ROSKA logo kilpailu

13 posts, 1 page, 2,171 views

#1 • • hahmo Guest
roska tarvis uuden logon.. eli siis logo jossa mies laittaa levyä roskiin toimii viel hyvin, mutta itse teksti logo ei kuvasta tapahtuman luonnetta laisinkaan..siis tarvittais uus teksti logo, logossa tulis lukee ROSKA KLUB

kilpailu päättyy keväällä, laittakaa omat ehdotuksenne postitse [email protected] tai tänne kuvaa...

ja pliis tehkää valmiiks logo jo 10000x5000px kokoon tai vastaavaan jos ette tee vektorina..ja cmykki väreillä, toki..

palkintona: ilmaiset kännit, niin paljon kuin pystyt juomaan yhdessä roska illassa ja elinikäinen roska spesiaali vippi laminoituna a4-koossa, vipissä uusilogo ja teksti: MÄ TEIN TÄN OON VIP VIP VIP

mikäli ehdotukset on liianpaskoja emme jaa palkintoa ollenkaan..ja teemme logon itse..

myös kiinnostuneet webbisivujentekijät olis tarpeen :) palkitaan kännillä ja vipillä tietysti..
#2 • • Tapsa Guest

..mikäli ehdotukset on liianpaskoja emme jaa palkintoa ollenkaan..

Tarkoittanet liian hyviä ! ?
:scared:
#3 • • UzU Guest
Kerrankin skaba jossa mä voisin menestyä koska en osaa piirtää yhtään.
#4 • • anton Guest
Kaikki kilpailuun osallistuneet teokset pitää kyl saada sit esille jonnekin! :D
#5 • • drS Guest
roskaexhibition seuraavaan tapahtumaan! jos joku ei ymmärrä ni sanotaan et "se on vaan taidetta".
#6 • • hahmo Guest
kaikki mitä emme tajua on taidetta, kaikki mitä tajuamme on tajuntaa, tajuntamme on taidetta, taiteemme on tajunnassamme..EMMÄTAJUU..

siis yhdet hienot logot oon saanut jo..naurettiin kyllä makoisasti tremontin kans :) ..siis lisää nyt niitä ehdotuksia :)

niin ja jos jollain olis myydä neonväristä teiniautoo niin maksettais tosi vähän! että saatais kesäks mainosauto, pitää vaan sitten itse tehdä suomen suurin spoileri, karvanopat ja wunderbaumit..tummattakalasit yms. + konsortion 2,5kw subbarit ja alli..eiku..agrigaattori käymään katolle virtaa varten :)

roska is state of mind
(suom: roska on mielen osavaltio...mutta missä on miele?)
#7 • • Edited tR3mONt Guest

kaikki mitä emme tajua on taidetta, kaikki mitä tajuamme on tajuntaa, tajuntamme on taidetta, taiteemme on tajunnassamme..EMMÄTAJUU..

siis yhdet hienot logot oon saanut jo..naurettiin kyllä makoisasti tremontin kans :) ..siis lisää nyt niitä ehdotuksia :)

niin ja jos jollain olis myydä neonväristä teiniautoo niin maksettais tosi vähän! että saatais kesäks mainosauto, pitää vaan sitten itse tehdä suomen suurin spoileri, karvanopat ja wunderbaumit..tummattakalasit yms. + konsortion 2,5kw subbarit ja alli..eiku..agrigaattori käymään katolle virtaa varten :)

roska is state of mind
(suom: roska on mielen osavaltio...mutta missä on miele?)

Miele on nuubian osuuskunnassa oleva pieni puutarha jossa kasvaa erikoismakkaraa. Mestalla on kuitenkin oma pressa: Gepardi Laakkonen

Ja laittakaa vielä logoja :DDD "hyviä" ollut! (niinku oikeesti) :hearts:

kesää odotellessa.. COCOJAMBOO!!!!!!!!!!!!! :angry: :D
#8 • • tempest Guest

AI VITTU!!!!! Etupenkki varattu :hearts: :hearts: :hearts:
#9 • • Quu Guest

http://www.kolumbus.fi/Sateenkaarilada/
#10 • • Funkatronik Guest

http://www.kolumbus.fi/Sateenkaarilada/

Pelottavaa on se, että näen tuon auton liki päivittäin, olettaen että tuo on se sama eikä vain samannäköinen. Kylällä aina kesäisin 16h päivässä hirveä vaginaralli huonolaatuisen kiksun ja polkan soidessa. Onhan siinä tyyliä, mutta parin vuoden jälkeen vitsi alkaa jo vanheta.
#11 • • Timmo Guest
Tollasia ihmisiä asuu nurmijärvellä!!!
Niille tuo kaikki "roskaan" liittyvä on heidän mielestään oikeasti hyvää ja hienoa... :crybaby:

Mä olen myös ton ladan nähnyt....... :scared:

Quu: mites se rajamäen keikka meni?? Toi sivun alotuskuva kun on rajamäeltä....
#12 • • Quu Guest

Quu: mites se rajamäen keikka meni?? Toi sivun alotuskuva kun on rajamäeltä....

Tyhjää oli. Jossain kilpailevassa räkälässä oli Mtv3 Pulssi samaan aikaan. :(
#13 • • dewilator Guest
Tyhjää oli. Jossain kilpailevassa räkälässä oli Mtv3 Pulssi samaan aikaan. :([/quote]

:) :D :crybaby: :crybaby: :crybaby:
Suomiskenee aidoimmillaan!