Mitä erikoista olet tehnyt?

218 posts, 11 pages, 35,843 views

Avatar
#101 • • miikkaL Guest

Eikös keskimääräisesti jokainen mies ole ainakin kerran koittanu ottaa itseltään suihin..?

No tästähän Timmolle seuraava haaste. Joogatunneille vaan. Nyt pystyy sanoo kumppanille, että "niele vaan, ei se niin iljettävää ole." Mut mitäs ku se toinen sanoo: "Emmä tota haluu suuhuni ottaa."



Tossahan olisi ideaa kun alkais oikeen treenaamaan. Olis niin hienoo jossain yhden illan jutussa pujottaa kortsu päälle omalla suulla :hah:
Avatar
#102 • • LindaGP Guest

Tossahan olisi ideaa kun alkais oikeen treenaamaan. Olis niin hienoo jossain yhden illan jutussa pujottaa kortsu päälle omalla suulla :hah:



Mä en muista missä telkkuohjelmassa näin tämän ihan ihme hyypiön joka todellakin taipui näin. Esiintyy muistaakseni vielä tämän taidon kanssa. Oli aika hurjan näköistä.
Avatar
#103 • • Timmo Guest
Tästähän keskustelu aukes... :D

Joo, siis en ole ottanut itseltäni suihin, en taivu siihen. Voin kyllä sanoa, että tuon saman tempun on tehnyt aika moni muukin mies...

Sixtus: LeaphioN on entinen Nurmijärveläinen... :heart:
Avatar
#104 • • Leaphion Guest


:eek: :eek: :eek:

V'ittu te Lohjalla, Nurmijärvel tms. paikoissa asuvat tyypit ootte omituisia! :D



Ah. Kiitos.

Otan itse ton kohteliaisuutena, ja jos Timmosta puhutaan, sperman
syönti ei omien muistikuvien mukaan ole niitä pahimpia juttuja mitä
tämä mies on onnistunut tekemään. Tosin siinä vaiheessa kun taso
meni liian alhaiseksi, pääsin onneksi muuttamaan Lohjalle. :excellent:

Edit: Taedium, tiedän tyypin joka osaa nuolla kyynärpäätään.
Suhteellisen häiriintyneen näköistä touhua moinen.

Edit2: Ja kun kerta puhe tästä muffaamisesta tuli, niin voin myöntää
saaneeni vuoden 1999 Kätevin Mies-palkinnon Nurmijärven Yhteiskoulun
ysienpäivänä.
Avatar
#105 • • Timmo Guest


jos Timmosta puhutaan, sperman
syönti ei omien muistikuvien mukaan ole niitä pahimpia juttuja mitä
tämä mies on onnistunut tekemään.



khrm.....hyshyshys!! :happyroll:
Avatar
#106 • • Taedium Guest

1999 Kätevin Mies-palkinnon Nurmijärven Yhteiskoulun
ysienpäivänä.

No siitä sitten maailmankiertueelle kisaamaan. Suosittelen aloittamaan Tokion "Fists of Fury" -kilpailusta.
Avatar
#107 • • Zeraf Guest


Onkohan kukaan tehnyt niin paljon kirjaston myöhästymismaksuja kuin minä. Viime vuoden saldoksi tuli joka tapauksessa päälle 200e maksua. :(



Mulla on himassa joku Bassment jaxxin platta, joka on ollut ainakin
viitisen vuotta lainassa..

Paljonkohan olen velkaa? :crybaby:



Ei sulla vielä mitään hätää. Multa löytyy yhä yks kirja hyllystä joka on ollut jo ainakin 10 vuotta lainassa. Takakannen sisällä on vielä se lainauslappu jota silloin ennenvanhaa käytettiin kun lainaussysteemit oli vielä aika muna-asteella. :crybaby: Se on vaan jäänyt tonne kun muutettiin siitä kirjaston läheisyydestä 30km päähän eikä siellä ole enää tullut käytyä. Täytyy käydä palauttaas jahka tässä joutaa, haluun vaan nähdä sen virkailijan ilmeen sen tehdessäni, siitä voi vähän maksaakkin. :D
Avatar
#108 • • Zapa Guest

Tossahan olisi ideaa kun alkais oikeen treenaamaan. Olis niin hienoo jossain yhden illan jutussa pujottaa kortsu päälle omalla suulla :hah:



Mä en muista missä telkkuohjelmassa näin tämän ihan ihme hyypiön joka todellakin taipui näin. Esiintyy muistaakseni vielä tämän taidon kanssa. Oli aika hurjan näköistä.



