

Downauslinkki olis kyl jees... :)



No se ei nyt vaan wörkkinyt :sad:, joten turvauduin tohon...
Avatar
#4 • • anton Guest
:scared:
Avatar
#5 • • FoFlow Guest


No se ei nyt vaan wörkkinyt :sad:, joten turvauduin tohon...



http://www.mikseri.net/www/play.php?type=hi&id=55233

Toimaako toi?

Mun mielestä tää oli omalla varsin veikeellä tavallaan oikein hyvä biisi. Tuntuis kuin olis tekijä kuunnellu Kraftwerkiä ja Depeche Modea :eek: viimeaikoina. Mulle ainakin tuli heti joistakin noista komppijurdeista mieleen DM. Tohon vielä joku tummaääninen jamppa laulamaan melodiaa ni se olis siinä :hearts: Ehdoton positiivinen plussa plussa erilaisesta biisistä. Kiva kuulla jotain muutakin kuin tusinatavaraa. Ei varmaankaan uppoa mainstream yleisöön, mutta vaikka itseäni pidänkin henkeen ja vereen kixumiehenä niin kyllä tää tuntoja herätti.

Tuotantopuolesta vaikea kommentoida kun tähän ei oikein osaa sanoa miten tätä "pitäs" tehdä :D Ainoa mikä häiritsi pahemmin oli toi vasemmalle panoroitu haikka. Joko se poijes tai sitten keskelle (ja ehkä vähän lisää volaa). Noi DM tyyliset rytmikomponentit kuitenkin kantaa aika hyvin tota rytmiosastoa. Lisäksi toi erittäin tyypillinen kixusnarerolli ei jotenkin sopinu biisin muuhun äänimaailmaan. Voisko sen korvata jollain vähän "kummallisemmalla" :heart: Ja pituutta vois ehkä lyhentää sillä loppua kohti alko tuntuu jo vähän liian saman toistolta (tai vaikka kehittää vähän tota loppua).

Oikein hyvä ++[/url]