R O S K A - C L U B ultimatedancexperiencemegadancepartymix

19 posts, 1 page, 3,105 views

Avatar
#1 • • Edited hahmo Guest
tässä kaikille puristeille kummastelemista hetkeksi, muistakaa ottaa kynä ja paperia valmiiks, niin voitte alkaa etsiin virheitä heti alusta. miksannut minä, joka en ole dj..

n. 70 min.
n. 70 biisiä
n. 100 mb

www.krapula.net/ROSKA.mp3

(huom: osa allaolevista kommenteista on vanhentunut, kun ei viitsi mun häröilylle tuhlata uusia topikkeja..vanha 20min esittelypätkä löytyy tuolta välistä n.45min-65min kohdilta

virheilmoituksia otetaan vastaan toimistoaikoina arksin 09.00-11.15 ja 12.30-16.00 välisinä aikoina. ilmoituksien käsittelyyn kuluu noin 1 kalenterivuosi saapumispäivästä lukien. ilmoituksiin emme kuitenkaan vastaa.
Avatar
#2 • • sauce Guest
mitä sää nyt itteäs tollai dissailet? tää olisi ollut ihan rautaa teinivuosina työväentalon discossa! sun tarttee vaan keksiä aikakone ja palata hiukan takaisinpäin... ja sitten teet yhden trance-pätkän ja väität keksineesi sen.

mikä tää "hötsyntötsy"-kappale on? aika iskemätön kappale! tollasta kaipas niinku just lisää... tavallaan niinku raikkautta tähän ummettuneeseen skeneen...

ja toi finni-biisi on ihan tunnelmantappaja...


janos ON KLASSIKKO!!! tästä on pakko pitää! idetään hiljainen hetki hänen muistolleen... :crybaby: älkää lapset kaahatko niillä moottoripyörillä. janos on vaikuttanut mun kehitykseeni oikeesti tosipaljon... silloin joskus anssi laajensi tajuntaani enemmän kuin yksikään suppilovajvero.


tohon barbi-touhuun en koskaan lämmennyt. vaikee tajuta edes vitsinä.

mutta toi wannabemylover on aika rock... varsinkin toi bassline on niinku R.A.U.T.A.A.!!! ja kertsi. ladadidalada.... tohon kun pystyisi niin ei tarttis miettiä mitä tekis.

ja siis nää vaihdot, ihan mahtavia! ei laukan laukkaa! upeeta! mä olen haltijoissani!

mutta mikä tää überkaikubasariSAHA viisu on? aikakovaa shittii! jää kyllä Chorale kakkoseks!

loppuakohton rupes vähän loppuu rusinat pullasta, ois kaivannu vaikka jotain "I wanna be a hippi and I wanna get stoned" -viisua. sellasta rankempaa tatsia, ja kyllä yks scorpions ois tarvinnu mukaan laittaa!

lopetus oli huikea!

antasin tälle 92/10. 82 pistettä suvereenista otteesta. 8 pistettä pois kunnei ollu scorppareita, billyjeenii ja gabberiHappyhardcoree.
Avatar
#3 • • SnoXn Guest
:hearts: Janos Valmunen - Bussipysäkillä

ei tuossa niitä saksalaisia biisejä sitten ollutkaan kuin yksi.
Avatar
#4 • • hahmo Guest



mikä tää "hötsyntötsy"-kappale on? aika iskemätön kappale! tollasta kaipas niinku just lisää... tavallaan niinku raikkautta tähän ummettuneeseen skeneen...



hötsyntötsyn biisi onpi: toinen maanantai - ei tänään

tästä löydöstä kiitos jerelle, joka matkalla jyväskylän roskaan suositteli..

mun eka setti on sitten roskassa la13.3 klubilla, turussa ...vedän alkuun ihan vaan muutaman minuutin, mutta joskus viel pistän itselleni hyvääkin soittoaikaa, mutta soittaan en kyl opettele, levarit lainaan pariX päiväX ja se saa riittää :) ..niin ja helsingissä seuraavassa roskassa veivataan pussyn tarun kans back to back jos vaan keritään :)
Avatar
#5 • • sauce Guest

mun eka setti on sitten roskassa la13.3 klubilla, turussa ...



perkele. pitäisikö mun ihan oikeesti katkaista hyvä "kotiputki". edellisen kerran ulkona 4.9.2003. dynamossa. joku kikkarapää(joskin ihan nätti) yritti hieroa tuttavuutta. vitutti sellanen. lähdin kotiin. heheh.

oon tosi mukava. hehehe...
Avatar
#6 • • Edited hahmo Guest
kyllähän roska pitää kokea.. meet vaan ensin ostaan eurolla kamppeet ja kassin kaljaa pohjiks..ja saavu paikalle jo ysiltä :)
Avatar
#7 • • Quu Guest
La Bouch - Be My Lover :eek:

Tää on oikeasti ihan kipeän hyvä raita, ettei sitä sais upottaa tuohon sontakasaan!