Manumissionissa oli äijä joka taipui itsetyydytykseen lavalla ja jengi tietysti hurras.
Avatar
#109 • • Leaphion Guest

1999 Kätevin Mies-palkinnon Nurmijärven Yhteiskoulun
ysienpäivänä.

No siitä sitten maailmankiertueelle kisaamaan. Suosittelen aloittamaan Tokion "Fists of Fury" -kilpailusta.



:D

Mä en itseasiassa oo ollenkaan yllättyny että Japanissa
moisesta kisataan. Vois nyt kuitenkin vaikka alottaa noista
Käteenvedon SM-kisoista. Jos vaikka joku sponssi huomais
ja yhtäkkiä oliskin bukkake-tähti.

No toi oli aika toiveajattelua.

No, jos ollaan vielä topicissa niin vois sanoo että:
- olen katsonut vierestä kun joku on tuottanut sata (kyllä 100)
pierua putkeen n. 15min sisällä. Ei muuten haissut paljoa...
Avatar
#110 • • Taedium Guest

Mä en itseasiassa oo ollenkaan yllättyny että Japanissa
moisesta kisataan.

Jatka siitä Kiinaan Jing wu ying xiong (Fist of Legend) -turnaukseen. Ihan Euroopastakin tietty Puolan "The Sound Of One Hand Clapping" -turnauksessa, jonka hallitseva mestari on paikallinen Kristof Kaczmarek. Tai Espanjaan "El Sueño del mono loco" (The Mad Monkey) -kisaan, jota tällä hetkellä amerikkalainen Harry Palms hallitsee.

yhtäkkiä oliskin bukkake-tähti.

Musta tuntuu (I feel black) että sun kannattaa tossa kääntyä serotonotin puoleen. :D

"...ja äidin silmät on sumeat jo..." - Maija Vilkkumaa

(Millähän ne on sumentunut?)
Avatar
#111 • • Remotion Guest

Eikös keskimääräisesti jokainen mies ole ainakin kerran koittanu ottaa itseltään suihin..?


:scared:
TAI VALMISTAA TOMAATTIKEITTOA TAI RAKASTELLA ALAIKÄISIÄ?

EI!

oho cäpsi jäi päälle.
Avatar
#112 • • Leaphion Guest

Jatka siitä Kiinaan Jing wu ying xiong (Fist of Legend) -turnaukseen. Ihan Euroopastakin tietty Puolan "The Sound Of One Hand Clapping" -turnauksessa, jonka hallitseva mestari on paikallinen Kristof Kaczmarek. Tai Espanjaan "El Sueño del mono loco" (The Mad Monkey) -kisaan, jota tällä hetkellä amerikkalainen Harry Palms hallitsee.



No tuota. Tää on ehkä vähän OT, mut mua rupes kiinnostamaan
millä perusteilla ne tota arvostelee? Laskeeko ne kestoaikaa, vai
sitä kuinka nopeasti tulee? Saako erityisen kovasta siittiöprosentista
plussaa, vai onko sperman oltava mahdollisimman vetistä? Ja siis
niinku miksei?

Musta tuntuu (I feel black) että sun kannattaa tossa kääntyä serotonotin puoleen. :D



No. Tässä taas päästään siihen, että serotonot on entinen
Lohjalainen. Ja siis psykebileet missä me ollaan soittamassa
poliisin kanssa samaan aikaan ei oo bileet, jos me ei saada
naista bukkaken merkeissä bäkkärille.

Sääli vaan ettei kyl olla viel saatu. Kerran melkein. :hearts:
Avatar
#113 • • Taedium Guest

Tää on ehkä vähän OT, mut mua rupes kiinnostamaan
millä perusteilla ne tota arvostelee?

Monissa on useampi osa-alue. Tyyli, nopeus, määrä, toistojen lukumäärä, sekä toistonopeus on sellaisia, mitkä yleensä on noissa.

Ja kuten Plattarilla, on ainakin Eurooppalaisissa kilpailuissa ns. "Freestyle" -osio, jossa pitää oma, uusi, tyyli näyttää ja se arvostellaan. Oma suosikkini on 1998 Puolanmestaruuskisoissa juurikin tämän Kristof Kaczmarekin tyylinäyte "Reverse Backstroke Overshoulder Spinner".

Ja siis psykebileet missä me ollaan soittamassa
poliisin kanssa samaan aikaan ei oo bileet, jos me ei saada
naista bukkaken merkeissä bäkkärille.

Sääli vaan ettei kyl olla viel saatu.

