Wanted: DJ Tampereelle soittamaan

13 posts, 1 page, 1,699 views

#1 • • neuro83 Guest
Ois tarvetta saada yksi dj soittamaan Tampereelle nopeeta/rankkaa trancea tms. Suunnitelmiin tuli muutos ja joudumme poistamaan lineupista yhden liven. Halukkaat voi ilmoittautua täällä ja otan yhteyttä sähköpostilla niihin joista olen kiinnostunut. Kertokaa mieluiten vähän jotain genrestä ja aikasemmasta soittokokemuksesta (ei välttämättä pakollista) yms. ni helpottaa vähän valitsemista. Bileistä ei vielä sen enempää kerrottavaa. Kiitos.
#2 • • serotonot Guest
pistin sulle privaa
#3 • • phanatic Guest
kuten myös.
#4 • • drS Guest
no jos tampereen kovimmat global trancettajat on kehissä ni mun on varmaan turhaa ees yrittää :(

"mun trance on rankempaa ku teiän narinat!"
#5 • • okiru Guest
Mun proge pieksee teidän global trancet! :laugh:
#6 • • phanatic Guest
Mun isä pieksee teidät!
#7 • • Laite Guest

Mun isä pieksee teidät!

kävin just pieksemässä sun isän.

seuraavaksi on koko tampere vuorossa, watch out!
#8 • • durango Guest
kaikki on kiksua, paitsi polkka.
#9 • • alashattu Guest
kiksupolkkaa.
#10 • • neuro83 Guest
Kaikille tiedoksi, että tällä hetkellä on mietintämyssyn alla pari korvaavaa liveä. Jos kuitenkaan emme saa kyseisiä ihmisiä soittamaan, otan yhteyttä henkilöihin jotka ovat asiasta kiinnostuneita. Otan kuitenkin edelleen mielelläni privaa vastaan halukkailta soittajilta.
#11 • • neuro83 Guest
Line-uppi on jo selvä eli kaikille kiitokset kiinnostuksesta. On tarkotus järjestää myöhemminkin bileitä joten saatan ottaa kiinnostuneihin yhteyttä vielä loppukesästä jos on tarvetta soittajille.
Caro²

#12 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Mun isä pieksee teidät!

kävin just pieksemässä sun isän.

Mun äiti läpsii teiät kaikki henkiltä..
#13 • • Tapsa Guest

Mun äiti läpsii teiät kaikki henkiltä..

Ääh.. Lupaat vaan ...
:(