> Dj Unik : wish u were here [new promo mix : tribal/prog

19 posts, 1 page, 2,504 views

Avatar
#2 • • okiru Guest
imuun meni - palaute myöhemmin :heart:
Avatar
#3 • • josk Guest
työtkin alkoivat rullaamaan kun virittelin ton winampiin duunissa :roll:
Avatar
#4 • • Milla Lehto Guest
hei loistavaa purtsi!
tää on ihan mielettömän hyvä :heart:
mahtavia biisejä, mielenkiintoinen rakenne, erinomaisia miksauksia.
kyllä jäbä osaa!!
mutta...mä en ymmärrä tota lopetusta ollenkaan. anteeksi, mutta se on mun mielestä kamala! olis loppunut niin kauniisti/täydellisesti ilman sitä.
sulla on siihen varmaan joku pointti?
Avatar
#5 • • josk Guest
toi loppu saarna on musta taas loistava!!!
Avatar
#6 • • olliS Guest
Kokonaisuutena varsin mainio miksaus!

Sanoit itse, että taisi tulla aika junnaavaa.. mielestäni juuri sopivasti junnaavaa ;) Kuitenkin selkeä progressio oli havaittavissa.
Pientä korjailua vaihdoissa, mutta eipä haitannut. Ainoa iso miinus teknisesti tulee 06 -> 07 biisien vaihdosta. Siinä menevät kyllä melodiat niin pahasti epäharmoniassa ja vielä pitkän aikaa päällekkäin, että oikein raastoi korvia! (no melkein ;) )

Mut kaikenkaikkiaan hyvä ote ja silleen, ilo tulla Illusioniin kuuntelemaan sua :heart:

(voisit muuten heittää tästä mulle kannellisen cd:n jos jaksat ;) )

edit: niin joo unohtui vielä mainita, että oon Millan kanssa samoilla linjoilla ton viimeisen skitsofrenisen ukon höpöttelyjen suhteen eli oisit voinut jättää pois, hieman latisti viimeisen biisin jättämän hienon tunnelman.. (hyvät naurut kyllä sain joka tapauksessa :D)
Avatar
#7 • • Homegrove Guest
Alku oli helvetin mainio, jotenkin mulle latistui loppua kohden... Hauska lopetus kyllä. :D

Only When I Lose Myselfistä tuli kyllä mieleen Deep Dish @ Stockholm 2002... :hearts:
Avatar
#8 • • unik Guest
Jou!
Ensinnäkin, kiitoksia palautteesta ja rehellisestä sellaisesta. Mieluusti enemmänkin ottaisin vastaan sitä.
Milla: Kiitoksia positiivisesta palautteesta ja se loppu... Mmh alunperin tarkoitus oli aloittaa miksaus sillä. Mutta ajattelin et olis ollut ehkä hieman liian pitkä alkuintro? Jonkunlainen pakkomielle iski tuon suhteen ja "pakko" oli laittaa se johonkin väliin tuohon miksaukseen. Niinpä ajattelin et parempi laittaa se sit loppuun. Kerron Milla joskus sulle koko tarinan, liian pitkä kirjoitettavaksi.
Olli: Kiitoksia rehellisestä palautteesta :-)
Hannu: Olin yllättynyt sinun palautteesta, koska luulin et loppupään biisit olis paremmin maistunut sulle. Mutta kiitos kuitenkin palautteesta.
Kuunnelkaa ja antakaa lisää palautetta, kiitos.

Juha
Avatar
#9 • • Homegrove Guest

Jou!

Hannu: Olin yllättynyt sinun palautteesta, koska luulin et loppupään biisit olis paremmin maistunut sulle. Mutta kiitos kuitenkin palautteesta.
Kuunnelkaa ja antakaa lisää palautetta, kiitos.

Juha



Se mitä itse soittelen ei välttämättä ole se ainoa juttu mistä tykkään. :D

Mielukkaammin itseasiassa kuuntelen mixejä missä on vähän eri juttu.
Avatar
#10 • • Sirius Guest
Meitsille enimmäkseen vähän liika deeppiä, mut aivan mahtavia techimpiä biisejä joukossa! Beastie Boys tossa lopussa rokkas satasella!! Oikeestaan tosta 38 minuutin kohdalta alko tulla semmosta mun mieleistä soundia enempi, joten saiskos semmosta lisää, kiitos!?

Jäbält tulee kyl ihan liika harvakseltaan soittoja tänne!
Avatar
#11 • • Toma Guest
Loistomiksaus ja pirun hienot kannet!
Avatar
#12 • • hexagon Guest
On kyllä erinomainen setti, oikein miellyttävää kamaa.
Mielenkiinnolla odotan illujen settiä Kaiun & Sakuran kanssa :)
Avatar
#13 • • kolina Guest
Sanon tähän alkuun, että oon tribalin yms. progressiivisen housen suuri ystävä ja olen kuunnellut jos jonkunmoisia alan miksauksia. Viimeaikoina oon kuunnellut lähinnä ulkomaalaisten maailmaa kiertävien dj:den settejä (Burridge, Stephan, Zabiela jne..) Otinpa sitten tämän sun miksauksen kuunteluun ja arvosteluuni. (Varoitus! Olen nyt erittäin kriittinen. ;) )

Makuasioista on turha kiistellä, mutta mun makuuni tässä setissä on vain yksi hyvä kohta: 02. S-PA - that sound, joka potkaisee setin käyntiin. Biisissä on juuri sitä draivia ja energisyyttä kuin tollasessa progebiisissä pitää ollakin. Ehkäpä turhan aggressiivinen alkuun, sillä Nukemin raita joka tulee sen jälkeen ei mielestäni jatka settiä parempaan suuntaan, vaan alkaa vähän latistaa fiilistä minimaalisemmilla saundeilla ja toisen Nukemin seuratessa alkaa jo haukottaa hivenen. Vähintäänkin toisen niistä oisin jättänyt suosiolla pois. Nukemin rummuttelun häivyttyä, luulen jo kuulleeni seuraavan biisin sata kertaa aiemmin. Ei siis mitenkään erikoinen toi Depeche Mode, liian tavanomainen ja niin perusprogesoundia kuin olla ja voi, ja vokaalitkaan ei innosta mua erityisesti. Siitä mennään taas sitten samaa rataa, miesvokaalit vaihtuvat naisvokaaleihin. Samat perussoundit jatkuu. 7-biisissä ollaan jo melodisella puolella ja... ei vain oikein sytytä toi diippi naisvokaali nyt. Mutta ei toi kyllä huonokaan ole jos melodisesta tykkää. 8 ja 9 biisejä en jaksa muuten arvostella kuin että ne eivät maistuneet mulle ollenkaan (varsinkaan tässä tietokoneen ääressä, bileissä saattas upota ehkä). 10 eli toi Atomic Grater saattais olla toinen hyvä kohta tässä setissä, ihan kiva melodinen biisi rullaavalla biitillä, mutta harmi että setti loppuukin siihen ja noihin käsittämättömiin SANOIHIN.

Voisit vähän parantaa otteitas että jaksaisin tulla Illuihin. :D
Avatar
#14 • • Seb Guest
purtsi perkele!

ensinnä kriittinen osuus: et tullut Hulkkoseen viime keskiviikkona, olisit kuullut jotain uskomatonta setitystä mieheltä.

sitten tää mixaus: muhun uppoo, vaikken ehkä tanssilattialla olisikaan settisi aikana. Vaikkakin, u never know. Mulla ehkä sama ilmiö kuin Hannulla, että muhun kolisee eniten sellaiset setit, joissa A) on biisejä joita en itse soita, B) tulee tyystin eri soundia kuin itselläni eli tesnoa/breikkiä tms. Teknisestihän äijässä ei todellakaan ole mitään huomautettavaa, ja kun vielä tiedän, että livenä kaveri on hjuva, niin pisteitä heruu A) hyvistä biiseistä ja B) mun mielestä hyvästä setin rakentelusta C) älyttömästä lopetuksesta. 8,5/10.
Avatar
#15 • • okiru Guest
Noniin, nyt vihdoin olen jonkinmoista lomaa viettänyt pois kirjoittelemasta palautteita ja aloitetaan rumba sun settiäs kommentoimalla. 3 kertaa tuli kuunneltua ja uskoisin, että jotain palautetta saan aikaseksi.

