Kenjido Okiru Slipstream Set [Prog house & breaks]

7 posts, 1 page, 960 views

Avatar
#1 • • Edited okiru Guest
main.gif

Ajattelin näin hieman piristää teitä setillä joka tuli Slipstreamin aalloilta Tammikuun lopussa DJ Mikko A:n setin jälkeen. Osa kuitenkin ei ehtinyt tätä kuuntelemaan niin nyt on siihen mahdollisuus. Setti on n. tunnin sessio, joka sisältää aluksi synkempää, rauhoittavaa progee siirtyen hieman menevämpään soundiin breikkien siivittämänä. Hieman jälleen accapellan testaamista sekä muutama kikka spotattavissa. Sillä välin nauttikaa ja muistakaa antaa palautetta. Palautetta tarvitsen kuullakseni erilaisia näkemyksiä setin progressiosta, selektiosta ja teknisestä osuudesta. Kaikki palautete on tervetullutta. Ja koittakaa pinnistää muutakin sanottavaa, kuin se perinteinen "Tykkäsin tästä", vaikkakin se myös kelpaa, jos ei todellakaan muuta sanottavaa ole. Olkaa hyvä herrasväki.


Kenjido Okiru Slipstream Radio Set | 61:10 | 84 mb | 192 kbps |


sec.gif

Ja tosiaan 17.3. tulee meikäläisen tunnin miksaus eräällä tunnetulla nettiradiolla joten stay tuned..
Avatar
#2 • • Moonloop Guest
Hippaheijaa! Täytyy laittaa tulemaan kunhan kotiin pääsee. :)

Kommentteja sit myöhemmin.
Avatar
#3 • • okiru Guest
Tuli sitten hieman leikittyä photarilla ja lisäilin tracklistin sitä kaipaaville.
Palautetta saa antaa toivottavasti maistuu..

-mika
Avatar
#4 • • drS Guest
meininki meinas käynnistyä vähän nihkeesti, mutta alun jälkeen setti liukui taas tutuille okirusaundeille, joskin poikkeuksellisen lepposiin sellaisiin.

bart wan wissenin biisit ja emerald kuulostivat kivoilta, ja oli mukavaa kuulla intensifytä pitkästä aikaa.. rakenne on täysin kunnossa, kun taas muutamassa vaihdossa olisi parantamisen varaa. eipä sekään pahemmin haitannut.

ehkä synkkyyden ja jynkkyyden uupumisen johdosta tämä ei aivan yltänyt aiempien settien tasolle, mutta on silti edelleen parhainta progesaundia suomen alueella. livenä toimisi varmasti vielä paremmin!
Avatar
#5 • • okiru Guest
Kiitos palautteesta miksu :)

Joo setti on minulta ensimmäinen, jonka olen tehnyt ns. valkkaamatta levyjä pahemmin etukäteen. Jatkoin omalla synkemmällä linjalla Mikon setistä ja se oli ihan tarkoitus. Olen aikalailla tehnyt juuri tuollaisia melodisia big-room settejä, joten tällä koitin hieman rikkoa tarjontaa. Itsekin jälkeenpäin pohdin tulikohan sitä tehtyä tuntiin liian jyrkkä nousu alun synkistelystä meno breiksuun. Noh, hyvä jos toimii noinkin jengille :) Tosiaan olen yleensä aina radio / promo miksauksissa erittäin tarkka progression kulusta. Tässä sitä en suunnitellut paljolti ja sen huomaakin.
Joissakin vaihdoissa tosiaan hakee hieman, ja pariin otteeseen unohtui equt puolitiehen. Muuta isompaa ei tainnut tuohon tulla.
Avatar
#6 • • mosaik Guest
Olen kuunnellut tämän ei-niin-putkeen ja tässä ajatuksiani:

Rumble Fish ja erityisesti se jälkeinen kappale(mikä btw?) olivat
mielestäni oiva aloitus kohti mystisiä ja uskonnollisia tunnelmia
joka valitettavasti katkesi Bart Wan Bissenin kohdalla.

Lopun Intenisify tavallaan jatkoi jonkin matkan päästä siitä mihin alussa
päästiin, ja välissä olleet kappaleet olivat aivan toisesta maailmasta. Ne
kun olisit saanut korvattua joillakin alun tunnelmia paremmin jatkavilla
biiseillä (=synkillä) niin avot!

Mutta kuten sanoit:
"Tosiaan olen yleensä aina radio / promo miksauksissa erittäin tarkka
progression kulusta. Tässä sitä en suunnitellut paljolti ja sen huomaakin"


...mutta oppii sitä näinkin :)
Avatar
#7 • • okiru Guest
Kiitos palautteesta Mosaik :)

Olen kuunnellut tämän ei-niin-putkeen ja tässä ajatuksiani:

Rumble Fish ja erityisesti se jälkeinen kappale(mikä btw?) olivat
mielestäni oiva aloitus kohti mystisiä ja uskonnollisia tunnelmia
joka valitettavasti katkesi Bart Wan Bissenin kohdalla.



Olen samaa mieltä. Halusin aloittaa tuollaisella deepimmällä, mystisellä kamalla. Mutta käsissäni oli vain liikaa hyviä levyjä ja millään ei tiettyjä biisejä voinut karsia pois, joten piti jotenkin yrittää progression puolesta loiventaa selektion vuoristorataa. Aikeena onkin eräälle tulevalle miksaukselle tehdä kunnon suoraviivainen selektio, joka tarjoaisi Guided By Lightin tapaan jonkinmoisen tarinan kulun fiiliksen puolesta. Joten stay tuned ;)

Ja tuo toisena tullut biisi oli Cass & Slide - Opera (Phantom's Only mix) johon miksasin 'Splinter In Your Mind' accapellan.

Lopun Intenisify tavallaan jatkoi jonkin matkan päästä siitä mihin alussa päästiin, ja välissä olleet kappaleet olivat aivan toisesta maailmasta. Ne kun olisit saanut korvattua joillakin alun tunnelmia paremmin jatkavilla biiseillä (=synkillä) niin avot!

Mutta kuten sanoit:
"Tosiaan olen yleensä aina radio / promo miksauksissa erittäin tarkka
progression kulusta. Tässä sitä en suunnitellut paljolti ja sen huomaakin"


...mutta oppii sitä näinkin :)



Kiva kuitenkin, että maistui ja iso kiitos palautteesta.
Muutkin saa edelleen osallistua :)