Eli jos te ette saa naista bäkkärille bukkaken merkeissä, ne ei oo bileet. Ja ette oo vielä saanu naista sinne. Joten ette ole olleet soittamassakaan bileissä, vaan jossain muissa tilaisuuksissa?
Avatar
#114 • • sauce Guest
- kännissä pyytänyt kaverilta "selkään". sain ja olin rampa 2 viikkoa.
- kännissä pyytänyt kaverilta turpaan. löi ja lähti taju. rikoin kaatuessani jonkun matriisin. tuli sanomista mulle.
- pyydettu esitanssijaksi edesmenneeseen "puuteriin"?!? en ymmärrä miksi. en mennyt.
- pitänyt radiossa teemapäivän "rakkauden iltapäivä". soitin vain john lennonia ja puhuin maailmanrauhasta. ja kuinka teknossa on kyse muustakin kuin huumeista. radion kohderyhmä lienee 30-60v. työläiset.
- tuhlannut illassa 360 euroa viinaan.
- saanut liput ruisrok2002 juomalla 3kaljaa minuuttiin.

voisin todeta että olen tehnyt 99% tyhmistä teoistani joko päihteissä tai niiden jälkitiloissa. että sellasta näkökulmaa. mutta se on menneen talven lumia.

niin ja mennyt päivällä tallinnaan, siellä illalla depeche moden keikalle, nukkunyt viidentähden hotellissa 1½tuntia, lähtenyt 15m/s tuulella katamariinilla helsinkiin ja yhdeksäksi töihin. työpäivä kesti 38tuntia. että sellanen reissu.

*edit. pieni sensuuri tekee aina hyvää.*
Avatar
#115 • • Roz Guest

Oon saanu Matti Nykäsen nimmarin käsivarteeni ruotsinlaivalla.


aaah, miten mä voisin unohtaa ton ...NIIN MÄKIN
ja tapahtui vielä laivan vessassa!!!



No mutta mullapa onkin Sepi Kumpulaisen nimmari :D

Osallistuin lukiossa parin kaverin kanssa herjalla erääseen valtakunnalliseen opetushallituksen järjestämään "Maamme" -aiheiseen videokilpailuun ja voitimme sen :) Melkoinen yllätys sinänsä kun se raina oli melko kurja...
Avatar
#116 • • Leaphion Guest

Eli jos te ette saa naista bäkkärille bukkaken merkeissä, ne ei oo bileet. Ja ette oo vielä saanu naista sinne. Joten ette ole olleet soittamassakaan bileissä, vaan jossain muissa tilaisuuksissa?









Nii.
Avatar
#117 • • PrimeAl Guest
Olen

Syönyt hullunruohoa ja..

- juossut ympäri New Delhin (Intia) katuja jalat verillä viikon ajan
- mennyt samaisen kaupungin poliisiasemalle ja vaatinut saada tavata "paikan pomoa". Ottanut siinä välillä hiukan turpaaan alemmilta konstaapeleilta kunnes lopulta kun vaatimiseni ei lakannut tavannut ylikommisaarin
- vaatinut ylikommisaarilta hasista
- saanut ylikommisaarilta hasista (!!??!?)
- kävellyt ilman seurauksia ulos rakennuksesta
- sanonut toiselle poliisille että voisin koska tahansa heittää hänet ilmaan ja pyörittää ympäri ilmassa
- ottanut poliisilta bambukepistä turpaan keskellä Intian luxushotellikatua
- joutunut ensiapuosastolle sidottuna sänkyyn paskat housuissa ja saanut morfiinia suoraan suoneen
- irroittanut itseni siteistä, repinyt tiputuspiuhat irti ja marssinut ulos sairaalasta
- kirjoittanut alle paperin jossa lukee ettei mitään ole viety minulta kun minulta oltiin viety 4000 mk
- Mennyt lentokentälle hakemaan lippua ilman penniäkään rahaa, tullut viedyksi lentokenttäviranomaisten toimistoon kapteenin puheille, vienyt kapteenin hatun narikasta ja laittanut päähäni ja vaatinut saada ruokaa
- saanut uskomattomia määriä psyykelääkkeitä intialaisessa sairaalassa

ainiin ja olen mä kerran ala-asteen diskon arpajaisissa voittanut silja-risteilyn ;)
Avatar
#118 • • Funkatronik Guest
Otattanut itsestäni homoeroottisia alastonkuvia ja laitattanut ne Internetiin, jonka johdosta yhdistys jonka tapahtumassa kuvat oli otettu joutui Keravan nuorisotoimen mustalle listalle puoleksi vuodeksi. Olivat kuulemma printtikopiot kiertäneet kädestä käteen nuorisotoimen toimistossa.
Avatar
#119 • • iris Guest
Olen
-nähnyt Speden lentokentällä. Ruutuhousuissa.
-kiinnittänyt Juicen huomion viehkolla olemuksellani :hearts:
Avatar
#120 • • Moonlighter Guest
Tuosta miesten blowjob-do-it-yourselfistä tuli mieleen että monikohan taipuisa tyttö on onnistunut nuolemaan pimpsaansa? Think yoga... Ilmoittautuuko kukaan? :hah: