19 posts, 1 page, 2,658 views
Jou!
Hannu: Olin yllättynyt sinun palautteesta, koska luulin et loppupään biisit olis paremmin maistunut sulle. Mutta kiitos kuitenkin palautteesta.
Kuunnelkaa ja antakaa lisää palautetta, kiitos.
Juha
Seuraava Phoebe menee henkilökohtaisessa listassa hirveimpiin biiseihin ever! Aivan kamala. Haukuin Ollin joskus pystyyn tosta, joten sua en viitti. Ollin vielä ny pieksen, mut sää oot liian äijä jo ;)
En vaan millään ymmärrä miten joku voi digata tosta biisistä. Voksut on aivan karmeet. Pallikaris ollu varmaan selvinpäin kun on ton remiksin tehny.
-mika
Seuraava Phoebe menee henkilökohtaisessa listassa hirveimpiin biiseihin ever! Aivan kamala. Haukuin Ollin joskus pystyyn tosta, joten sua en viitti. Ollin vielä ny pieksen, mut sää oot liian äijä jo ;)
En vaan millään ymmärrä miten joku voi digata tosta biisistä. Voksut on aivan karmeet. Pallikaris ollu varmaan selvinpäin kun on ton remiksin tehny.
-mika
Vedät nyt varmaan muakin turpaan, mutta loistobiisihän tuo on. G Palin Dubbi on kyllä parempi miksi, samoin MAS Collectiven versio. Saanko mä pataan kaksi kertaa, kun mulla on sekä disc 1 ja disc 2? :D