krapulatopic

580 posts, 29 pages, 138,896 views

#441 • • sixtus Guest

Ihan paska fiilis... Töissäkin homma kusee 10,- :roll: :happyroll: :happyroll: :happyroll: :roll:

:D

Aika sama. 3 päivää takana joista 2 vikaa mökillä. Pikku kohmelo.
#442 • • salaisinko Guest
tuli, oli ja meni. tosin oli taas sellainen ettei eilen auttanut kui nukkua koko päivän :(
#443 • • happosepi Guest
Firman kesäkauden avajaiset eilen. heräsin 05 vihlovaan päänsärkyyn, siihen jäi unet sitten. Eikä vittu yhtään ainutta särkylääkettä koko kämpässä. Laattaaminen kuului tottakai asiaan. Sekin on vielä normaalia hirveämpää, kun tuntuu että pää halkeaa samalla. Sitten vapinaa, hikoilua ja kellon katselua "vittu kohta pitäis lähtee, kohta..". No, sainpa taisteltua itseni apteekin kautta töihin, jossa kyyhötin itsekseni ekan tunnin kellarin asennustilassa, johon harvemmin kukaan sattumalta eksyy. No, pari buranaa teki ihmeitä ja olo helpottui yhtäkkiä, kymmenen pintaan oli jo pahin ohi. Loppupäivän on ollutkin leppoisan raukea olo, eikä työntekö kiinnosta pätkääkään :) Vielä reilu pari tuntia ja pääsee kotiin pötköttelemään. Tulipa taas opittua (vähäksi aikaa), että ne viinit kannattaa jättää rauhaan...
#444 • • Ms. Piipi Guest
:cool:

pientä on joo, väsymys ehkä pahin, muuten ihan ok tila, toisataiseksi.... Nukuin vaan tunnin, krooh, nyt pitäs jaksaa olla koko päivä alerttina. Toivottavasti ei joku päiväkrapula yllätä....
#445 • • Hexe Guest

pientä on joo

Eilen oli torstai! Terassipäivä? :D
#446 • • drS Guest
yhellä kävin pääsykokeen jälkeen, join vain kolme, mut sit piti illalla lähtee viä kaverin kaa yhelle, pari meni, mut sit se yks häiskä herkisty ja toi koko porukalle salmarit, mut sit mä heräsin ja lähin töihin ja ny väsyttää.
#447 • • Ms. Piipi Guest

pientä on joo

Juuh, niin olikin torstai, ja tänään taas perjantai... :D
Työn puolesta oli kemut Kaivolla, ja tulipa sit tsekattua SK:n Lux....
#448 • • Hexe Guest

pientä on joo

Juuh, niin olikin torstai, ja tänään taas perjantai... :D
Työn puolesta oli kemut Kaivolla, ja tulipa sit tsekattua SK:n Lux....

Viinaan kuolee!
#449 • • Hempp@ Guest
Päätettiinpä kavereiden kanssa ottaa varaslähtö juhannukseen tuossa maanantaina.
Kaveri muutti uuteen kämppään Mikkeliin, kamat kantoon, kaupasta 4 koria kaljaa,2 pulloa viinaa ja örveltämään.

Vittu mikä krapula 4 päivän kurlaamisesta.
Vittu juhannus saa mun puolesta olla en juo ainakaan kuukauteen mitään alkoholipitoista.

Ei vittu täällä ei ole Buranaa, päänsäryn voimakkuudesta kertoo paljon se että klo6 aikaan aamusta menin nukkumaan vessan lattialle kun patja tuntui niin perseeltä.
Ei vittu kun koskee nuppiin, juhannus jää mun puolesta viettämättä mä meen kotiin ja hytisen jossain nurkassa vaan kiitos...
#450 • • Salla Guest
voi vtu mikä OLO! eilen firman kesäjuhlat, missä juotiin ihan helvetisti viinaa yöhön asti. Nyt istun kaksinkerroin täällä töissä ja yritän hoitaa pari asiaa mahd pian, että pääsen olemaan kaksinkerroin kotona. Eihän tästä tuu hevon paskaakaan. En edes tajua miten olen pystynyt ajamaan tänne töihin. Oon vissiin vielä humalassakin.

Eilen pääsin pomolle mainitsemasta, että mulle kun ei tuu krapulaa.

ei helvetti... :panic: :panic:
#451 • • Hempp@ Guest
Ä*tun naapuri päryyttelee sellaisella *tun paskakärryllä aka nurmipuimurilla ympäri talon pihaa jo *ttu kolmatta kertaa tällä viikolla.
Niinkuin mitä vittua mikäs vitun fiksaatio tolla äijällä on vetää nurmea sileeksi joka saatanan päivä.Vitun säksätin ei krapulainen kestä.
Meen vetää turpaan äijää
#452 • • Mrrshan Guest
Viime lauantaina olin häissä ja vedin boolia, kaljaa ja siideriä 12 tuntia... eikä krapulaa! Yleensä saan sen helposti. Johtuiskohan siitä että sillä viikolla tuli harjoiteltua dokaamista niin ahkerasti että tulin immuuniksi...
#453 • • Remotion Guest
repeilen taas ihan täysillä hemppätin posteja :D ite join lauantain konefesteil 8-9 litraa kaljaa ja siideriä, koko päivä suorassa auringossa puolialasti, ei tippaakaan vettä eikä ruokaa ja vielä hervoton jytä koko ajan päällä. silti, ei mitään krapulaa aamulla, pieni känni vaan vielä aamullakin... olen myös immuuni
#454 • • Juki54 Guest
Reilu 50 olutta tos kolmen päivän aikana. Olo on :eek: :hearts: :scared: :right: :happyroll: :confused:
#455 • • Hexe Guest

Reilu 50 olutta tos kolmen päivän aikana.

No nyt mä tiädän mist toi Juki54 tulee! :D
#456 • • Homegrove Guest
Nyt on kamalaa. Miten tästä päivästä voi selvitä, sitä en tiedä.
#457 • • Kosmonaut Guest

Reilu 50 olutta tos kolmen päivän aikana. Olo on :eek: :hearts: :scared: :right: :happyroll: :confused:

-10 pistettä

Join kans tomset ~50 olutta ja viiniä jonkun verran, eikä pahaa oloa ollut kuin perjantaiaamulla vajaa puoli tuntia :heart:

..tais ne sunnuntaiaamun kylmät makkarat auttaa sit sen verran :roll:
#458 • • Hexe Guest
Nyt on dra... Vittu lisäks viel ihan täyn hyttysenpuremii ja kaikki paikat kipeenä...
#459 • • happosepi Guest
Ei oo varsinaista krapulaa mutta voimat on kolmen päivän karnevaalien jälkeen niin pois kun voi vaan olla. Ja aamulla töihin..
#460 • • ShapeShifter Guest
:panic: :panic: :panic:

hakee, mut siirretään krapula huomiseen