Miten eksyit ensimmäisen kerran tamppaus bileisiin?

85 posts, 5 pages, 21,721 views

#21 • • tR3mONt Guest
vuosi oli 94 ja bileet oli HYPER ACTIVE :D

olin 12-vuotias.. :scared:

bileet oli rautatienkadulla ja muistaakseni sinivuokot tuli jossain vaiheessa laittaan bileet poikki.. vesivaurio siel ainakin oli(lattialla paaaaljon vettä) :roll:

(edit:niin joo kuinka eksyin sinne ... isoveljeltä kuulin ja sen kaverit jotai järkkäs niitä .. )
#22 • • Hitchhiker Guest
No ekat tais olla fantasyn pippalot turussa (sitä ennen kone musa oli jo herättänyt mielen kiinnon, mut pari "pikkasen" vanhempaa kaverii suostutteli lähtee peesiin) ja tässä sitä nyt ollaan. Vuos tais olla jotain -99 loppu puolest tai jotain sinne päin... (sen jälkeen on saanu muut kaverit raahata ite peräs)
#23 • • sonni Guest
kertaakaan en ole tamppaamassa käynyt, mutta tämä
taisi olla ensimmäinen kunnollinen tanssitilaisuus.
#24 • • crash Guest
paradise beach @ vaasa. mukana menossa coma, tab, sasha, cosmo, jori hulkkonen, winnie_p, arto & jerry, småtti, kristian ja jimmy.

muistaakseni.
#25 • • ipe Guest
Mun ekat reivit oli Rauman satamassa legendaarisessa warehouse 12:ssä joskus kesällä 1991. Mustaa muovia seinillä, paljon savua ja stroboa. Mieletön meininki.
#26 • • Edited Individual Guest
Pauke in club zeal paikallisessa ravintola Hamletissa vuonna 2000.
Erilliseen ruokasaliin, kabinettiin oli viritelty mustaa muovia seinille, savukuone syöksi savua, niin ettei eteensä meinannut nähdä ja strobo välkkyi kiitettävästi ja dj:stä ainakin Pietari rankaisi! :angry: :)
Kivaa oli... :heart:

Ai niin...sinne tuli eksyttyä kaverin houkuttelemana. Vittu, se oli mahtava ilta... :hah: :excellent:
#27 • • climate Guest

[...] Helsingin kahdet parhaat (vaikka itse sanonkin) Street Partyt...

tästäpä tulikin mieleen että kohta on jo kesä :roll: ja tulee SP:t taas :hah: ...toivottavasti jengi jaksaa taas järkätä jotain, rts/sp:t on ollut aina mukavat
#28 • • Individual Guest

[...] Helsingin kahdet parhaat (vaikka itse sanonkin) Street Partyt...

tästäpä tulikin mieleen että kohta on jo kesä :roll: ja tulee SP:t taas :hah: ...toivottavasti jengi jaksaa taas järkätä jotain, rts/sp:t on ollut aina mukavat

Niinkuin ne Kotkan Streetpartyt vuonna 2000, jotka poliisi keskeytti tulkittuaan ne luvattomaksi mielenosoitukseksi ja vei mm. Dj Orkidean laitokselle vähän aikaan...( Tiedolle täytyy hakea joskus vielä varmistus asianomaiselta... :) ) Hitto, kun ei silloin päivällä ollut paikalla, mutta saman illan bileet järjestötalolla kyl rokkas. Hitto se tanssisali oli ihan fyysinen sauna. Katto ja seinät alkoi lohkeilemaan ja vettä tippui naamalle. Tahtoo sitä lisää! :heart:
#29 • • Hexe Guest

Mun ekat reivit oli Rauman satamassa legendaarisessa warehouse 12:ssä joskus kesällä 1991. Mustaa muovia seinillä, paljon savua ja stroboa. Mieletön meininki.

