Kuuluu tyyliin :)
d.)Joku vähintään 50-vuotias mummo käy päälle
Mikään ei o kauniimpaa kuin uv-valossa tanssiva 65v. mamma jolla on harvasilmunen neule päällä.. tiettekste, semmonen mistä paistaa tissiliivit violettina läpi
78 posts, 4 pages, 10,530 views
Kyllä se nykymeininki kun käydään bileissä vaikka ei edes tykkäisi kyseisestä musiikista sen takia että se on "cool" ja että "skeneen pitää kuulua jos haluu olla jotakin" vituttaa, ja lujaa.
Mä syytän tästä(kin) terveysintoilijoita, prk*l... no okei, jos savu aiheuttaa astmaatikoille oireita tai jos strobo ei sovi epileptikoille niin tuollaisen bilepaikan oveen vois vaan laittaa varoituskyltin sen sijaan että nihkeilee noiden 2 efektin käytössä... Noh, kun bileet on nykyään lähes aina "tanssiravintoloissa" niin siihen varmaan vaikuttaa paikan omistajan linjaus joka on yleensä että halutaan mahdollisimman paljon maksavia asiakkaita sisään joten kaikki vähänkin mahdollisesti jotakuta häiritsevät tekijät minimoidaan.Edit: Mistähän yleensäkin johtuu savukoneen aika nihkeä käyttö tällä hetkellä? Itsekin kyllä diggaan sellaista pikkutilaa, mikä on aivan totaalisen täynnä savua, että tanssiessa näkee vaan omien raajojen
heiluvan seassa ja muista bilettäjistä näkyy hät'hätää vilaus selkää
tai kättä...
Kyllä se nykymeininki kun käydään bileissä vaikka ei edes tykkäisi kyseisestä musiikista sen takia että se on "cool" ja että "skeneen pitää kuulua jos haluu olla jotakin" vituttaa, ja lujaa.
Siis sanokaapa joku yksikin ihminen joka toimii noin? Näitä samoja syytöksiä on esitetty suunnilleen niin kauan kuin itse olen bileissä käynyt (1992-) ja yhtä vähän pohjaa niillä on aina ollut. Kyllä aika nopeasti karsiutuu sellainen jengi veks joka ei diggaa siitä musiikista pätkän vertaa. Jos haluaa käydä "näyttäytymässä" on olemassa lukematon määrä parempia paikkoja kuin "bileet", kuka helvetti nyt kelaa sillä lailla että "ooh, tuo käy bileissä, onpa khuulia"?
Täähän on samanlaista hevonpaska "true"-meininkiä, mistä joku blackmetalskene on malliesimerkki.
Luulisi Suomen biletarjonnasta löytyvän kaikille ne sopivat bileet...
Siis voi vittu mitä purismia.
Minusta purismi on positiivinen sana. Jostain syystä siitä saa negatiivisen kuvan. Minusta puristi on asialleen omistautunut henkilö, joka tietää mitä haluaa. [/b].
Tällöin itse musiikki jää taka-alalle ja siitä näyttäytymisestä ja hengaamisesta tulee se juttu.
Siis sanokaapa joku yksikin ihminen joka toimii noin? Näitä samoja syytöksiä on esitetty suunnilleen niin kauan kuin itse olen bileissä käynyt (1992-) ja yhtä vähän pohjaa niillä on aina ollut. Kyllä aika nopeasti karsiutuu sellainen jengi veks joka ei diggaa siitä musiikista pätkän vertaa. Jos haluaa käydä "näyttäytymässä" on olemassa lukematon määrä parempia paikkoja kuin "bileet", kuka helvetti nyt kelaa sillä lailla että "ooh, tuo käy bileissä, onpa khuulia"?
Re: Hallmark 4v @ Maestro
Lyhyesti sanottuna odotukset olivat siis korkealla ... ja lopputulos oli vielä parempi: Nämä bileet kiilasivat kirkkaasti tämän vuoden parhaimmaksi tapahtumaksi ja all-time-favouritenä laittaisin nämä todella korkealle ...
Ilta meni 95% tuttujen kanssa jutellessa, joita tuntui olevan enemmän kuin suusta löytyi sanoja.
Mikään ei o kauniimpaa kuin uv-valossa tanssiva 65v. mamma jolla on harvasilmunen neule päällä.. tiettekste, semmonen mistä paistaa tissiliivit violettina läpi
Tiedä muista, mut mie kyl tykkään soitella settien sekaan jotain remiksattua poppishittiä :)
Kuuluu tyyliin :)