-ajanu joka talvi autolla useamman kerran ojaan
Huh! Lienee itsesi ja muiden kannalta parasta, että lopetat autolla ajon tästä hetkestä alkaen.
Ehkä, mutta ota huomioon että en ole vielä kolhinut kertaakaan muiden autoja, vain omia ja ...ööö, tai itseasiassa äipän autoa on vähän tullu kolhittua jos ollaan tarkkoja, kun se oli tossa taannoin vähän pidemmän aikaa mulla käytössä.
Mut luulen ettei kovin moni oo yöpyny Norjan korkeimman vuoren huipulla kesämakuupussissa. Kiipesin kavereiden kaa Gittertindin huipulle minimalistisessa hengessä jota silloin kiivaassti kannatettiin. Päätettiin yöpyä huipulla kun ei oltais keretty samana päivänä takas, meillä kun tää liikkeellelähteminen on yleensä ollut kankeaa. Mulla ja kaverilla oli vaan 600g painoiset kesämakuupussit mukana + avaruushuovat makuualustana(n. 1mm paksua matskua). No, siihen sitten lumen päälle pitkäkseen, taivasalle Se oli mun ikimuistoisin yö tällä hetkellä :D Rinne oli kalteva, joten koko ajan meinas alusta lähtee alta. Piti laittaa kiviä jalkopäähän että olotila pysyisi staattisempana. Nukkumisesta tullu mitään, mutta oli tähtitaivas mitä katsella. Laitoin vielä repun makuualustan päälle että eristäis maasta vähän enemmän. Mun kalliit arskalasit oli tietysti repussa ja se koitui niiden kohtaloksi. Yöllä oli pakkasta niin paljon että juomat oli aamulla eri faasimuodossa kuin olisin toivonut. Aamulla olin ihan kuolemanhorkassa yötä suinkaan väheksymättä. Auringonnousu oli mitä mahtavin ja auringonsäteet alkoivat ajanmittaan taas lämmittämään meidän paleltuneita jäseniämme...
Tuossa tyylinäytettä paikan päältä :D --->
Ei sika :D Nyt muistinkin että meikä meni lopulta tonne kiven päälle nukkumaan, eli tuolla missä näkyy toi kauimmainen loistava avaruushuovan osa siis itse ton "nukkumispaikan" ulkopuolella. Oli se lämpimämpi alusta kuin lumi. :D
Aamunäkymää--->