Pitäisköhän jonkun tehdä joskus uusiks? Eipä taida enää onnistua... Ei kyl samaa meininkiä saa takasi... Itte en ole ollu :sad: mut serkku on kertonu kans jostain tollasist täälpäi..
#30 • • zAo Guest

No ekat tais olla fantasyn pippalot turussa (sitä ennen kone musa oli jo herättänyt mielen kiinnon, mut pari "pikkasen" vanhempaa kaverii suostutteli lähtee peesiin) ja tässä sitä nyt ollaan. Vuos tais olla jotain -99 loppu puolest tai jotain sinne päin... (sen jälkeen on saanu muut kaverit raahata ite peräs)

Turussa Fantasy taisi aloittaa vasta 2001, sitä ennen
Salossa ja Hämeenlinnassa.
#31 • • sektori Guest
tais olla 1993, oulaisissa jotku bileet, antropid tms oli nimi,
pienessä mökissä järvenrannalla tiukat bileet joissa soi breakbeat ja harthouse yms. ei siellä kyllä mittään tampattu.
#32 • • Paarma Guest

5.12.1992 Destroit 4 Kaapelitehtaalla

Sama vika.
#33 • • Cloud Guest
Broidi joka oli aikanaan suurempikin clubbari vei mua pileisiin.. ala-ikäinen olin silloin. Ensimmäinen Kunnon pile oli joskus 13-14vnä Saksan hampurissa ug-pileet sen aikasta technoo saksasta.. siitä asti sitten enemmän tai vähemmän käynyt silloin tällöin pileissä.
#34 • • drS Guest
dancemobbia kuunnelleena tuli ala-asteella pakottava tarve päästä tsekkaamaan jumputusta isommallakin äänentoistolla.

..en kuitenkaan ymmärrä että miten mut päästettiin sisään tänne, vaikka k16 bileet olivatkin.. :)

bileistä muistan vain misjah & tim - access, atlantic ocean - waterfall, hirveen määrän savua ja nurkassa paneskelevan nuorenparin.
#35 • • Individual Guest
Aika monelle tuntuu rakkaimpiin bilemuistoihin liittyvän olennaisena osana musta muovi... :confused: :( :panic:
#36 • • Roz Guest
House Nation vuonna '96 muistaakseni taisi olla ekat hipat joissa kävin 16-kesäisenä. Olikohan siellä nyt sitten Westbam, Marusha ja DJ Dick ynnä muita Mayday-heeboja...

Meininki oli tuolloin suorastaan mainio ja siitä alkoikin melkoinen biletysputki joka sitten vähän hiipui tuossa '99 kun ei Tampereen bileissä oikein enää tullut kuin polkkaa ja kiksua.
#37 • • r.pete Guest
Ensimmäiset bileet taisi olla Berlin/Deep -klubilla tai olikohan se Sinin järjestämä Surf Point? En muista ihan tarkkaan, koska mikäkin oli. Ensimmäiset isot bileet olivat Mayday II. Oi niitä aikoija...
#38 • • Remotion Guest
Ekat bileet joihin riitti ikää (18) oli Club Labyrinth Nosturissa ja vuosi tais olla tammikuussa tai helmikuussa 2001, bileissä olin aika peloissani kun jotkut dj:t näytti niin häröiltä ja samoin osa väestä. Mieleen on jäänyt ainakin kaks kipaletta kun olin pähkinöinä tuolla: Slusnik Lunan Sun ja erityisesti kun Pietari soitti Mauro Piccotton Baguetten ja nostatuksen aikana ekaa kertaa ikinä näkemäni vihreät laserit rupesivat sweeppaamaan lattiasta kattoon hirveällä sykkeellä :hah:
sitä ennenkin olin jo monesti tanssinut esim. 6 tuntia putkeen mutta ne oli teinibileissä tai laivalla tai kotibileissä...
#39 • • Homegrove Guest
Tampereen Villassa 1998 Club Pussycat oli mun ekat ns "kunnon" bileet. Aika vanhan olen siis aloittanut, noin parikymppisenä.
#40 • • okiru Guest
Konemusiikkii aloitin kuunteleen ala-aste iässä. Ei niin aktiivisesti kuitenkin. Ekat bileet taisivat olla nämä. Oli kyl kova meininki tanssahdellessa ja muistan vieläkin kun väännettiin kättä yhen ala-aste luokkakaverin (mimmi) kaa ja hävisin sille. Olin nolona ja mua kiusattiin koulussa seuraavat 2 viikkoo. :(

Mut tanssilattialla olin ykkönen. Tai no yks Markus oli mua parempi, kun se osas maton (semmonen oldskool tanssiliike kropalla lattiaa vasten). Ja paikoillaan juoksun osasin kans :D

Oi noita aikoja, sigh. Ja parasta oli et toi mesta oli 50 m kaverin kotoo jossa oli etkot missä vedettiin kolaa ja kuunneltiin 2 unlimitedii täysil.. voi kun vois elää uusiks noi ajat *sigh*