- löynyt nyrkillä kiviseinään niin että ranne murtui
- ottanut jokaisen päivän intissä suorituksena ja pyrkinyt tekemään sen mahdollisimman täydellisesti 362 vuorokauden ajan :eek:
218 posts, 11 pages, 38,391 views
Pöllin teini-ikäsenä kavereiden kanssa myöhään illalla pienen rautasen ristin hautausmaalta hioin ruosteet pois ja maalasin sen kämpillä mustaksi spray maalilla. Mun yks kaveri joka oli satanisti laitto sen sitten myöhemmin kämppänsä seinälle väärinpäin. Koristi mukavasti kahvipöydän vierustaa :laugh:
Joo, hautarauhan rikkominen on kyllä yksilön ylväimpiä saavutuksia. Heh,
muokin alko ihan naurattamaan kun ajattelin niitä omaisia, joitten rakkaan
viimeinen leposija oli turmeltu jotta joku ahdistunut vesipääteini saa kahvi-
pöydännurkalleen koristeen, jolla voi shokeerata vanhempiaan.
Mitä te vekkulit seuraavaksi keksittekään? :hearts:
tämä kuuluisi paremmin kategoriaan, mitä tyhmintä olet tehnyt :panic:
...ja ei kai satanisteja noi ristit kiinnosta. Saatananpalvojia ehkä enemmänkin?
Neuvonut turisteja ajamaan väärään suuntaan.
Mee pois mun boardilta! :crybaby:
Olen
-tallonut 4-vuotiaana pallomereen sammuneen miehen naaman päälle
Ook vähää lesooooo?! :laugh: :D- ottanut jokaisen päivän intissä suorituksena ja pyrkinyt tekemään sen mahdollisimman täydellisesti 362 vuorokauden ajan :eek:
Jos se mies on 4-vuotiaana sammunu pallomereen, niin miksi sita piti naamaan potkia?-tallonut 4-vuotiaana pallomereen sammuneen miehen naaman päälle
Jos se mies on 4-vuotiaana sammunu pallomereen, niin miksi sita piti naamaan potkia?-tallonut 4-vuotiaana pallomereen sammuneen miehen naaman päälle
NO VOI JUMALAUTA SÄ ET KYLLÄ LOPETA KOSKAAN!
...
Mee pois mun boardilta!
- Takana lukuisia yhdenillanjuttuja ilman kumia, ainoastaan yksi tärppi.
- Takana lukuisia yhdenillanjuttuja ilman kumia, ainoastaan yksi tärppi.
Muksu vai tauti?
- Tunnen Urmaksen
- mä olen armeijassa hiihtänyt avantoon rynkky kaulassa pelkkä lumipuku päällä (en vahingossa, kaikkien piti tehdä se)
samma här. oli kyl viimeinen kerta rauhan aikana ainakin...
sekä eksynyt pahasti Kuala Lumpurissa, on the bad side of town. ei mikään herkkumesta