blender - esimakua tulevaisuudesta...hardia

6 posts, 1 page, 1,192 views

Avatar
#1 • • Edited theblender Guest
pari -live- keikkaa tulossa, joten laitan pillit pussiin jaon kanssa että jäisi jotain uutta näyttöä niihinkin, tässä vielä yks hitaampi minä "uusittuna" versiona..

150 bpm jokseenkin häiriintynyttä hardstyleä/tech-trancea

http://koti.mbnet.fi/hardbag/blender/trax/blender_-_humanrace.ogg

formaatti on siis oggvorbis.. laatu 96 kbps.

:)
Avatar
#2 • • Laite Guest
koitin kyllä pari kertaa kuunnella tätä, mutta en vaan tajua. melodiat kuulostaa just siltä, että ne olis heitelty ihan randomina tonne sekaan, voi olla että kuuluu genreen (?). Vähän liian synkkää kamaa mun makuuni...

Ainoa mikä sai hymyn huulille oli toi vanha tuttu acid-sample joka tuli sillointällöin.

tjooh, todella syväluotaava arvostelu :)
Avatar
#3 • • tumpsi Guest
blaahblööh.
liian jotain.
ei kuitenkaan full-of-shit matskua.
tykkään jostain tässä mut en tiä mistä.
tempo o jees.
parempi ku 175->
Avatar
#4 • • theblender Guest

koitin kyllä pari kertaa kuunnella tätä, mutta en vaan tajua. melodiat kuulostaa just siltä, että ne olis heitelty ihan randomina tonne sekaan, voi olla että kuuluu genreen (?). Vähän liian synkkää kamaa mun makuuni...

Ainoa mikä sai hymyn huulille oli toi vanha tuttu acid-sample joka tuli sillointällöin.

tjooh, todella syväluotaava arvostelu :)




tosin sekin saattaa antaa tollasen kuvan ku tätä biisiä on tullu säädettyä jo liian kauan, melodiat vaihtuneet niin moneen kertaan että ei oo koskaa oikee miellyttäny, tarkotat randomilla vissiin tota pianosydeemiä? se kyl tosiaan käy tuolla hassusti ainakin tokaan otteseen, täytyy korjata asia ennen kun laittaa tätä eteenpäin.. muut melodiat menee kyl genrensä mukaan ihan normisti nostatuksen jälkee mukaan ja jo vähän sitä ennen...

hyvä vinkki ja siitä kiitos... asialle pitänee tosiaan tehdä vielä jotain..
Avatar
#5 • • Laite Guest
lähinnä eniten toi huuvereiden melodia häiritsi, toisaalta mä en oo mikään kauhean synkän musiikin ystävä, mutta silti tossa vois olla huomattavasti parempi toi melodia. nyt tohon ei oikein pääse kärryille kun siitä ei saa millään kiinni. hmhmhmmm... en kyllä osaa sanoa mikä mättää, mutta jotenkin ehkä hieman yksinkertaisempi ja erilaisesti rytmitetty melodia vois toimia.
Avatar
#6 • • theblender Guest

lähinnä eniten toi huuvereiden melodia häiritsi, toisaalta mä en oo mikään kauhean synkän musiikin ystävä, mutta silti tossa vois olla huomattavasti parempi toi melodia. nyt tohon ei oikein pääse kärryille kun siitä ei saa millään kiinni. hmhmhmmm... en kyllä osaa sanoa mikä mättää, mutta jotenkin ehkä hieman yksinkertaisempi ja erilaisesti rytmitetty melodia vois toimia.



juu juu... no niihin en koske, jos niitä nyt "huuvereiksi vois ees sanoo" ;)

toinen tykkää äidistä, toinen sisaresta...