Alun intro ja sitä seurannut biisi on kyllä mainio. Maistuu kivasti ja saa peban sheikkaan. Seuraava onkin astetta hieman monotonisempi ja synkempi eli taattua Nukem laatua. Tuo alun koukku kyl toimis bileis. Sillä saa jengin lattialle ovelasti ja pidettyä siellä muutaman biisin verran.
Itsekin suosin saman artistin biisien soittelua peräkkäin, kun niissä on aika usein samoja elementtejä ja samplei niin sopii maistuvasti yhteen.
Tuo Depeche Mode on kyl maistuva biisi. Kuuntelee kyllä himassa mielellään ja Lexincon Av. tekee hyvää laatua. Kuten myös seuraava. Nimikkoraita setilles on oikein kiva :) Seuraava G-Pal onkin hyvä hieman melodisempi ja kauniimpi raita tuohon väliin. Oikein deeppii menoo tässä vaiheessa. Vaihto oli tosiaan hieman vinksin vonksin sävellajin kanssa, mutta niin pahasti ei menty ristiin, että olis tullu se "pakko_skipata_tää_kohta" fiilis. Eli en huudellu perkelettä ;) Noi loppuun asti kestävät vox / melodia biisit vaatii aina tarkkaavuutta seuraavan biisin sisääntuonnissa.
Seuraava Phoebe menee henkilökohtaisessa listassa hirveimpiin biiseihin ever! Aivan kamala. Haukuin Ollin joskus pystyyn tosta, joten sua en viitti. Ollin vielä ny pieksen, mut sää oot liian äijä jo ;)
En vaan millään ymmärrä miten joku voi digata tosta biisistä. Voksut on aivan karmeet. Pallikaris ollu varmaan selvinpäin kun on ton remiksin tehny. Intergalactic on semmonen biisi mikä toimii ainoastaan livenä imo.
Fear on kyl niin helmi biisi, mutta suosin unklen remiksii. Tää on hieman vaisumpi versio. Ihan jees mut ei nostata ihokarvoja pystyyn. Varsinkin kun biisi on tehty juuri unklen remiksin päälle. Rahastusmeininkii.
Ja voi LOL tota outroo :laugh:

Summa summarum:
Teknisesti laadukas. Pientä korjailua vain havaittavissa, joten ei suurempaa huomautettavaa. Ainoastaan tuo 6>7 oli jotenkin häiritsevä.
Selektion puolesta diggasin alun tribaalista ja deepistä meiningistä. Sopii himaan kuunneltavaksi. Ei minusta välttämättä tanssilattiakamaa. Lounge puolen fiilistelyy ehottomasti :heart:
Ja hyvä juttu on toi biisiparien laitto. Moni ei tunnu sitä harrastavan. Kiitos setistä Purtsi ja jatka samaan malliin.

-mika
Avatar
#16 • • Unda Guest
No niin, multakin kommentteja tähän..

Alkaa ehkä hieman ylikäytetyllä a cappellalla, tosin onhan se hyvä, ei siitä mihinkään pääse. Hyvä ettet kuitenkaan PQM - You Are Sleepingiä käyttänyt.. :D

S-Pa - That Sound avaakin sitten pellit komeasti, yksi viime vuoden parhaista tribaalikolisteluista ehdottomasti.

Myös Nukemiin voi aina luottaa, hyvää matskua..

No en nyt jokaista biisiä jaksa kehua erikseen, sillä eihän tässä miksissä ole kuin hyviä biisejä.. varmoja valintoja.

