DLM Vs. Diffás - Selection: 1 (Progressiivista housea)

16 posts, 1 page, 1,750 views

Avatar
#2 • • grno Guest
typo sulla muuten tos kannessa..:winkwink:
..vai onks se sittenkin tarkotuksella :confused:
neitsyys meni sit näissä hymiöissäkin
:D

Posts: 3,707

#3 • • :D

typo sulla muuten tos kannessa.



typo? mikä missä?

edit: aijoo tarkoitat varmaan tuota ensimmäistä raitaa, joka on siis
tarkoituksella rikottu. kun biisin rikottua biittia, niin ajattelin et särjenpä
nimenkin ;)
Avatar
#4 • • Homegrove Guest
Eka biisi:
Mainio intro, olisin kiinnostunut. ;)

Toka biisi:
Mainiota deeppi progea Chablen ja Holdenin hengessä, tätä onkin jo tullut soiteltua.

Kolmas biisi:
Helvetin hyvä, on kanssa tullut soiteltua.

Neljäs biisi:
Ei oikein napannut, hiukan tylsä.

Viides biisi:
Tästä nyt ei vaan saa mun henk koht makuun tippuvaa versiota näemmä.

Kuudes biisi:
Loistava versio noinkin kuluneesta biisistä, maistuu mulle.

Seitsemäs biisi:
Paras näistä, tosin alkuperäistä kuulematta on vaikea arvoida remixin onnistumista.

Kahdeksas biisi:
Hirveä vokaali aiheutti pikakelauksen.

Vika biisi:
Vallan mukavan oloinen, ei kylläkään sovi ohjelmoinnillisestä tähän kohtaan biisiä. Filleri sanan positiivisessa merkityskessä. Tästäkin kopio kyllä kelpaisi. :D

Summasummarum. Kannattaisi ehkä oikeasti alkaa noita sun omia juttuja jo lähettää proge-lafkoille, paskempaakin musiikkia sillä genrellä julkaistaan ja paljon.
Avatar
#6 • • murQla Guest
hyvältä kuulosti...en nyt tässä ala tän tarkemmin analysoimaan mut pidin kyllä lähes kaikista...kyl näit soittelis :happyroll:
:D

Posts: 3,707

#7 • • :D

hyvältä kuulosti...en nyt tässä ala tän tarkemmin analysoimaan mut pidin kyllä lähes kaikista...kyl näit soittelis :happyroll:



Jotkut näitä on soitellutkin. Bt oli kuukauden verran esim. markus schulzin
top10:ssa. Sit jotain pienempii klubiresidentteja euroopasta uteli tota
kakkosraitaa. Sit toi raumalainen progeihme kans ^__^
Avatar
#9 • • ville e Guest
:eek: :eek: :eek:

jumatsuga, mitä matskua! Ehdin kuuntelemaan kolme ekaa, ja tykästyin ihan mielettömästi! Kuinka uskollinen toi great escape on orkkuversiolle (en ole kuullut originaalia)?
:D

Posts: 3,707

#10 • • :D

great escape on orkkuversiolle


En ole vieläkään kumpaakaan originaalia Bt:ta mistään saannut, et vois
vertailla. :() Oli miten oli, nyt rakennettu mun maun mukaan. :)
Avatar
#11 • • Juki54 Guest

Eka biisi:
Seitsemäs biisi:
Paras näistä, tosin alkuperäistä kuulematta on vaikea arvoida remixin onnistumista.



On kyllä loistava :hearts:
Avatar
#13 • • Das.Jonna Guest
Aivan loistavaa settiä!!!

Loistavat biisivalinnat noin remiksauslähtöpohjalta, originaalit kun ovat aikas vaikeita peitota, sen verta hyviä ovat.

Tuo kakkosbiisi onkin jo "pitkän" aikaa pyöriny soittolistalla, kaunista ja syvää meininkiä. Muutkin biisit olisi hieno saada kokopitkinä.

Kyllä teiltä näyttää löytyvän potentiaalia vaikka mihin. Julkasua vaan kehiin ja demoa eteenpäin.

Isoa peukaloa vaan näytän. Namikarkkia!
Avatar
#14 • • timoteus Guest
Kuuntelinpas tän....ja yllätyin, positiivisesti tietenkin :excellent:

Eli erittäin loistavaa materiaalia...varsinkin noi pari ekaa OMAA raitaa ja remiksi Cafe Del Marista ovat mun suosikkeja näistä biiseistä. Joistakin muista paistaa ehkä hieman läpi niiden tekemiseen kulutetun ajan vähyys (ehkä?) mutta lisää pientä säätöä niin laatu paranee....ja kukakohan mäkin oon mitään laatua arvostelemaan :D

Mut anyways...thumbs uPP!!
:D

Posts: 3,707

#15 • • :D

Muutkin biisit olisi hieno saada kokopitkinä.

Jos olet Impacteihin tulossa Turkuun, nyt Lauantaina, niin voisit
mahdollisesti saada haluamasi raidat cdr formaatissa. Paa vai privas mitä
haluat näistä :)

Timoteus, joo. Moni noista biiseista on vielä ns. kesken. Ja jääkin kesken,
kovalevyrikon takia. :(( Jos olis ollut fiksu ja filmaattinen olisi ottanut
kaikista raidoista ja raitojen datasta backupit. Ei vaan voi voittaa kun on
tyhmä pää! :/
Avatar
#16 • • Kosmonaut Guest
Kivoja biisejä :) Jotku oli vähän mitäänsanomattomia, mutta joukkoon mahtui myös todella hyviä kappaleita!

Eka biisi oli mahtava, tosi siisti toi leijuntasoundi. Tokasta en oikein välittäny, toi tyyli ei oo ihan mun makuun. Aika makee breakdown tosin.
Kolmas biisi oli kieltämättä ihan hyvä, muttei tämän setin paras kylläkään. Pianot oli ihan kivat. Neljännestä biisistä tykkäsin todella! Kiva sähköinen soundi ja siistit noi miesvoksut. Music oli vähän ykstoikkonen ja mitäänsanomaton. Cafe Del Marista ihan ok remix, ei paras mutta ei huonoinkaan :) Mielestäni setin paras biisi oli seiska. Tätä soittaisin varmasti itsekin! Juuri tuon tyyppisistä synasoundeista tykkään. Muut eivät ole näköjään pitäneet Force Of Gravitystä, mutta mä ainakin tykkään noista voksuista. Muutenkin biisissä on aika kiva tunnelma. Ehkä vähän turhan pop mutta kuitenkin. Tätäkin vois ite soitella, toi breakdown on tosi mahtava! Vois tsekata muutkin remixit tästä.. Toi vimppa biisi tuntuu vähän ylimääräseltä, Force of Gravity ois ollu just hyvä lopetusbiisi. Se ei muutenkaan oikein iskeny, näin ekalta kuuntelukerralta tuntui ainaki vähän tylsältä.

Kaiken kaikkiaan kivaa matzkua, voisin tsekata sun tuotantoa tulevaisuudessakin :) Mihinkään tekniseen puoleen en osaa sanoa juuta enkä jaata, koska musaa en itse tee. Millä muutet teet biisisi jos saa kysyä?