krapulatopic

580 posts, 29 pages, 138,754 views

#461 • • T82 Guest
... ... ::shocked:
#462 • • Ms. Piipi Guest

Nyt on dra... Vittu lisäks viel ihan täyn hyttysenpuremii ja kaikki paikat kipeenä...

Njaa, joku fiksu taannoin totesi että:

Viinaan kuolee!

:D
#463 • • ShapeShifter Guest
noni, ny se on sit siirretty tähän päivään :crybaby:
#464 • • Hexe Guest
Hempp@ varotti noista rippijuhlista jo... Voisin yhtyä.

Tänä aamuna heräsin Turusta... Kello oli n. 10.00. Huomasin krapulan ensioireet, kauhiton päänsärky, hikoilu ja värinä, epävarma huonovointinen olo, nämä normaalit. Ja sen että olin tullut Turkuun autolla koska siskon rippijuhlat alkaa Raumalla puolen päivän jälkeen ja et piti ajaa yöllä kotiin... Krapula vaan paheni. Eiku migreenipilleri naamaan, banaani poskeen, lasi vettä lipitellen alas + erään herrasmiehen tarjoama kahvi ---> autoon ja menoks. Jestas ku oli kamalin matka ikinä ja viel suhtkoht pakko tehdä... Vittu oli rikolline olo.
ABC:n 1.25e krokoenergiajuoman lipittelin siin matkan varrel. Autokin oli VW Golf vm.88 et ei ilmastoinnista tietoakaan ja aurinko varmaan vaan vittuillakseen paisto...
Tulin kotiin. Täti tunki mulle imurin kouraan ja alko käskyttää ku mikäkin skappari! Se määritteli siivousalueen ja mä tottelin ku se on sellane mimmi et ei pahemmin vastaan mitään sanota... Aiaii ku se sattui... Sit äippä tunki 6e kouraan ja sano et ota tosta hänen auto ja mee kukkakauppaan ostaan siskolles ruusu kun hän ei ehdi. Ei tietenkään voinu sanoo ettei ollu ajokunnos ku just oli kuoleman rajamail tullu Turust omal kaaral. Kukkakaupas oli kans sellane 40C lämmint, viidakon kosteus ja paljo hyttysiä mut muane ei tullu lähellekkään. Vain 3 asiakasta mut yks rupes kasaan jotain vitun Gourmet-kimppua ja vatkas siin vaikkui kaua ja vaihteli jotain vitun värejä...Kauppiastäti katteli siinä säälien kun mä puskin hirveet hikee. Mitähän sekin mietti :D
Sit kotiin, suihkuun, puku päälle ja alakertaan sukuloimaan... Loppua ei näkyny. n.21.00 loppu pirskeet... Hieman hontelo olo...
Parempi vaihtoehto olisi ehkä ollu et olis ottanu vain yhen bissen tai ei mitään ja sit ajanu yöl kotii mutei... Oli outo aamu.
#465 • • Homegrove Guest
:hearts:
#466 • • Remotion Guest
aah, mellko mittava krapeli odotettavissa, sikäli että vielä kännipäällä. nnoh, pitäs kai käydä himassakin kääntymässä pari tuntii tänää, sitä onkin tullut oltua reppu selässä matkalla jo viime sunnuntaista eteenpäin ympäri tellusta ja viunaa on mennyt melkolailla järkyttäviä annoksia, itse asiassa tää koko kesä on ollut niin happo että morjens.
joo-o täältä kaverin kämpän lattialta vois koota jonkun "eerikin pippurin lähessyödyt kebabjämät" aiheisen kebabkollaasin sukanpohjiin, siitä sitten kurvailis autolla kotiin ja sit vois sihkun jälkeen alottaa ton niinku viikonlopun, tiedän että mun pitää kyllä ajaa lauantaina tampereelle mutta sehän ei estä kohtullista lomajuomista.
#467 • • nipa Guest
ai saatana tästä ei tule hyvää päivää
#468 • • Homegrove Guest
Lauantaina oli häät. Oli eilen ihan hyvä olo kun heräsin armotonta nälkää lukuunottamatta. Kävin hakemassa auton DJ Jussi Soron (namedrop) kyydillä ja hain pizzaa kotimatkalla. Kauheet mätöt ja alkoi väsyttää, tunnin päikkärit ja VOI VITTU MITEN KAMALA DARRA JA OLO OLI KUN HERÄSI. Alkoi ne pari pulloa punkkua + muita alkoholijuomia päälle kummittelemaan melko pahasti.

Viime yö meni ninjoja pakoillessa ja nyt töissä melko kamalaa.

MUTTA ONNEKSI KUN TÄNÄÄN MENEE KOTIIN NIIN EI TARVII TULLA TÖIHIN KUUKAUTEEN. KESÄLOMA. :hearts:
#469 • • nipa Guest
nyt on paha olla :crybaby:
#470 • • sektori Guest
mulle ei näemmä tuu nykyään ollenkaa moista.
#471 • • Homegrove Guest
Hitto sentään.

Kannatti vetää viikonloppuna pelkkää viinaa ja ruuaksi vain pari hassua juustohampurilaista.

Olo ei oo auvoinen.
#472 • • Hexe Guest

Kannatti vetää viikonloppuna pelkkää viinaa ja ruuaksi vain pari hassua juustohampurilaista.

Nyt kyl on aukko tarinassa... Mä näin sun juovan siideriä ja syövän yhden hotdogin! LIAR :mad:
#473 • • Aulis_G Guest
Vaasa. Se on kyllä hassu paikka, siellä tulee humalaan :panic:
#474 • • Timce Guest
Työkavereiden kanssa yksille ja sen jälkeen toisille...*blur***

Aamulla seiskalta herätys ja muistin, minkä takia keskellä viikkoa ei tule käytyä baarissa.
#475 • • milo Guest
Veljen mukaan täällä haisee kuolema mutta en itse kyllä haista mitään. Syytän Urjalaa tästä kaikesta ja mehulta maistuvaa boolia. Olisi pitänyt tajuta...
#476 • • blastic Guest
Perinteinen.
"Jos nyt sitten yhden ottais"
#477 • • Hugo Guest
Huomenna saattaa olla :panic: Tänään tiimi-ilta feat. läksiäiset (ei tosin omat :()
#478 • • Figure Guest

Veljen mukaan täällä haisee kuolema mutta en itse kyllä haista mitään. Syytän Urjalaa tästä kaikesta ja mehulta maistuvaa boolia. Olisi pitänyt tajuta...

Hahaa :D Erikoista boolia kyl, potkii vasta seuraavana aamuna, sähän olit vielä ihan ok kunnossa illan päätteeks :)
#479 • • milo Guest

Hahaa :D Erikoista boolia kyl, potkii vasta seuraavana aamuna, sähän olit vielä ihan ok kunnossa illan päätteeks :)

Ai olin vai?
#480 • • Juki54 Guest
Oliks Heikki lauantaina mitää?