:D Loistavaa, Tapu Tapu!
Mua vaan niin risoo tämä sairas, peruspentti asenne mihin törmään joka puolella nettiä käytävissä keskusteluissa. Esim.
Pelit.fi forumissa ihmiset kitisevät jos joku nyt ei "tyydykkään" 512/512 ylihintaseen PK-DSL connuun, vaan voisi ottaa tilalle 10/10M Baanan samaan hintaan jos vaan monopoliin mahtuisi mukaan.
Vahingossa menin möläyttämään kerran etten tyydy niin heti oli paskat haukkumassa porvariksi ja pakottamassa omiin kuvioihinsa. Kaikkihan riittää jos ei mitään koskaan kyseenalaisteta, vaikkapa opintotuet jne.
Niin itse pakkaus menetelmä on nerokkaan hyvä laatuinen verrattuna perus Mpeg2:een.
DivX:llähän saa maximissaan 10megan videostreamin ja omissa ribautuksissa olen todennut tollaisen 2,5-3megan riittävän säilyttämään, perus DVD:n sellaisenaan, ilman että pikselit karkaa käsistä mustilla pinnoilla. Vetäisivät suoraan HDTV resolla 16Gigan Dvd:lle DivX:ää maximi video streamillä niin kyllä kelpais katsella. Niin tai sitten Blueraytä! Mitäs se tulikaan kantamaan 30-40Gigaa? Ai että, sitten enää kunnon dataprojektori ja vot! Studiovideokuvaa no problem, nyt rupes visiot himottamaan...
ps. Ei muuten Kilta Records:n arkistoista (tai siitä toimiston roskiksesta) löydy aikanaan sinne postittamaani, JMA feat. ZRO, the unfinished E.P:tä? Menetin aikanaan kipaleet kowo forkkauksen yhteydessä ja olisi helevetin mukavaa joskus kuunnella noita vanhoja biisejämme...