Muuten esimerkillinen setti. Jatkakaa.
Avatar
#8 • • rvc Guest
Kiitos tästä!

Toit elämääni uutta valoa =)

...vittu mitä paskaa...
Avatar
#9 • • Hansu Guest

janos ON KLASSIKKO!!! tästä on pakko pitää! pidetään hiljainen hetki hänen muistolleen... älkää lapset kaahatko niillä moottoripyörillä.


Kukamitähäh! Onks Janos Valmunen potkassut tyhjää?? Milloinkas tää tapahtui? R.I.P.

La Bouch - Be My Lover :eek:
Tää on oikeasti ihan kipeän hyvä raita, ettei sitä sais upottaa tuohon sontakasaan!


Word! La Bouchelta kolahti kyllä itelle vieläkin paremmin You Wont Forget Me.
Avatar
#10 • • sauce Guest

Kukamitähäh! Onks Janos Valmunen potkassut tyhjää?? Milloinkas tää tapahtui? R.I.P.



Kesällä 1999 Janos löytyi kuolleena Vehmaalaiselta pikkutieltä vuosimallia -69 olevan museomoottoripyöränsä (sivuvaunullinen) selästä. Janos on haudattu Kalannin hautausmaalle, joka sijaitsee n. 10 km Uudenkaupungin keskustasta

Janoksen musiikin kuuntelijat jäävät suremaan.

lähde: http://www.sunpoint.net/~karvis2/janos_bio.htm

r.i.p. :(
Avatar
#11 • • hahmo Guest
janos valmunen on yksi suurimmista muusikoista, jotka ovat vaikuttaneet roska-clubin syntyyn. roskassa ei ole tarkoitus loukata ketään ja janos valmusta emme luokittele roskaksi, vaikkakin soitammekin sitä joka ilta.

..omia lempibiisejään männä vuosialta jokainen kuulee varmasti roskassa, mutta muutama huvittavin loukkaus tässä:

helsinki, hesperia..dj kimikk soitti bomfunkin freestylerin kun ville ja riku (bomfunks mc's) odotti soittovuoroaan selän takana :)

tampere, edellinen...dj quide soitti kari peitsamoa, kari peitsamon astellessa sisään ja kummastellessan meininkiä :)

..mut lisää joskus..väärä topic...janos rokkaa :)
Avatar
#12 • • Edited hahmo Guest
huom: osa viesteistä vanhentunut, kun tuli muutettua teksiä ja miksiä..
Avatar
#13 • • egz Guest
nyt vedit scatmanilla pisteet kotio aikalailla :D
Avatar
#14 • • murQla Guest
HUH HUH :laugh: :crybaby: :eek: :D :cool:
Avatar
#15 • • Hallaaa Guest
kauheeta kuraa! :eek:

toimis ehkä 3l:n viskipullon jälkeen, tai sit ei :right:
Avatar
#16 • • Edited jouni a Guest
Yhtä Takuuvarmaa Paskaa, kuin aikasempikin!! :cool:

Kolmasosa vasta takana ja vakuuttanu näinkin hyvin...innolla venaa loppu-
settiä...toivottavasti yllättäis jotenkin paskamaisesti tai vittumaisesti!

Tää Pink panther suomikäännös on kyllä ihan berberistä!!! :angry:
Avatar
#17 • • jouni a Guest
edit: roskakälli! piti tehä editti, eikä quote :confused:
Avatar
#18 • • Teemu T Guest
VÄHÄNKÖ asiallista menoo!!

The summer is crazy :heart:
Avatar
#19 • • Hansu Guest
Vaikka ikävuodet alkavat painaa jo tanssijalkaani toit tällä miksauksella elävästi teinivuodet takaisin - God bless you :cool: