Tuossa on muutama heebo kysellyt hieman että kuinkahan tuo "areena" jako tuolla Kinossa on järkkäilty?
Oliskohan niin että housea ylhäällä,screeniä"loungessa" ja Behavin'
isolla puolella..?!?
50 posts, 3 pages, 6,286 views
Tuossa on muutama heebo kysellyt hieman että kuinkahan tuo "areena" jako tuolla Kinossa on järkkäilty?
kuulit ihan oikein :cool:
varsinkin MILLENNIUM ARENAn suhteen toteutus tulee olemaan erittäin poikkeava normaaleista KINO-illoista... :excellent: seiniä ei lähdetä siirtämään, mutta väkisinhän siinä maisemat muuttuu, kun vängätään koko konsepti tolle venuelle. - ja edelleenkin, mukaan mahtuu hyvin tuhat bilettäjää.
Ymmärtääkseni ne kaiteet siitä tanssilattian ympäriltä (lavan edestä) saa pois suhteellisen helposti? Vissiin bändi-illoissa niitä ei oo siinä? Defa varmaan korjaa jos oon väärässä?
Ymmärtääkseni ne kaiteet siitä tanssilattian ympäriltä (lavan edestä) saa pois suhteellisen helposti? Vissiin bändi-illoissa niitä ei oo siinä? Defa varmaan korjaa jos oon väärässä?
mä olin ajatellu kyl roudata sielä pois jotain muuta aika lailla turhaa :excellent: ..keh..!
Juuh,ei niitten kaiteitten poistaminen paljookaan tilaa tuo mut jos vaikka kaikki turhat tuolit ja pöydät roudaa pois niin äkkii siitä lisää tanssitilaa tulee..
Ja kinokin vikaa kertaa tässä "kokoonpanossa"...