Miksaus on ihan jees, vähän pientä säätöö havaittavissa siellä täällä, mutta ei ihmeempiä.. Ja joo ei ne laukat ja korjailut niinkään häiritse, mutta riitasointuiset melodiat kuulostaa lähes aina hirveille..

Hyvä ettet ihan noita alkubiittejä miksannut kuuluviin tosta Wish You Were Herestä. Rupeaa aina vaan hymyilyttää, kun se alkaa Dj Rasoulin Oh Babysta nyysityillä biiteillä..

Ton äijän puheet oli joo ihan hauskoja, mutta en mä niitä kyllä mihinkään miksiin laittaisi :D

Tietysti ihan hauska yritys saada vähän omaperäisyyttä tähän miksiin, kun ainakin tämän soundin suurkuluttajalle kuten minulle setti kuulosti ehkä hieman liikaa varman päälle vedetyltä.

Mutta hyvät biisit kantaa kyllä tämän miksauksen snadien karikkojen yli ja jos ei lähes kaikkia olisi soittanut itse niin paljoa, kuulostaisi setti varmaan vielä paremmalta ja freesimmältä

Kouluarvosana 8




Seuraava Phoebe menee henkilökohtaisessa listassa hirveimpiin biiseihin ever! Aivan kamala. Haukuin Ollin joskus pystyyn tosta, joten sua en viitti. Ollin vielä ny pieksen, mut sää oot liian äijä jo ;)
En vaan millään ymmärrä miten joku voi digata tosta biisistä. Voksut on aivan karmeet. Pallikaris ollu varmaan selvinpäin kun on ton remiksin tehny.
-mika



Vedät nyt varmaan muakin turpaan, mutta loistobiisihän tuo on. G Palin Dubbi on kyllä parempi miksi, samoin MAS Collectiven versio. Saanko mä pataan kaksi kertaa, kun mulla on sekä disc 1 ja disc 2? :D
Avatar
#17 • • okiru Guest



Seuraava Phoebe menee henkilökohtaisessa listassa hirveimpiin biiseihin ever! Aivan kamala. Haukuin Ollin joskus pystyyn tosta, joten sua en viitti. Ollin vielä ny pieksen, mut sää oot liian äijä jo ;)
En vaan millään ymmärrä miten joku voi digata tosta biisistä. Voksut on aivan karmeet. Pallikaris ollu varmaan selvinpäin kun on ton remiksin tehny.
-mika



Vedät nyt varmaan muakin turpaan, mutta loistobiisihän tuo on. G Palin Dubbi on kyllä parempi miksi, samoin MAS Collectiven versio. Saanko mä pataan kaksi kertaa, kun mulla on sekä disc 1 ja disc 2? :D



Hoho :laugh:
Toi dubbi vois olla ihan näppärä. En oo sitä tosin jaksanu kuunnella. Samoin toi mas collective versio (varsinkin jos se on semmost iso bassost jytyjytyy). Enhän mää ny kehoo viitti rankaista mielen tekemistä tempuista ;) Noei :D Oma maku on paras maku, kuten joku on joskus sanonut..
Avatar
#18 • • unik Guest
Kiitoksia kaikille tosiaan palautteesta. Mukavaa että sitä on tullut runsaasti ja monipuolista, rehellinen palaute on paras palaute.
Uuden miksauksen yritän tässä tehdä mahdollisimman pian, ehkä hieman menevämpää settiä luvassa. Harmittaa kun ei tullut Illusions:in keikkaa MD:lle.
Aurinkoista kevään jatkoa kaikille ja palautetta otetaan mielellään vieläkin vastaan.

-Juha-
Avatar
#19 • • Elohopea Guest
Oli jokseenkin aivan pakko sen DBTL-setin jälkeen hakea moinen ja kuunnella ja fiilistellä. On se niin hauska tunne huomata ajavansa moottoritietä jotain 160 km/h ja vispata käsiä niin perhanasti!!!!!
Aevan loistobiisejä!!!!
Lissää kiittos!!! :D