Teippiä, pikaliimaa ja nippusiteitä - Sony MDR V-700DJ

10 posts, 1 page, 2,528 views

Avatar
#1 • • JussiS Guest
Niin, kaikillahan nämä alkaa hajoamaan parin vuoden kuluessa, mutta olen ainakin ite saanut korjattua suht hyvin omani liimalla ja nippusiteillä kuvan osoittamalla tavalla:
luurit.JPG
Eli pistää nippusiteet noihin kohtiin johon oon hienosti "photoshopannu" noi punaset värit, ja liimaa vielä pikaliimalla ne kiinni, ettei ne liu'u pois paikoiltaan. Pikaliiman kanssa kannattaa sitten olla varovainen, jos haluaa vielä saada luurinsa ns. kuljetusasentoon.

Kysymys kuuluukin, mistäs kohdista nää luurit muilla hajoilee, ja miten niitä on saatu korjattua? Ennaltaehkäisevä korjaus kun voi parhaimmillaan pidentää käyttöikää monella vuodella.
Avatar
#2 • • Al Tapone Guest

Kysymys kuuluukin, mistäs kohdista nää luurit muilla hajoilee, ja miten niitä on saatu korjattua? Ennaltaehkäisevä korjaus kun voi parhaimmillaan pidentää käyttöikää monella vuodella.



Lauttikses on Sonyn korjaaja, joka voi suurinpiirtein vaihtaa kaikki osat noihin luureihin. Ehkä vähän kalliimpaa ku ite korjaa, mut pikkasen eri näköstä, ku ei nippusiteet ja jeesusteipit paista joka saumasta :winkwink:
Avatar
#3 • • holle Guest
Just noin! Sun kanssa juteltiinkin, että kaveri (Noisekid) korjasi nippusiteillä juuri noin. Parasta ennaltaehkäisyä on ostaa senikat. Toi sony on mukava kuuloke soittaa, mutta tuo on kai kovassa käytössä tyyppivika. Pioneerissahan on vastaava syteemi. Mitenhän ne on kestänyt?
Avatar
#4 • • Laite Guest

Lauttikses on Sonyn korjaaja, joka voi suurinpiirtein vaihtaa kaikki osat noihin luureihin. Ehkä vähän kalliimpaa ku ite korjaa, mut pikkasen eri näköstä, ku ei nippusiteet ja jeesusteipit paista joka saumasta :winkwink:


jeesusteipillä heruu respectiä ;)
Avatar
#5 • • Al Tapone Guest

jeesusteipillä heruu respectiä ;)



Ainaki kaikilta roudareilta :laugh:

Mut joo ihan vakavasti, mä oon kyl tosi pettyny kyseisten luurien kestävyyteen. Soundi on kohallaan mut ihme muoviskeidaa. Mullaki on kuulokkeitten vaihto edessä ihan lähiaikoin. Sen verran pahast on alkan halkeilla. Ja mä olen käsitelly niitä tosi varoen.
Avatar
#6 • • Faini Guest
been there, done that! nyt omistan sennheiserit :)
Avatar
#7 • • Pete Input Guest
JZZ:

Ku ostaa oikeanlaiset Sonyt, niin ei hajoo.
nimimerkillä: Sonyt vuodesta -87, hinta about 250mk ja viel toimii, eikä oo tarvinnu huoltaa... :D :D :D
Avatar
#8 • • Laite Guest

Ku ostaa oikeanlaiset Sonyt, niin ei hajoo.


parhaat sonyt on ne missä lukee sennheiser ;)
Avatar
#9 • • NoStatus Guest
Sonyissa on selkeä suunnitteluvika, en tiedä auttaisko muovilaadun
vaihtaminen tohon. Oonkin tässä jo miettinyt, että kun kerran ne luuriosat
on hyvät, pitäiskö tehdä omat sangat. Niitähän vois alkaa jopa myymään,
jos sais tehtyä hyvät ja halvalla...? Asiakkainahan on käytännössä kaikki
ne jotka kyseiset luurin on mennyt ostamaan. :/
Avatar
#10 • • Remotion Guest
eikös täällä ollut vuosi takaperin useiden sivujen mittainen topic siitä miten saa vasta ostetuista ja juuri hajonneista senkuista juotettua sen hajonneen plugin piuhat uudelleen kiinni?